Ze maken een eigen goal?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Geen zin in. Weer beukt Engeland 119 minuten in op een verdediging in die niet omvalt. Maar om strafschoppen te voorkomen bedenken Bellingham en Kane iets geniaals wat toch de 1-0 oplevert.
Nou vooruit dan haal ik die ook wegquote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja nou sta ik hier mooi voor lul omdat een post letterlijk weggemod is :-)
Nee, als het goed is zie je een smiley staan onderaan je reactieveld waar je op kan klikkenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
GGMM je bent een fijne admin. Ga zo door.
Even wat anders kan je hier alleen smilies posten als je de BB code weet?
Engelsen kijken vaak op de Belg.quote:
Zal wel weer een of ander contract zijn dat wedstrijden van Engeland alleen bij de commerciële omroep te zien zijn.quote:
Zou me erg verbazenquote:
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo ik zit er bijna klaar voor. Probleem is ik kan maar vanaf 18u30 ofzo meeposten. Maar kan al kijken vanaf 18u15. eerst met het gezin eten
Die zitten toch allemaal in de PUB genot.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
je nationale wedstrijden achter een paywall zetten. Engeland gooi jezelf weg.
Verse gefrituurde aardappelreepjesquote:
Dat is een terecht punt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zitten toch allemaal in de PUB genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |