SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL![]()
quote:
Best aardig, blijf nog even hangen tot de wedstrijd interessant wordt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Las dat haar vriend in 2018 is vermoord. Rip.
De wedstrijd is op ZDF.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:31 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk. Als ze op de NOS hebben gescoord en daarna naar ARD zapt zie je hem weer rechtstreeks. Is iets later.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zaadzooi weer zeg. Ik ga slapen. Houdoe allemaal.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Blij dat je weg bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet enigszinsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef core2duo het volgende:
Heeft het voetbal niet enigszins aan charme ingeboet met de VAR?
1xjuichen = geen doelpunt
2xjuichen = doelpunt
Mijn vader had in de jaren 60 al wel elpees van haar. Vinyl dat je nog in het hele huis kon ruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nana zag er prima uit ze, werd pas laat bekend. klassieke Griekse schoonheid in haar jonge jaren.
Da gè bedankt zijt dè witte.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Andersom had die hem niet gegeven
Nee hoor.quote:
Klaasgodquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ZEI IK NIET VIJF MINUTEN GELEDEN
THUISLAND VERDIENT EEN PINGEL
KLAAS HEEFT WEER GELIJK
Als hij hem fluit is het prima. Maar de VAR moet hier gewoon afblijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er zijn al meerdere soortgelijke situaties niet bestraft dit EK.
Je roept de hele avond domme dingen en dan heb je wel eens toevallig gelijk ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KLAAS HEEFT WEER GELIJK
Nog niet eens genomen.quote:
Ik zit op de bank.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
"De VAR is alleen leuk als het in mijn voordeel werkt"
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KLAAS HEEFT WEER GELUK
Niks tegen in te brengenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KLAAS HEEFT WEER GELIJK
quote:
IK BEN GEWOON EEN VISIONAIRquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je roept de hele avond domme dingen en dan heb je wel eens toevallig gelijk ja.
Harvardedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KLAAS HEEFT WEER GELIJK
Terecht, hands is hands.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:36 schreef RipCity het volgende:
Var is niet tof meer. Wordt steeds erger nu ook al met die grafiekjes. Wordt elke handsbal een pingel.
Nou, ik ben een van de weinigen die blij is met de VAR, ik snap het gezeik niet zo. Zelfs niet om dat het millimeter werk is bij buitenspel. Waar is de grens anders? Ja, soms blijft er een vorm van interpreteren bestaan, maar het is een stuk eerlijker geworden. Ik vind het vreemd dat men verkeerde beslissingen van de scheids terug wil en dat als een soort van 'charme van het voetbal' ziet, om vervolgens bij zulke momenten helemaal los te gaan op de scheids.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:33 schreef core2duo het volgende:
Heeft het voetbal niet enigszins aan charme ingeboet met de VAR?
1xjuichen = geen doelpunt
2xjuichen = doelpunt
Met z'n piemel?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Zorro het volgende:
Dat buitenspel
Zelfs Lukaku stond verder buitenspel.
Dan kijk je toch niet meer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik kijk om de twee jaar voetbal (ek’s en wk’s) en iedere keer vraag ik mij weer af waarom zoveel mensen dit kutspel zo leuk vinden.
Waarom kijk je dan idiootquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik kijk om de twee jaar voetbal (ek’s en wk’s) en iedere keer vraag ik mij weer af waarom zoveel mensen dit kutspel zo leuk vinden.
HARVAR'EDquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KLAAS HEEFT WEER GELIJK
Wederom Engelse arbitrage.. die gasten sporen niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:36 schreef Perrin het volgende:
Misselijkmakend weer hoe de arbitrage de wedstrijd bepaalt.
Dan is voetbal misschien niet jouw spelletjequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat mij betreft niet de VAR, maar wel de handsregel en ook de buitenspelregel (zoals door Van Basten al sinds 1823 betoogd) waardoor de Deense goal wordt afgekeurd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
fuk de var, fuk de handsregels. wat een blamage.
Lewandowski ook niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:36 schreef Szura het volgende:
Zoveel als ze letten op keepers en de doellijn, zo weinig doen ze tegen debiele aanlopen
Duitsland organiserend land dus die worden geholpen. Vrij normaalquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Kriegel het volgende:
Penalty onterecht, genomen met een stilstand erin, goedgekeurd. Wat is dit voor knakenarbitrage?
echt. Oh we kunnen niks met ons team dan bepalen we wel hoe het gaat met onze kut refs.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wederom Engelse arbitrage.. die gasten sporen niet.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Werkt zoiets, elpees van haar?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn vader had in de jaren 60 al wel elpees van haar. Vinyl dat je nog in het hele huis kon ruiken.
Ik denk dat er een hiaat in haar carrière kwam (maar misschien niet in 'alle' landen).
'Only Love' werd in 1984 in 1 keer weer een megahit.
Stik in je cola zero.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
mensen die aan het janken zijn over die teen zijn dezelfde users die voor de VAR zijn.
Hou je bek gewoon en ga door met je leven.
dit is een grap toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:39 schreef KingRoland het volgende:
penalty voor Duitsland was gewoon terecht. Snap niet waarom die Deen zijn hand uitstook daar.
@Nouriquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
mensen die aan het janken zijn over die teen zijn dezelfde users die voor de VAR zijn.
Hou je bek gewoon en ga door met je leven.
Techniek kan ook fouten maken. Wie zegt dat gore vieze buitenspeltechnologie nooit hapert?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, ik ben een van de weinigen die blij is met de VAR, ik snap het gezeik niet zo. Zelfs niet om dat het millimeter werk is bij buitenspel. Waar is de grens anders? Ja, soms blijft er een vorm van interpreteren bestaan, maar het is een stuk eerlijker geworden. Ik vind het vreemd dat men verkeerde beslissingen van de scheids terug wil en dat als een soort van 'charme van het voetbal' ziet, om vervolgens bij zulke momenten helemaal los te gaan op de scheids.
Bruce Lee kan dat. Mokersnelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een goedkoop penalty gegeven chapeau scheids.
Je kan op 1 meter afstand niet zo snel ontwijken die handsbal. Dat weet iedereen toch wel.
Als we dan gaan mierrenneuken moet je ook mierenneuken op dat stilstaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan op 1 meter afstand niet zo snel ontwijken die handsbal. Dat weet iedereen toch wel.
Die fluit de hele wedstrijd aan gort.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
Rare gele kaart
Wat is dit voor kutscheids joh
Dat mag wel afgeschaft worden idd.quote:
Toch maar even de groenteboer extra in de gaten houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
Rare gele kaart
sow dit verwacht jeniet vanjouquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
Rare gele kaart
Was de goal eerst goedgekeurd?quote:
Proost.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga een tripel LeFort drinken nu.
Zoals die Duitser erbij lag, dacht ik 'even': erven je koppie erbij houden.quote:
Word hier ook al gezegd, matchfixingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef trein2000 het volgende:
En dat is dan geel? Heeft ie gewed of wat?
Oh dat kon ik zelf niet bedenken, wat een intelligentie heb jij. Voegt echt wat toe.quote:
Zomaar mensen uitschelden op internet. Wat een zielig kutleventje moet jij hebben.quote:
Ik heb geen problemen met een videoschijts.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Jullie willen toch de VAR? nou hier is ie![]()
en dan nu lopen janken en klagen.
Ja, op die fiets kun je maar beter helemaal nergens aan beginnen. Lichten kunnen ook kapot gaan, maar ze helpen heel erg. Een scheids kan ook kapotgaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Techniek kan ook fouten maken. Wie zegt dat gore vieze buitenspeltechnologie nooit hapert?
In de hoop dat het er beter op wordt, er veranderd nog wel eens wat qua regels en arbitrage. Toch blijft het kut.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien zit het wel in het feit dat jij het toch steeds weer elke 2 jaar gaat kijken.
Eenzelfde situatie komt best vaak voor. Het is haast knap dat ze met de var er nog zoveel willekeur in weten aan te brengen. En dat is wat mensen irriteert, dat de willekeur wordt afgedekt met schijn precisie. Dat ligt niet zozeer aan de var maar aan hoe het instrument wordt gebruiktquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ze kunnen toch op de honderdste seconde nauwkeurig zien wanneer de bal geschoten wordt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Was de goal eerst goedgekeurd?
Met zo'n klein verschil kan je toch niet zeker zijn dat de eerste keuze onterecht was? De buitenspel var heeft een significante foutmarge.
Dat heb ik idd lolquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Oh dat kon ik zelf niet bedenken, wat een intelligentie heb jij. Voegt echt wat toe.
[..]
Zomaar mensen uitschelden op internet. Wat een zielig kutleventje moet jij hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA @:GGMM zoekt user @:Zipportal weer op.
Irrati had zou mee kunnen doen bij de Italianen eerder vanavond.quote:
quote:Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
David Coote (England)
Massimiliano Irrati (Italy)
idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met een videoschijts.
Met de interpretatie van sommige regels echter wel.
Maar dat ligt niet aan de VAR.
Iemand die daar duidelijk niet thuishoort.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:42 schreef trein2000 het volgende:
Het begint nou vervelend te worden met die scheids. Wie is die prutser.
'Ik doe een hot take en speel verbaasd en aangedaan als daar de gewenste reacties op komen.'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Oh dat kon ik zelf niet bedenken, wat een intelligentie heb jij. Voegt echt wat toe.
[..]
Zomaar mensen uitschelden op internet. Wat een zielig kutleventje moet jij hebben.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:40 schreef RipCity het volgende:
DIe duitse verzorger is zo uit jaren80 gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |