SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
What can change the nature of a man?
Iddquote:
Eensquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eenzelfde situatie komt best vaak voor. Het is haast knap dat ze met de var er nog zoveel willekeur in weten aan te brengen. En dat is wat mensen irriteert, dat de willekeur wordt afgedekt met schijn precisie. Dat ligt niet zozeer aan de var maar aan hoe het instrument wordt gebruikt
duitser gespotquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE GRUTER
HAHAHAHA
hij roept dat schijts partijdig is
woest is hij omdat duitsland voor staat
pleur hem van de buis joh
Ik denk een Brit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef trein2000 het volgende:
Het begint nou vervelend te worden met die scheids. Wie is die prutser.
Die Engelse scheidsrechters fluiten internationaal heel anders en dat zijn ze niet gewend dus doe ze maar wat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling: de eerste 5 jaar geen Engelse scheidsrechters op wat voor internationaal toernooi dan ook
Op dit EK vind ik dat ze daar juist ver van afblijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eenzelfde situatie komt best vaak voor. Het is haast knap dat ze met de var er nog zoveel willekeur in weten aan te brengen. En dat is wat mensen irriteert, dat de willekeur wordt afgedekt met schijn precisie. Dat ligt niet zozeer aan de var maar aan hoe het instrument wordt gebruikt
Spanje rolt dit duitsland opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
ek winnaar is al bekend, stop er maar mee
Ja, dat zal het zijn. Mijn god…quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Ik doe een hot take en speel verbaasd en aangedaan als daar de gewenste reacties op komen.'
Tenzij Roemenië roet in het eten gooitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
ek winnaar is al bekend, stop er maar mee
-2 is wel heel koud hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef klaasweetalles het volgende:
-2-0 zou mooi zijn voor mijn pool
Arm niet langs het lichaam.quote:
Jeroomquote:
sane vuile debielquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef klaasweetalles het volgende:
-2-0 zou mooi zijn voor mijn pool
Volgens mij bij Nederland Frankrijk nog een dergelijke handsbal waar Oranje geen penal kreeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Op dit EK vind ik dat ze daar juist ver van afblijven.
Geen idee mijn zoon. Heb m'n dag niet.quote:
Waarom werd de eerste goal dan geVARd?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Duitsers hebben net als de scheids 1-0 ingevuld in hun toto
Ja of gewoon helemaal geen scheidsrechter. Ook leukquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een competente scheidsrechter, dat wil ik.
Akkoord, dit is een Nederlands forum.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon Nederlands praten? Bedankt
Can was wel een geweldige Krautrok band.quote:
Zou wat wezen als ze er voor moeten betalenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:46 schreef Perrin het volgende:
Zonder gratis penalties krijgen de Duitsers hem er niet in.
Schmeichel werd gehinderdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom werd de eerste goal dan geVARd?
Lief dagboek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:49 schreef Origami94 het volgende:
Nee hands is niet hands. Het is gewoonweg onmogelijk om als speler je armen langs de zij te houden de hele wedstrijd, laat staan tijdens het verdedigen in de 16 Je Kan erop wedden dat professionele wereldvoetballers erop trainen om die bal van een meter keihard op de arm te knallen voor een penalty Idem Dito voor tackles in de 16 die niet meer mogen want als je iemand anders naast de bal raakt is het een penalty We kijken naar het voetbal met een neoamerikaanse inslag. Veel doelpunten, elke keer buitenspel check en var's voor allemaal spanning. Dit voetbal is nu net zo politiek als de Formule 1 waar het gaat om Wie de meeste centjes heeft. En dan wilt Van Basten ook nog buitenspel opheffen en de inworp wordt een intrap
Klein dik mannetje. Maradona.quote:
Misschien kan je dit soort stukjes naar het Bommels dagblad sturenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:49 schreef Origami94 het volgende:
Nee hands is niet hands. Het is gewoonweg onmogelijk om als speler je armen langs de zij te houden de hele wedstrijd, laat staan tijdens het verdedigen in de 16 Je Kan erop wedden dat professionele wereldvoetballers erop trainen om die bal van een meter keihard op de arm te knallen voor een penalty Idem Dito voor tackles in de 16 die niet meer mogen want als je iemand anders naast de bal raakt is het een penalty We kijken naar het voetbal met een neoamerikaanse inslag. Veel doelpunten, elke keer buitenspel check en var's voor allemaal spanning. Dit voetbal is nu net zo politiek als de Formule 1 waar het gaat om Wie de meeste centjes heeft. En dan wilt Van Basten ook nog buitenspel opheffen en de inworp wordt een intrap
Leeg bestaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-0 POULESTAND
Dit is precies hoe het is, het is geen hands.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:49 schreef Origami94 het volgende:
Nee hands is niet hands. Het is gewoonweg onmogelijk om als speler je armen langs de zij te houden de hele wedstrijd, laat staan tijdens het verdedigen in de 16 Je Kan erop wedden dat professionele wereldvoetballers erop trainen om die bal van een meter keihard op de arm te knallen voor een penalty.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@leolinedance
@Kopiko
Sorry bro was uit etenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Zie er genottelijk uit BillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
@:Kopiko![]()
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
@:Kopiko
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Zit daar melk in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
@:KopikoWhat can change the nature of a man?
Ja ja dat doet ie goed hé.quote:
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Mooi beeldje van @PSVCL heb je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Bierkenner gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
@:KopikoAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Kelis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
@:Kopiko|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Daar is weinig discussie over nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
GTROETER A probleert alleen maar een diiscussie los te maken dat het thuisland geholpen wordt
dat is een viese leugen tot nu toe
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Geniet ervan makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
@:KopikoIk schiet net de tripel lefort open
![]()
Ben jij al geholpen eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
GTROETER A probleert alleen maar een diiscussie los te maken dat het thuisland geholpen wordt
dat is een viese leugen tot nu toe
dat is een grove beledigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een halve liter Poolse Milkshake IPA.Deze wedstrijd vraagt meer om een weizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:leolinedance
ja ik heb 2 nieuwe borstenquote:
Hij heeft haar nog nooit zo nat gezien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
ENORME BUI!
Grueter is nog steeds niet uitgeluld over het weer
Dat begrijp ikquote:
Als het goed is wel. In de ingredienten lees ik: "laktoza", dus dat zal dan wel lactose betekenen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
[..]
Als het goed is wel. In de ingredienten lees ik: "laktoza", dus dat zal dan wel lactose betekenen.
En wat tellen ze dan allemaal?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit duitsland is echt een counterploeg
Een vernedering in de kwartfinale misschien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik gun dit Duitse team helemaal niks.
NL ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik gun dit Duitse team helemaal niks.
Weghørstquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Denemarken heeft een type Weghorst nodig
Es wird zeit leute, ein letztes glass im stehen.......quote:
Het mocht wat kostenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hierna nog eentje van Jopen. Stout of This World, Rum Barrel Aged.
Denemarken zakt door het ijsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zonder onweer was het al voorbij geweest.
Nog 1 sigaret.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Es wird zeit leute, ein letztes glass im stehen.......
Dat is een schot.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Soms echt verbazingwekkend hoe ver die bal van de voet springt.
Vooruit dan......quote:
@Paul is groot fan van Grueter.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooruit dan......
Veel kijkers van de NOS storen zich tijdens de wedstrijd tussen Duitsland en Denemarken aan het commentaar van Jeroen Grueter. Op X regent het klachten over Grueter en schrijven sommige kijkers dat ze overschakelen naar de Belgische VRT.
Kijkers stoorden zich bijvoorbeeld aan de manier waarop Grueter bepaalde spelersnamen uitsprak. Ook zei hij dat de geschorste defensieve middenvelder Morten Hjulmand de zoon is van bondscoach Kasper Hjulmand, maar de twee zijn geen familie van elkaar.
Verder werden de constante 'weerupdates' van Grueter niet door iedereen gewaardeerd. De commentator begon al vroeg over het noodweer in Dortmund en pleitte ervoor dat de wedstrijd gestaakt moest worden, wat uiteindelijk ook gebeurde. Analist Youri Mulder zei daarover: "Jeroen had het wel snel in de gaten. Die had het er al tien minuten lang over."
Dit viel eigenlijk wel mee. Samen met een vriend had ik deze box gehaald, dan was het iets meer dan 4 euro per biertje.quote:
hij moest er een sprintje voor trekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef Kriegel het volgende:
Wel knap om met zoveel tijd alsnog buitenspel te gaan lopen.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit viel eigenlijk wel mee. Samen met een vriend had ik deze box gehaald, dan was het iets meer dan 4 euro per biertje.
Echt hoor, kampioen van de armoe deze editie. Over het algemeen gewoon slecht voetbal gezien tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef Kriegel het volgende:
Wel knap om met zoveel tijd alsnog buitenspel te gaan lopen.
UIT DE KRUG KWAM IE!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij moest er een sprintje voor trekken.
Aardig aan de prijs. Daar koop je een pallet Schültenbrau voor!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit viel eigenlijk wel mee. Samen met een vriend had ik deze box gehaald, dan was het iets meer dan 4 euro per biertje.
Nou nou, wat hebben we het allemaal toch zwaar tijdens het EK. Enjoy! Al dat gezeik.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooruit dan......
Veel kijkers van de NOS storen zich tijdens de wedstrijd tussen Duitsland en Denemarken aan het commentaar van Jeroen Grueter. Op X regent het klachten over Grueter en schrijven sommige kijkers dat ze overschakelen naar de Belgische VRT.
Kijkers stoorden zich bijvoorbeeld aan de manier waarop Grueter bepaalde spelersnamen uitsprak. Ook zei hij dat de geschorste defensieve middenvelder Morten Hjulmand de zoon is van bondscoach Kasper Hjulmand, maar de twee zijn geen familie van elkaar.
Verder werden de constante 'weerupdates' van Grueter niet door iedereen gewaardeerd. De commentator begon al vroeg over het noodweer in Dortmund en pleitte ervoor dat de wedstrijd gestaakt moest worden, wat uiteindelijk ook gebeurde. Analist Youri Mulder zei daarover: "Jeroen had het wel snel in de gaten. Die had het er al tien minuten lang over."
Nightynight ouwe.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga jullie alvast verlatenIk kijk het nog wel even af. Tot de volgende
Welterusten!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga jullie alvast verlatenIk kijk het nog wel even af. Tot de volgende
Jij bent een echte kennerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aardig aan de prijs. Daar koop je een pallet Schültenbrau voor!
Goeie! Ik heb net een vriend gevraagd of hij deze met mij wil delen. Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bedankt Dean Gorrequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Denemarken maakt nog wel kans als ze 2x scoren
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk is hij daar ook voor in! Laat maar weten hoe ze je smakenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie! Ik heb net een vriend gevraagd of hij deze met mij wil delen. Thanks voor de tip!
Graag gedaan. Bij de volgende wedstrijd zal ik een nieuwe analyse doenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Wordt niks meer ik ga lekker MasterChef kijken.
Maak maar aanquote:
Dan maar lekker slapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:13 schreef Zipportal het volgende:
En zo bleef @:coco alleen over als crew.
Hij heeft geen hulp nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:13 schreef Zipportal het volgende:
En zo bleef @:coco alleen over als crew.
Tegenwoordig overbodig geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef svann het volgende:
Grensrechters zijn ook waardeloos deze wedstrijd.
Geen dak.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Ondanks de arbitrale dwalingen heb ik me weer opperbest vermaakt. dank allen.
geen probleem!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
je moet het maar durven zeggenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Denemarken het niet lukt om te scoren is Duitsland door.
Leukequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Schmeichel stond in 1992 al op het doel bij Denemarken
Iedereen is al afgehaakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:18 schreef vul_maar_in het volgende:
En het is "arbitraire" dwalingen en het feit dat niemand me daarom heeft uitgelachen valt me in de breedte een beetje tegen :p
arbitralequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben PUUR.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:19 schreef chufi het volgende:
Alle Duitssprekende teams sws door dus .. hoe goed spreken wij Duits ? ik wel ...
Vroeg of laat moet ie er toch eens afkomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Schmeichel stond in 1992 al op het doel bij Denemarken
Echt joh, wat een ellende. Bij de zaterdag amateurs staat dezelfde kwaliteit.quote:
15:00 racequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik sta volledig achter DIE MANNSCHAFT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |