SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
[ Bericht 4% gewijzigd door maxi-mus op 28-06-2024 10:24:28 ]
Leuk!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:04 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar de goaltune voor de Duitsers.
Graag review
@:sabata
@:rambodirk
@:oriente
@:3rr0r
@:karina
@:nober
@:de_boswachter
@:coco
@:wereldgozer
@:fetx
Genieten. Op Erica na één van de beste Duitse liedjes ooit.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:04 schreef KingRoland het volgende:
Graag review
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:04 schreef KingRoland het volgende:
Graag review
David Bowie Space Odyssey?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is dat deuntje van de zang ook alweer van?
Nee, ik zie nu dat het er al bij stond Major Tom en dat is van Peter Schilling. De Duitse dan wel, Völlig Losgelöst. Al die namen herinner ik me niet maar herken het wel.quote:
Sané kan er echt niks van.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:02 schreef wimderon het volgende:
Sané in de basis ten faveure van Wirtz.
Ook al ben ik niet getagd, ik wil wel graag zeggen dat dit lied geweldig is. Dit liedje wil ik al heel lang een keer bij de karaoke in de plaatselijke gay bar doen, maar ik vergeet het elke keer. Wellicht volgende maand!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:04 schreef KingRoland het volgende:
Graag review
Duitsland speelt thuis dus er hoeft geen verlenging aan te pas te komen. Ik suggereer helemaal niets!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Aanwezig. Voorspelling: Denemarken na verlenging.
Geen Gigi?quote:
Die sprint Rafael eruit.quote:
Hugo Borst ligt vast niet in de struiken te gieren van het lachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:17 schreef Szura het volgende:
Sportarts naast Rafael, uitstekende placering
Mijn oma niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn oma niet.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn oma niet.Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Daar heb je een punt.quote:
Was een speciaal blokje van 19:40 - 19:45.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:30 schreef Szura het volgende:
Wanneer begint de voorbeschouwing van Duitsland?
Dat smaakte goed ja. En toen heb ik hem weer teruggezet in de diepvriesquote:
Zal jou eens plamuren bohhhhquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
Zo die heeft zichzelf ook flink geplamuurd
Hij gaat er nog 4 winnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanaf vandaag kan iedere Duitse wedstrijd de laatste van Toni Kroos zijn.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
40-45quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wat vraag je per m2?
Net verhuisd.
@KingRoland heeft vast nog wel iets wat hij Joep toewenstquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joep Schreuder maakt er weer zijn eigen show van. Wat haat ik die vent intens.
Je mist Bert he.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joep Schreuder maakt er weer zijn eigen show van. Wat haat ik die vent intens.
39-44 lijkt me dan beter.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
[..]
Mijn Poolse connecties vinden dat niet grappig en veel te duur.
Tijd voor suïcidale stotteraar met een fetisj voor omgebouwde kerels.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
Sjoerd is verschrikkelijk als presentator. Enkel er neergezet voor de inclusiviteit. Meneer is namelijk ernstig beperkt, hij slist
Wie? Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor suïcidale stotteraar met een fetisj voor omgebouwde kerels.
eeeh dat zijn er teveel om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor suïcidale stotteraar met een fetisj voor omgebouwde kerels.
We kunnen er een soort "Wie is het?" van maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eeeh dat zijn er teveel om uit te kiezen.
misschien moet je dit onderwerp maar even laten voor wat het is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:55 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er weer
een paar grappige Hawk tuah memes gezien
Einde interlandcarriere Kroos en Veerman in 1 toernooiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat voor een sport?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben net op tijd terug om mee te kijken
(was sporten @:onlogisch @:oriente @:coco @:yvonne @:kingroland @:caland)
fijn dat iemand die mods een beetje in de gaten kan houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben net op tijd terug om mee te kijken
(was sporten @:onlogisch @:oriente @:coco @:yvonne @:kingroland @:caland)
dat tuig bedoel ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
fijn dat iemand die mods een beetje in de gaten kan houden.
Dat 'foutje' hebben ze al eens gemaaktquote:
Biden ook, maar diens verdediging is niet al te best.quote:
Verwarring zaaien kan wel werken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Biden ook, maar diens verdediging is niet al te best.
Stukje Cindy Lauper op Glastonbury.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Daar gaan we weer, wat hebben we in de tussentijd gekeken?
Dat heb ik bij Blind.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:00 schreef cherrycoke het volgende:
ik schrik altijd een beetje als ik erikson zie rondlopen op het veld nog
Jouw posthistorie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:00 schreef timmmmm het volgende:
Daar gaan we weer, wat hebben we in de tussentijd gekeken?
Heu heu heu schik dat we gelachen hebben!quote:
Stop maar weer.quote:
En, ziet ze nog steeds time after time je true colors?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stukje Cindy Lauper op Glastonbury.
Guter Witz!quote:
Ik schrik als ik hem bij de selectie van het Nederlands Elftal ziequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zien lopen gaat wel, ik schrik vooral als ik hem een poging tot een sprint zie doen.
Zoiets. Ik zou er niet voor omrijden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En, ziet ze nog steeds time after time je true colors?
Oeiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo? Denemarken is voorwaarts niet spectaculair, maar staan organisatorisch wel oké.
ik zit hier ook met een wenkbrauw omhoogquote:
wij sterven op deze knollenheuvel maat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:05 schreef KingRoland het volgende:
VARhoop dat jullie er hier blij mee zijn. Je kan niet eens meer juichen
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Gaat hier ook de underdog winnen?
Verrassende uitkomsten deze competitie
Dat valt wel mee toch? Welke underdog is al verder gegaan tov een favoriet?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Gaat hier ook de underdog winnen?
Verrassende uitkomsten deze competitie
Bronny Braun omver beuken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
Duitsland probeert basketbal screens te zetten @:PowerLoungen @:Zipportal
Begint goed iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Nee
Wij zijn Duitsland wij zijn de beste.
Een Ollander gaat dat zo beter doen om het echiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
Duitsland probeert basketbal screens te zetten @:PowerLoungen @:Zipportal
Snap ook niet dat hij nog internationaal meedoet na dat incident.quote:
Gras is groen, negers zijn zwart, NOS commentaar is kutquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
maakt het zoveel uit dat die speler vaker in dit stadion speelt? Het is nu al 3 keer gemeld
Ik heb bijna alle wedstrijden van Denemarken inderdaad gemist.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de groepsfase gemist
Als gras in brand heeft gestaan is het ook gewoon zwart hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gras is groen, negers zijn zwart, NOS commentaar is kut
Ik zou dat best eens bij willen wonen, je moet alles eens gezien hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Alsof de jaarvergadering van de postzegelvereniging niet spannend is
Hij was de manquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle wedstrijden van Denemarken inderdaad gemist.
Ja.quote:
ik heb het 600 keer met je zus gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Klaas roept 600 honderd dingen dus dan is er van zelf wel iets waar.
Roep dit niet meer svp.quote:
Dat deed Nostradamus ook, dus wellicht kent men Klaasweetalles over 200 jaar op dezelfde manierquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Klaas roept 600 honderd dingen dus dan is er van zelf wel iets waar.
Is een gateway-event.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dat best eens bij willen wonen, je moet alles eens gezien hebben
Afgekeurd doelpunt enzo.quote:
Heeft Nostradamus op harvard gezeten, met zijn strakke groene broek?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat deed Nostradamus ook, dus wellicht kent men Klaasweetalles over 200 jaar op dezelfde manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |