Zoiets zal het wel worden ja. Misschien een penalty van Kane. Vandaag gaat niet echt leveren ben ik bang.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
Een vrij simpele zege voor een weinig creërend maar ook niets weggevend Engeland.
En dan gelijk die hosanna stemming in Engeland .....quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Geen zin in. Weer beukt Engeland 119 minuten in op een verdediging in die niet omvalt. Maar om strafschoppen te voorkomen bedenken Bellingham en Kane iets geniaals wat toch de 1-0 oplevert.
Dat voetbal van Engeland is weinig beuken aanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Geen zin in. Weer beukt Engeland 119 minuten in op een verdediging in die niet omvalt. Maar om strafschoppen te voorkomen bedenken Bellingham en Kane iets geniaals wat toch de 1-0 oplevert.
IT’S COMING HOMEquote:Op zondag 30 juni 2024 14:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan gelijk die hosanna stemming in Engeland .....![]()
Woutje Bramaquote:
De leukste potjes waren gisteren al vrees ikquote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden ja. Misschien een penalty van Kane. Vandaag gaat niet echt leveren ben ik bang.
Oostenrijk - Turkije wordt een topshowquote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De leukste potjes waren gisteren al vrees ik
Frankrijk - België heeft ook nog wel potentie. Al met al is vandaag wel de minste dag. Spanje gaat vooral simpel winnen en dit is echt een doodsaai affichequote:
Ze maken een eigen goal?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou vooruit dan haal ik die ook wegquote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja nou sta ik hier mooi voor lul omdat een post letterlijk weggemod is :-)
Nee, als het goed is zie je een smiley staan onderaan je reactieveld waar je op kan klikkenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
GGMM je bent een fijne admin. Ga zo door.
Even wat anders kan je hier alleen smilies posten als je de BB code weet?
Engelsen kijken vaak op de Belg.quote:
Zal wel weer een of ander contract zijn dat wedstrijden van Engeland alleen bij de commerciële omroep te zien zijn.quote:
Zou me erg verbazenquote:
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo ik zit er bijna klaar voor. Probleem is ik kan maar vanaf 18u30 ofzo meeposten. Maar kan al kijken vanaf 18u15. eerst met het gezin eten
Die zitten toch allemaal in de PUB genot.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
je nationale wedstrijden achter een paywall zetten. Engeland gooi jezelf weg.
Verse gefrituurde aardappelreepjesquote:
Dat is een terecht punt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zitten toch allemaal in de PUB genot.
Net een frikandel xl naar binnengewerktquote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ben al 2 dagen bezig met een stuk procureur uit de oven. Over 2 uur moet ie klaar zijn.
Vieze ransaap.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een frikandel xl naar binnengewerkt
Rivkah is stiekem @IkGeefEnkelLikesquote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah heeft allemaal feitjes uit de OP.
Nee.quote:
ik zag die laatst liggen in de Braadspit hier. Dat zijn ferme berenlullen Boah.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vanavond lekker een zak chips bij Spanje-Georgië!quote:Op zondag 30 juni 2024 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks wat bestellen. Denk spareribs.
Boh, lekker stuktrekken dat varken.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ben al 2 dagen bezig met een stuk procureur uit de oven. Over 2 uur moet ie klaar zijn.
ITV is toch geen paywall?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
je nationale wedstrijden achter een paywall zetten. Engeland gooi jezelf weg.
Ach, het zit niet op mijn tv.quote:
Vet zwijn dat je er bent.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godzijdank.quote:
Anaal?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen doen ze hem nu maar voor de helftquote:
English tears are the sweetest.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:00 schreef Salina het volgende:
Geen zin in Engeland (goh), maar ik kijk voor hopelijk een leuke verrassing van Slowakije.
Heeft ie die van Italië gisteren finaal gefileerd? Daar kwam die 2-0 door.quote:
Ik zou een stunt wel erg leuk vinden (vooral uitkijken naar de TABLOIDS) maar Engeland mag van mij wel winnen.quote:
Ik kijk eigenlijk zelden meer maar had het vanochtend als achtergrondmuziek aan, ging amper over voetbal.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie die van Italië gisteren finaal gefileerd? Daar kwam die 2-0 door.
Typischquote:Op zondag 30 juni 2024 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelden meer maar had het vanochtend als achtergrondmuziek aan, ging amper over voetbal.
WTF speelt die bij slowakijkequote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WTF speelt die bij slowakijke
ENGELAND MOET NAAR HUIS
Ach klaasje toch.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ENGELAND MOET NAAR HUIS
stop met deze act.quote:Op zondag
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2713503/5/25#p214105410]zondag 30 juni 2024 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ENGELAND MOET NAAR HUIS
Trippier is als lb echt compleet waardeloos.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was wel een ongelofelijke kutbal jemig
En dat speelt Premier League
Ik vind hem de beste.quote:
quote:
Echt heel raar dat hij Luke Shaw meeneemt als enige LB terwijl hij geblesseerd is.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trippier is als lb echt compleet waardeloos.
NEE IK ZIT AAN JE VROUWquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt heel raar dat hij Luke Shaw meeneemt als enige LB terwijl hij geblesseerd is.
Slowakije. Slovenie heeft Pogacarquote:Op zondag 30 juni 2024 18:06 schreef PzKpfw het volgende:
Slowakije had toch altijd die Marek Hamsik? Of was dat Slovenië?
Mwahquote:Op zondag 30 juni 2024 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
slowakije heeft veel meer voetballers die echt kunnen voetballen dan engeland
#werkenbijdenosquote:Op zondag 30 juni 2024 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou hup Engeland eruit en die finale is binnen voor ons.
Maar dan echtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
slowakije heeft veel meer voetballers die echt kunnen voetballen dan engeland
Je schrijft Zwitserland verkeerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Voor dit Engeland hoeft Nederland Oostenrijk niet bang te zijn.
Ben benieuwd naar z'n reactie dan als hij straks een paar ballen uit het netje mag rapen.quote:
eg nie.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een knakenelftal ook dat Engeland.Die zijn toch ook echt niet beter dan wij?
Ik denk dat iedereen er zo over denktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Engeland eigenlijk het hele toernooi al tegen vallen.²
Dan vallen er slachtoffers.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar z'n reactie dan als hij straks een paar ballen uit het netje mag rapen.
Paar wereldspelers meer maar dan julliequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een knakenelftal ook dat Engeland.Die zijn toch ook echt niet beter dan wij?
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur kutspelers meer bedoel je.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Paar wereldspelers meer maar dan jullie
Wat een top scheidsquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef byah het volgende:
De scheids doet er alles aan om de Engelsen naar huis te sturen
Of niet
Fopscheids.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Bellingham en Kane zijn met hun tweeën al beter dan het hele Nederlandse team.
deze mag wel even benadrukt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie pakt het eerst rood?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef trein2000 het volgende:
Een compensatiekaartje. Dit eindigt geen 11 tegen 11.
Wat is het laatste toernooi dat ze niet tegen vielden?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Engeland eigenlijk het hele toernooi al tegen vallen.²
vielden?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is het laatste toernooi dat ze niet tegen vielden?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Zit lekker in mijn vel..quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
'66 ging wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden. Zit lekker in mijn vel..²
Vorig EK kwamen ze gevaarlijk in de buurtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieldenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Die stand zou ik sowieso niet verwachtenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
De scheids trekt me iets te makkelijk kaarten. Dit gaat niet eindigen in 11-11²
Engels chauvinisme en arrogantiequote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef Kimiko het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Engeland
Ik heb meer een hekel aan Frankrijk en Duitsland
Hier kan ie wel weinig aan doen hoor. Zijn allemaal gewoon kaarten.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze scheids mag hierna gelijk naar huis.
Geel lol
Tokkie inteelt eiland.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef Kimiko het volgende:
Engelse fans/Media.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef Kimiko het volgende:
Irritant aanwezig op de (social) media. Overrated Premier League.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef Kimiko het volgende:
Nou ja, de tweede had een topscheids afgedaan met een reprimande. Als je zo vroeg al met kaarten strooit moet je daar hele pot mee doorgaan en daar is UEFA (lees: Rosetti) vaak toch niet van gediend.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ie wel weinig aan doen hoor. Zijn allemaal gewoon kaarten.
Allemaal #teamLH zeker?quote:
Dat wel ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vorig EK mochten ze bijna alles op Wembley spelen toch?
He likespain.quote:
De avond is nog jong.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
16 en 4 rood? Zie ik niet gebeuren.
Geen Ivanov nodig.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Jammer dat Ivanov de fluit al aan de wilgen heeft.
quote:This is the list of the match's yellow cards:
- Walter Samuel (31') - Argentina coaching staff
- Jurrien Timber (43')
- Marcos Acuna (43')
- Cristian Romero (45')
- Wout Weghorst (45+2')
- Memphis Depay (76')
- Lisandro Martinez (76')
- Steven Berghuis (88')
- Leandro Paredes (89')
- Lionel Scaloni (90') - Argentina manager
- Lionel Messi (90+10')
- Nicolas Otamendi (90+12')
- Steven Bergwijn (91') - ET
- Gonzalo Montiel (109') - ET
- German Pezzella (112') - ET
- Denzel Dumfries (128') - Penalty shootout
- Denzel Dumfries (129') - Penalty shootout (2nd yellow = red)
- Noa Lang (129') - Penalty shootout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |