Net een frikandel xl naar binnengewerktquote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ben al 2 dagen bezig met een stuk procureur uit de oven. Over 2 uur moet ie klaar zijn.
Vieze ransaap.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een frikandel xl naar binnengewerkt
Rivkah is stiekem @IkGeefEnkelLikesquote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah heeft allemaal feitjes uit de OP.
Nee.quote:
ik zag die laatst liggen in de Braadspit hier. Dat zijn ferme berenlullen Boah.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vanavond lekker een zak chips bij Spanje-Georgië!quote:Op zondag 30 juni 2024 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks wat bestellen. Denk spareribs.
Boh, lekker stuktrekken dat varken.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ben al 2 dagen bezig met een stuk procureur uit de oven. Over 2 uur moet ie klaar zijn.
ITV is toch geen paywall?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
je nationale wedstrijden achter een paywall zetten. Engeland gooi jezelf weg.
Ach, het zit niet op mijn tv.quote:
Vet zwijn dat je er bent.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |