Zou me erg verbazenquote:
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo ik zit er bijna klaar voor. Probleem is ik kan maar vanaf 18u30 ofzo meeposten. Maar kan al kijken vanaf 18u15. eerst met het gezin eten
Die zitten toch allemaal in de PUB genot.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
je nationale wedstrijden achter een paywall zetten. Engeland gooi jezelf weg.
Verse gefrituurde aardappelreepjesquote:
Dat is een terecht punt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zitten toch allemaal in de PUB genot.
Net een frikandel xl naar binnengewerktquote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ben al 2 dagen bezig met een stuk procureur uit de oven. Over 2 uur moet ie klaar zijn.
Vieze ransaap.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een frikandel xl naar binnengewerkt
Rivkah is stiekem @IkGeefEnkelLikesquote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah heeft allemaal feitjes uit de OP.
Nee.quote:
ik zag die laatst liggen in de Braadspit hier. Dat zijn ferme berenlullen Boah.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vanavond lekker een zak chips bij Spanje-Georgië!quote:Op zondag 30 juni 2024 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks wat bestellen. Denk spareribs.
Boh, lekker stuktrekken dat varken.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef vul_maar_in het volgende:
ben al 2 dagen bezig met een stuk procureur uit de oven. Over 2 uur moet ie klaar zijn.
ITV is toch geen paywall?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
je nationale wedstrijden achter een paywall zetten. Engeland gooi jezelf weg.
Ach, het zit niet op mijn tv.quote:
Vet zwijn dat je er bent.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godzijdank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |