SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
Nog meer schimmels en vocht? Ik had wel ideeen voor die TT
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Toekomstig Bonje met de Buren / Rijdende rechter huis:
https://www.funda.nl/deta(...)s-heieind-6/43655439quote:" het pand zal worden gesplitst waardoor het in 2 delen te koop wordt aangeboden. Het rechterdeel betreft de huidige woning en het linkergedeelte betreft het stalgedeelte wat door koper tot woning mag worden verbouwd. Het perceel zal in een later stadium nog officieel kadastraal worden gesplitst voor rekening van verkoper. De genoemde perceeloppervlakte is derhalve nog indicatief. Indien gewenst kan koper beide objecten in 1 koop aankopen."Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is gewoon twee keer geldvangenquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)s-heieind-6/43655439
[ afbeelding ]
[..]
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."![]()
In dat pand linksachter zit een natuurspa. Die zit op hetzelfde adres gevestigd.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Dat is toch wel een ernstig lelijk gebouw.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:30 schreef roos94 het volgende:
Dit voor maar 8 ton![]()
https://www.funda.nl/deta(...)uinroos-31/89019901/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Je waant je op de Costa del Solquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:01 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is toch wel een ernstig lelijk gebouw.![]()
![]()
quote:Om een beeld te geven van de mogelijkheden van de woning zijn tussen de foto's enkele visuals toegevoegd.
en
Mogelijkheden tot..?
https://www.funda.nl/deta(...)terweg-119/43424631/ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Voor dat geld hadden ze wel iets mooiere visuals mogen maken, het amateurisme straalt er aan alle kanten vanaf.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogelijkheden tot..?
https://www.funda.nl/deta(...)terweg-119/43424631/![]()
Bwehehehe, die lichtvlekken waar die bordjes hangen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogelijkheden tot..?
https://www.funda.nl/deta(...)terweg-119/43424631/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Mogelijkheid tot schilderen en andere vloerbedekkingquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogelijkheden tot..?
https://www.funda.nl/deta(...)terweg-119/43424631/En meubels opnieuw stofferen
![]()
Voor de mensen met nul fantasie."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
En mogelijkheden tot slopen van alle mooie authentieke elementen zoals schuifdeuren en glas-in-lood. Koop hier uw sjieke jaren-30 villa met volop mogelijkheden om er een saaie 21ste eeuwse doos van te makenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mogelijkheid tot schilderen en andere vloerbedekkingEn meubels opnieuw stofferen
![]()
Voor de mensen met nul fantasie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Dat vooral; die woonkamer daar heeft AI gewoon de ramen 'even' weggehaald en ergens anders geplaatst.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Maar wel een deur, gezien de klink, twee kanten op kan draaien! magic!
[ Bericht 42% gewijzigd door _mido op 28-06-2024 16:44:16 ]![]()
Het volk in Noordwijk lijkt me ook helemaal niksquote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:30 schreef roos94 het volgende:
Dit voor maar 8 ton![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En dat juist het glas in lood weggehaald.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogelijkheden tot..?
https://www.funda.nl/deta(...)terweg-119/43424631/![]()
![]()
Oh sorry, dat zei jij al.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
En mogelijkheden tot slopen van alle mooie authentieke elementen zoals schuifdeuren en glas-in-lood. Koop hier uw sjieke jaren-30 villa met volop mogelijkheden om er een saaie 21ste eeuwse doos van te maken![]()
Oh, lol, zelfde huis. De extra beugels? Dat zijn toch gewoon de douchekop en kraan?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En de zeeppompjes zijn lampjes en het spiegelbeeld is denk ik ook een impressiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol, zelfde huis. De extra beugels? Dat zijn toch gewoon de douchekop en kraan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jaja, die hebben wij eerder gezien bij Meiland in Hengelo. Mocht dochterlief dus helemaal die schuur niet als woonruimte gebruiken. Was hen wel zo verkochtquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel.de op 29-06-2024 16:09:31 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
AIquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:41 schreef _mido het volgende:
Maar wel een deur, gezien de klink, twee kanten op kan draaien! magic!
[ afbeelding ]
Ben daar laatst geweest...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:30 schreef roos94 het volgende:
Dit voor maar 8 ton![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen maar buitenlanders gezellig.![]()
Vooral die kastdeur die een raam geworden is ja.. glas is glasquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:32 schreef J-net het volgende:
Dat vooral; die woonkamer daar heeft AI gewoon de ramen 'even' weggehaald en ergens anders geplaatst.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Waarom zou je de bovenkastjes van de keuken zo ophangen?
En een benzinepomp neerzetten?
https://www.funda.nl/deta(...)ijksweg-84/89013745/![]()
Ik vind die kastjes onder de wasbak en die plankjes onder het fornuis ook maar vreemd. Verder is het geennkookeiland dus de keuken moet er toch uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Waarom zou je de bovenkastjes van de keuken zo ophangen?
[ afbeelding ]
En een benzinepomp neerzetten?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ijksweg-84/89013745/![]()
Vindt de VVE bijdrage van 131euro meevallen voor gebruik van gemeenschappelijke voorzieningen zoals dit zwembad:
hiervoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Kan wel zijn, maar ik krijg acuut claustrofobie van die keuken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:27 schreef marcel.de het volgende:
Vindt de VVE bijdrage van 131euro meevallen voor gebruik van gemeenschappelijke voorzieningen zoals dit zwembad:
[ afbeelding ]
hier![]()
![]()
Nog zacht uitgedrukt van jou.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:29 schreef Phaidra het volgende:
Wat doet die wc daar?!![]()
[ afbeelding ]
Wat een raar huis.![]()
Wat te denken van dit 'fornuis' en wat doen al die knoppen op die pilaar?![]()
![]()
De tekst van de makelaar is nog vreemder dan het huis zelf.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:29 schreef Phaidra het volgende:
Wat doet die wc daar?!![]()
[ afbeelding ]
Wat een raar huis.
Er klopt taalkundig geen hout van. Nog even buiten de dt fouten ontmoet je de trap en de badkamer... Nou nou nou...Juin uit Eigen Tuin!![]()
Maar goed. Het huis is ooit ontworpen door degene die er sindsdien heeft gewoond (een kunstenaar). Dus nee, het zal in de huidige staat niet bij veel mensen in de smaak vallen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Bij mij welquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed. Het huis is ooit ontworpen door degene die er sindsdien heeft gewoond (een kunstenaar). Dus nee, het zal in de huidige staat niet bij veel mensen in de smaak vallen.
To BG or not to BG!![]()
Wat een achterlijk opgezet huis. Gezellig ook zo'n toilet als je 's avonds samen op de bank voor de televisie zit... of beter nog, als je visite hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed. Het huis is ooit ontworpen door degene die er sindsdien heeft gewoond (een kunstenaar). Dus nee, het zal in de huidige staat niet bij veel mensen in de smaak vallen.
De buitenkant vind ik trouwens ook heel lelijk. Al kreeg ik geld toe dan hoefde ik dit huis nog niet te hebben
Just because you can doesn't mean you should![]()
En je quote mij omdat?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:50 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Wat een achterlijk opgezet huis. Gezellig ook zo'n toilet als je 's avonds samen op de bank voor de televisie zit... of beter nog, als je visite hebt.
De buitenkant vind ik trouwens ook heel lelijk. Al kreeg ik geld toe dan hoefde ik dit huis nog niet te hebbenThe love you take is equal to the love you make.![]()
Eens met de stelling dat het niet zo in de smaak zal vallen bij de gemiddelde mens.....quote:
Wist niet dat je boos werd
Just because you can doesn't mean you should![]()
Lijkt me niet gezien het prutswerk daaronder. Kraan zit zowat op de vloer en de gasslang bevindt zich vlak onder het fornuis.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zou de wasmachine onder het fornuis hebben gestaan?![]()
lijkt mij wel. afvoertje aanwezig (tenzij jouw gasplaat een water afvoer nodig heeft) en een wasmachine kraan erbij.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 01:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezien het prutswerk daaronder. Kraan zit zowat op de vloer en de gasslang bevindt zich vlak onder het fornuis.
maar wat een gepruts dat huis. dat kan door geen enkele bouwkeuring heen komen..
-overal vochtvlekken in de houtplaten
-schimmel op de ramen
-allemaal opgebonden netsnoertjes
-die scnhutting aan de buitenkant
-vrijwel alle verwarmingen tegen de muur ipv onder het raam (wat kut gaat worden voor je efficientie)
-niet sluitende keukenkast deurtjes
-tl buizen die met stekkers zitten aangesloten
-stopcontactjes die met netsnoeren zitten aangesloten
-wandlampen die met een netsnoer in een stopcontact zitten
en zo kan ik nog uren doorgaan. jezus wat een bouwval.. dat je het durft te verkopenen dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.![]()
Hoezo ‘dat je het durft te verkopen’? Wat moet de eigenaar er dan mee doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:14 schreef freak1 het volgende:
[..]
lijkt mij wel. afvoertje aanwezig (tenzij jouw gasplaat een water afvoer nodig heeft) en een wasmachine kraan erbij.
maar wat een gepruts dat huis. dat kan door geen enkele bouwkeuring heen komen..
-schimmel op de ramen
-vrijwel alle verwarmingen tegen de muur ipv onder het raam (wat kut gaat worden voor je efficientie)
en zo kan ik nog uren doorgaan. jezus wat een bouwval.. dat je het durft te verkopenThe love you take is equal to the love you make.![]()
Ik ben niet zo thuis in wat huisprijzen in Arnhem doen, maar als ik even kijk wat er verder op Funda staat en vrijstaand is, denk ik dat het voor de huidige markt een redelijke prijs is voor een opknapper.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
op zijn minst 15 waarschuwingsborden erbij zetten en verkopen als opknapper.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo ‘dat je het durft te verkopen’? Wat moet de eigenaar er dan mee doen?en dank u meneer Dood,
Dat bouwtechnische rapport lijkt me daar voldoende voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
op zijn minst 15 waarschuwingsborden erbij zetten en verkopen als opknapper.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Niet dat die plee midden in de kamer niet al schreeuwt dat je moet klussen, magoe. Mal huis, maar ik heb niet het idee dat ze dingen verbloemen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Waar wordt dan de wasmachine of vaatwasser geplaatst? Ergens midden in de keuken?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:14 schreef freak1 het volgende:
[..]
lijkt mij wel. afvoertje aanwezig (tenzij jouw gasplaat een water afvoer nodig heeft) en een wasmachine kraan erbij.
-schimmel op de ramen
en zo kan ik nog uren doorgaan. jezus wat een bouwval.. dat je het durft te verkopen![]()
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Mijn collega is gek van dat roze, direct ter inspiratie doorgestuurd (al betwijfel ik of echtgenoot en twee puberkinderen hier goed op gaan)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:38 schreef Essebes het volgende:
Erg kleurrijk hier: https://www.funda.nl/en/d(...)estraat-42/43666668/
[ afbeelding ]
Wat een huis joh. Ook van deze keuken krijg ik kortsluiting:
Goede vondst @Essebes
Iets met octopussen bij je nest![]()
en nog meer kortsluiting:
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
De wc boven vind ik nog veel opmerkelijker. Zand op de vloer. Mijn katten zouden het geweldig vinden. Gezellig samen naar de wcquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:38 schreef Essebes het volgende:
Erg kleurrijk hier: https://www.funda.nl/en/d(...)estraat-42/43666668/
[ afbeelding ]![]()
![]()
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Ik was gewoon aan het scrollen en had niet het idee dat al deze foto’s bij dezelfde woning hoordenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:37 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Mijn collega is gek van dat roze, direct ter inspiratie doorgestuurd (al betwijfel ik of echtgenoot en twee puberkinderen hier goed op gaan)
[ afbeelding ]
Goede vondst @:Essebes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Tot ik klikte omdat Valentijn het had over zand bij het toilet en ik niet wist wat ik me daar bij voor moest stellen. Ook erg bijzonder. En toen zag ik dat het roze toilet ook in deze woning was. Hoeveel verschillende stijlen kun je kwijt.
Wel aardig wat woonoppervlakte. Zeker wat van de maken (wel duur, maar dat zal ook locatie zijn ga ik vanuit)![]()
Die was mij dan weer niet opgevallen. Hilarisch; voor de liefhebbers:quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:53 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
De wc boven vind ik nog veel opmerkelijker. Zand op de vloer. Mijn katten zouden het geweldig vinden. Gezellig samen naar de wc![]()
Ja 925duizend maar aan rand centrum en het paleis om de hoek dus daar gaan de prijzen wel lekker omhoogquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het scrollen en had niet het idee dat al deze foto’s bij dezelfde woning hoorden![]()
Tot ik klikte omdat Valentijn het had over zand bij het toilet en ik niet wist wat ik me daar bij voor moest stellen. Ook erg bijzonder. En toen zag ik dat het roze toilet ook in deze woning was. Hoeveel verschillende stijlen kun je kwijt.
Wel aardig wat woonoppervlakte. Zeker wat van de maken (wel duur, maar dat zal ook locatie zijn ga ik vanuit)voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Met uitzondering van de keukenkasten en 2 toiletten is het verder vooral inrichting en stukjes geschilderde muur dus niet te moeilijk aan te passen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het scrollen en had niet het idee dat al deze foto’s bij dezelfde woning hoorden![]()
Wel aardig wat woonoppervlakte. Zeker wat van de maken (wel duur, maar dat zal ook locatie zijn ga ik vanuit)http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
[quote]Op vrijdag 5 juli 2024 13:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waar wordt dan de wasmachine of vaatwasser geplaatst? Ergens midden in de keuken?
ik ga er niet vanuit dat dit een vaatwasser persoon wasen dank u meneer Dood,
Ik krijg ook kortsluiting, ik vind die roze wc misschien nog wel het normaalste aan het hele huis...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:37 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Mijn collega is gek van dat roze, direct ter inspiratie doorgestuurd (al betwijfel ik of echtgenoot en twee puberkinderen hier goed op gaan)
[ afbeelding ]
Goede vondst @:Essebes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit dus. Ik zie behoorlijk wat potentie in dit huis.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:35 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Met uitzondering van de keukenkasten en 2 toiletten is het verder vooral inrichting en stukjes geschilderde muur dus niet te moeilijk aan te passen.
Veel vloeroppervlakte en de prijs is niet extreem voor deze m2.
Wel vaak een drukte voor de deur ivm Hilton hotel, maar het huis zit achterin en zal daar amper last van hebben.
Jammer dat de tuin niet (deels) bij het huis hoort, maar dan was de prijs ook navenant hoger geweest.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Ik vind het ook wel leuk. Maar had dan wel 1 kamer in dat thema gedaan. Die wand met die nis in de slaapkamer vind ik ook wel wat hebben.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De beide verdiepingen lopen volgens mij wel van voor tot achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zie behoorlijk wat potentie in dit huis.
Veel vloeroppervlakte en de prijs is niet extreem voor deze m2.
Wel vaak een drukte voor de deur ivm Hilton hotel, maar het huis zit achterin en zal daar amper last van hebben.
Jammer dat de tuin niet (deels) bij het huis hoort, maar dan was de prijs ook navenant hoger geweest.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vraag mij hier af waar je je bed kwijt moet. In die slaapkamer, maar je kan er echt alleen door de deur ongeveer inspringen.
https://www.funda.nl/deta(...)658066/media/foto/27~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Bedoel je de slaapkamer achter die twee deuren?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:02 schreef J-net het volgende:
Ik vraag mij hier af waar je je bed kwijt moet. In die slaapkamer, maar je kan er echt alleen door de deur ongeveer inspringen.
https://www.funda.nl/deta(...)658066/media/foto/27
The love you take is equal to the love you make.![]()
Na een avond stappen met je zatte bakkes nog even naar de WC wordt een serieuze survival tocht in deze badkamer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:22 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Die was mij dan weer niet opgevallen. Hilarisch; voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja die rechts is volgens mij de “slaapkamer” van 1.85 bij 2.en een beetjequote:Op maandag 8 juli 2024 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je de slaapkamer achter die twee deuren?
[ afbeelding ]
(In de tekst staat overigens slaap/werkkamers en dit is duidelijk een werkkamer. Al zou ik het een werkkast noemen)
![]()
Ja die linker twee deuren zijn voor de slaapkamer. Waar net aan een bed in past.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je de slaapkamer achter die twee deuren?
[ afbeelding ]~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
quote:Op maandag 8 juli 2024 17:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja die rechts is volgens mij de “slaapkamer” van 1.85 bij 2.en een beetje
(In de tekst staat overigens slaap/werkkamers en dit is duidelijk een werkkamer. Al zou ik het een werkkast noemen)
Achter die twee linker deuren is toch de slaapkamer (9,5 m2)? Zo staat het op de plattegrond. Dat hok rechts staat op de plattegrond als een berging.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:06 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja die linker twee deuren zijn voor de slaapkamer. Waar net aan een bed in past.
Rare makelaar. Als je via plattegrond kijkt, staat ook daar slaapkamerquote:Op maandag 8 juli 2024 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Achter die twee linker deuren is toch de slaapkamer (9,5 m2)? Zo staat het op de plattegrond. Dat hok rechts staat op de plattegrond als een berging.
[ afbeelding ]![]()
Ik zie het!quote:Op maandag 8 juli 2024 19:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Rare makelaar. Als je via plattegrond kijkt, staat ook daar slaapkamer![]()
Mag volgens mij officieel niet eens, een ruimte zonder raam/ventilatie een slaapkamer noemen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik ken de galerie op de begane grond en ergens kreeg ik daarom het idee dat dit daarom net achterhuis zou zijn. Op foto 17 echter herken ik het Hilton hotel en de Panorama Mesdag (wit gebouw). Ik fiets er elke dag langsquote:Op maandag 8 juli 2024 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De beide verdiepingen lopen volgens mij wel van voor tot achter.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Maar ook in die ruimte van 9m2 kan je amper bed kwijt.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Bed tussen die 2 louvre deuren zetten, kun je ieder aan een andere kant de kamer in en in bed stappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 06:49 schreef J-net het volgende:
Maar ook in die ruimte van 9m2 kan je amper bed kwijt.![]()
kan best, ik heb van een kamertje van 2 bij 2 ook een bedstee gemaakt, werkt prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 06:49 schreef J-net het volgende:
Maar ook in die ruimte van 9m2 kan je amper bed kwijt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Wow! Maar 4.000!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
![]()
Dan weet je wel hoe laat het is. Ook op andere foto's van het interieur van dit fraaie landhuis is regelmatig een staande klok te zien.
Bijzonder armatuur.
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-35/43677405/![]()
![]()
Die armatuur is een hittelamp toch?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
ja inderdaad, een of ander jaren 70 solarium met rode lamp voor de spiertjesquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die armatuur is een hittelamp toch?
Zie trouwens ook die kansloze bollamp ernaast. Die zag je ook in huurhuizen uit de jaren 60 in het toilet. Hier prominent in de slaapkamer van 4 mil.
Wel mooi huis overigensvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
ja vermoedelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:46 schreef deedeetee het volgende:
Wat is dit ? Massagetafel of zo ?
[ afbeelding ]
Maar wat zijn die blikkies links dan?voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
lichttherapie lijkt mijquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die armatuur is een hittelamp toch?![]()
Struik. Eigenaar was uit die familie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:49 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ja vermoedelijk.
Maar wat zijn die blikkies links dan?The love you take is equal to the love you make.![]()
Als de eurojackpot bij mij valt koop ik hetquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:46 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan weet je wel hoe laat het is. Ook op andere foto's van het interieur van dit fraaie landhuis is regelmatig een staande klok te zien.
[ afbeelding ]
Bijzonder armatuur.
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-35/43677405/
[ afbeelding ]![]()
![]()
top gevondenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Struik. Eigenaar was uit die familie.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Succes! Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:23 schreef Rob het volgende:
[..]
Als de eurojackpot bij mij valt koop ik het![]()
![]()
Als ik het zo lees krijg je Struik in zijn eigen kelder er bij koop bij. Of hebben ze dat stukje uit de verkoop gehouden?![]()
Ik verwacht dat die grafkelder gewoon op het terrein ligt, anders kan het ook amper voldoen aan de eisen die de gemeente er aan gesteld heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:08 schreef karelde14e het volgende:
Als ik het zo lees krijg je Struik in zijn eigen kelder er bij koop bij. Of hebben ze dat stukje uit de verkoop gehouden?
Er is wel plek voor 6 personen, dus ik ben benieuwd of zijn dochters het recht op toegang (en bijzetting) tot de grafkelder houden of dat je daar als koper zelf ook bijgezet kunt worden.
Edit: in het stuk van Quote lees ik dat het graftombe deel gesplitst is, dus je koopt hem er niet bij.
[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 18-07-2024 23:39:36 ]![]()
Quote is er inmiddels ook achter.... zouden ze meelezen?
https://www.quotenet.nl/v(...)oen-bijstein-putten/![]()
Waarom zou je een stuk oprit zo omheinen?
https://www.funda.nl/deta(...)denlaan-11/43679903/
(ik zou daar nooit willen wonen, spoorbaan en kanaal aan je tuin, de A2 op 150m afstand)![]()
Er staat ook een paard op de foto’s. Misschien kunnen ze die daar even stallen als ze thuis even wat eten, drinken of naar de wc gaan?![]()
Op streetview is te zien dat er een paardentrailer staat. Paard, hek. Makes sense.The love you take is equal to the love you make.![]()
Beide hekken kunnen iig dicht, dus een tijdelijke plek voor een groot dier ligt wel voor de hand.
Verder een schitterend huis, maar ja, de locatie is wel drama.![]()
Prachtig huis inderdaad. Alles mooi behalve die rose tegeltjes in de douche.......iewTo BG or not to BG!![]()
Ik denk dan vooral ook aan die lamp zo laag boven het bed. Als je dan het gezellig hebt met je partner, dan stoot je toch de hele tijd je harses aan die lamp?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die hangt toch hoog genoeg? Ligt er aan wat jij verstaat onder 'gezellig hebben' denk ik......quote:Op maandag 22 juli 2024 10:45 schreef StevenHyde het volgende:
Ik denk dan vooral ook aan die lamp zo laag boven het bed. Als je dan het gezellig hebt met je partner, dan stoot je toch de hele tijd je harses aan die lamp?To BG or not to BG!![]()
Seksquote:Op maandag 22 juli 2024 18:42 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Die hangt toch hoog genoeg? Ligt er aan wat jij verstaat onder 'gezellig hebben' denk ik......Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou weet ik natuurlijk niet hoe het er bij jou aan toegaat maar die lamp hangt zeker 1,5 meter boven het bed die ga je toch niet raken met je harses?quote:To BG or not to BG!![]()
Mooie oprit met bomen-voor-de-gelegenheid er langs!
Mooi kakelbondhuisje hier:
https://www.funda.nl/deta(...)tionsweg-14/43677847![]()
Dit behang zit er wel errug lelijk opquote:Op dinsdag 23 juli 2024 06:04 schreef Neo_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind het een Adams Family vibe hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 06:04 schreef Neo_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed bedoel ik dan: https://www.funda.nl/deta(...)679903/media/foto/24quote:Op dinsdag 23 juli 2024 01:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nou weet ik natuurlijk niet hoe het er bij jou aan toegaat maar die lamp hangt zeker 1,5 meter boven het bed die ga je toch niet raken met je harses?
Dat is geen 1,5 meterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aan de inrichting te zien is dat momenteel op zijn hoogst een logeerkamer. Dus die lamp is een probaat middel tegen logees die zouden menen hun repertoire aan standjes tijdens hun verblijf in de praktijk te moeten brengen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit bed bedoel ik dan: https://www.funda.nl/deta(...)679903/media/foto/24
Dat is geen 1,5 meterThe love you take is equal to the love you make.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan de inrichting te zien is dat momenteel op zijn hoogst een logeerkamer. Dus die lamp is een probaat middel tegen logees die zouden menen hun repertoire aan standjes tijdens hun verblijf in de praktijk te moeten brengen.Ja zo'n idee had ik ook al.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms zijn sfeerfoto's mooi, soms zijn ze zooooooo overbodig
en zo zijn er meer
https://www.funda.nl/deta(...)hoefslag-12/43671305~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Wat een super onhandig ontworpen huis, je kunt bijna nergens fatsoenlijk gebruik maken van de ruimtequote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:07 schreef J-net het volgende:
[ afbeelding ]
en zo zijn er meer
https://www.funda.nl/deta(...)hoefslag-12/43671305![]()
![]()
De foto's van deurklinken. Waarom?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:07 schreef J-net het volgende:
[ afbeelding ]
en zo zijn er meer
https://www.funda.nl/deta(...)hoefslag-12/43671305![]()
dat wilde ik eerst plaatsen, maar toen was ik afgeleid die nagenoeg geheel onscherpe foto van van een computerwerkplek; spullen die meeverhuizen zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef benchy het volgende:
[..]
Wat een super onhandig ontworpen huis, je kunt bijna nergens fatsoenlijk gebruik maken van de ruimte~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Sowieso bijv zo'n foto:
Had ff een doekje over dat glazen tafeltje gedaan zodat je niet die stof ziet
Los daarvan is het totaal niet van belang, het is niet zo dat de ontvangst daar zo beroerd is dat die vaste telefoon achter moet blijven.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso bijv zo'n foto:
[ afbeelding ]
Het is net zo'n BS foto als van een bos bloemen op tafel.
Edit: na deze post pas het huis bekeken, de telefoonfoto past ook nog eens niet in het huis, het is net 1 hoekje dat anders is dan de rest, en dan ook totaal anders.![]()
En deurklinken!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los daarvan is het totaal niet van belang, het is niet zo dat de ontvangst daar zo beroerd is dat die vaste telefoon achter moet blijven.
Het is net zo'n BS foto als van een bos bloemen op tafel.![]()
Dat stof geeft juist aan hoe oud die telefoon is tochquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso bijv zo'n foto:
[ afbeelding ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Die mis ik kennelijk? Maar wat ik er van zie zijn het ook vrij lelijke en standaard deurklinken, dus dat verklaart misschien dat ze er niet (meer) tussen staan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De foto's van deurklinken. Waarom?
Deurklinken zijn wel weer essentieel, want die blijven achter, maar daar hoef je alleen maar een foto van te maken als ze bijzonder zijn.![]()
Dat barretje links irriteert mij. Wie wil daar nou zitten, links, met vooral muur vlak voor je neus?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Dat barretje links irriteert mij. Wie wil daar nou zitten, links, met vooral muur vlak voor je neus?
[ afbeelding ]
Zitten denk ik heel graag op ongemakkelijk krukjes aangezien de hobbyruimte (hoe ze het zelf op de plattegrond noemen) ook van die krukken heeft.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind het sowieso een moeilijk huis, neemt ook veel ruimte in op de kavel, die eigenlijk wat aan de krappe kant is voor een huis met zoveel oppervlak als begane grond.
En ik mis gewoon een garage, nou zal die wel gepland zijn geweest in de berging plus een deel van de hobbyruimte erachter, maar ik vind het wel een gemis dat je je auto niet eens binnen kunt zetten.
Tevens een gemiste kans dat de en-suite badkamer bij de master geen WC heeft.![]()
Dat is mijn tekst.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:48 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het sowieso een moeilijk huis, neemt ook veel ruimte in op de kavel, die eigenlijk wat aan de krappe kant is voor een huis met zoveel oppervlak als begane grond.
En ik mis gewoon een garage, nou zal die wel gepland zijn geweest in de berging plus een deel van de hobbyruimte erachter, maar ik vind het wel een gemis dat je je auto niet eens binnen kunt zetten.
Tevens een gemiste kans dat de en-suite badkamer bij de master geen WC heeft.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
AI gaat hard.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Oh, ik de foto's al 3 keer doorzoekenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over dat huis. Gewoon in het algemeen.
Ik heb wel hele mooie deurklinken trouwens, daar zou een makelaar zeker een foto van maken![]()
![]()
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu vind ik mijn deurklinken lelijk
Sterker nog, alleen aan de "zichtbare" kanten, dus de deur naar de hal en de WC-deur wel aan beide kanten, maar de deur naar de garage en de trapkast alleen aan de zichtzijde, aan de ander kant gewoon een simpele "sigaar".![]()
Buiten ook niet. Of je stuitert van een trapje af, of je gooit je eigen ramen in.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef benchy het volgende:
[..]
Wat een super onhandig ontworpen huis, je kunt bijna nergens fatsoenlijk gebruik maken van de ruimte
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Nu ben ik nieuwsgierig welke deurklinken je hebt 🫣quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.
Sterker nog, alleen aan de "zichtbare" kanten, dus de deur naar de hal en de WC-deur wel aan beide kanten, maar de deur naar de garage en de trapkast alleen aan de zichtzijde, aan de ander kant gewoon een simpele "sigaar".To BG or not to BG!![]()
Die basketbalring hangt ook echt wel op een onmogelijke plekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Buiten ook niet. Of je stuitert van een trapje af, of je gooit je eigen ramen in.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En die trampoline dan? Ook niet echt over nagedacht volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die basketbalring hangt ook echt wel op een onmogelijke plek![]()
![]()
Ja, prachtig zijn ze inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.
Sterker nog, alleen aan de "zichtbare" kanten, dus de deur naar de hal en de WC-deur wel aan beide kanten, maar de deur naar de garage en de trapkast alleen aan de zichtzijde, aan de ander kant gewoon een simpele "sigaar".To BG or not to BG!![]()
Dat huis is al uitgebreid besproken.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:05 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze ding aan het plafond?![]()
Indrukwekkend pand, aardige wijncollectie ook
[ afbeelding ]The love you take is equal to the love you make.![]()
https://www.funda.nl/detail/43687867
Uniek gebouw, leuk
[ Bericht 42% gewijzigd door Vonkenboer op 30-07-2024 20:39:00 (Foto's toegevoegd) ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:29 schreef blomke het volgende:
Welkom bij het Fun met Funda topic!
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !
..En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !Leuke foto. En is dit een pand wat je zelf wilt verkopen of voor een vriend, of lukte het niet de foto's van het unieke gebouw hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Uniek gebouw, leukvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Inderdaad. Die omgeving is aan de noordkant van Arnhem, dicht tegen de Veluwezoom, richting Rozendaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uniek gebouw, leukOp <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
En ook behoorlijk dicht bij sonsbeek park en richting het winkelgebied. Als ik alleenstaande was en dit kon betalen, dan was het zeker een yes. Zou dan wel die badkamer anders verven dan dat rozequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Inderdaad. Die omgeving is aan de noordkant van Arnhem, dicht tegen de Veluwezoom, richting Rozendaal.
Ja. Overigens, zit er een gemeenschappelijke tuin bij (afgezien van Sonsbeek en de Veluwezoom)?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En ook behoorlijk dicht bij sonsbeek park en richting het winkelgebied. Als ik alleenstaande was en dit kon betalen, dan was het zeker een yes. Zou dan wel die badkamer anders verven dan dat rozeOp <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
Tuin:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja. Overigens, zit er een gemeenschappelijke tuin bij (afgezien van Sonsbeek en de Veluwezoom)?
De zonnige en ruim bemeten privé tuin is omsloten door een groene haag en u kunt hier dan ook heerlijk van de rust en het uitzicht op de groene omgeving genieten. Er is een groot zonnescherm aanwezig, zodat u op warme dagen toch lekker beschut kunt zitten. Vanuit de privé tuin is er een doorgang naar de gemeenschappelijke tuin waar u samen met de andere bewoners van dit mooie complex gebruik van mag maken.
Zo te zien wel. Is dat die picknicktafel denk ik
44m˛ en het dan nog een woning durven noemen....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.![]()
Niet vervelend bedoeld, maar er zijn in Nederland héél veel voormalige schoolgebouwen getransformeerd naar woningen/appartementen. Idem voor kerken en kantoorgebouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.![]()
Desalniettemin leuk om weer eens een voorbeeld te zien
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik zie ze hier weinig voorbij komen iig als ik rondneus op Funda. Maar ken het wel meer, maar in die gevallen was het altijd huur.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar er zijn in Nederland héél veel voormalige schoolgebouwen getransformeerd naar woningen/appartementen. Idem voor kerken en kantoorgebouwen![]()
Desalniettemin leuk om weer eens een voorbeeld te zienBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Van de tuin bijv.:quote:
Dat had ik dus gemist. Overigens best een prettige optie met dit zomerse weer: kan je lekker buiten zitten op de vaste grond i.p.v. op een flatje.
De gemeenschappelijke tuin:
[ Bericht 8% gewijzigd door blomke op 31-07-2024 08:08:50 ]Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
Er was ooit een topic voor mooie huizen op Funda. Maar dat weten mensen nooit zo goed te vinden. Misschien dit topic veranderen naar 'Opmerkelijke en mooie foto's van Funda'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Na 236 delen gaan we de naam van het topic niet veranderenquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Er was ooit een topic voor mooie huizen op Funda. Maar dat weten mensen nooit zo goed te vinden. Misschien dit topic veranderen naar 'Opmerkelijke en mooie foto's van Funda'![]()
![]()
![]()
Sorry voor dit haha. Zal voortaan alleen nog echt opmerkelijke delen (inclusief foto's)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Plaatjes kijken.
In de keuken is creatief met de krappe ruimte omgegaan met een langwerpige inductieplaat plus idem afzuigkap.
BronThe love you take is equal to the love you make.![]()
Dat ornament rechts: feng shui? De strategisch (?) geplaatste kamerplanten door het hele huis zijn er misschien ook aan te liëren.
BronThe love you take is equal to the love you make.![]()
Nog wat "jus" voor over de aardappelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Uw adres voor zelfgemaakte sjem (sic) en siroop.
[ afbeelding ]
BronOp <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
Bedoel je sju?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Nog wat "jus" voor over de aardappelen?The love you take is equal to the love you make.![]()
https://www.funda.nl/deta(...)g-noord-89/43688604/
Staat op de plattegrond als 'zitkamer'. Best wat vreemd zo'n douche in het midden van die zijde. En dan zo'n hoekbank ernaast. Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heel raar, zeker in zo'n buitengebied. Waarom niet een muurtje van waar de wastafel zit tot de douche en daar dan een klein badkamertje van maken?![]()
In de tekst staat ‘multifunctionele ruimte’. Maar het doet wat onaf/onpraktisch aan.
Er had eigenlijk in de naastgelegen bijkeuken nog een douche gemoeten. Zo’n indeling ken ik wel van huizen bij een bedrijf (lees kas). Dan kun je na gedane arbeid naar binnen door de bijkeuken, je daar douchen en dan hoeft er geen rommel mee in huis.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 31-07-2024 14:57:34 ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Inderdaad, als die bijkeuken veel meer als complete natte cel was ingericht, had je van je zitkamer ook prima een logeerkamer kunnen maken met een slaapbank.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:01 schreef Lienekien het volgende:
In de tekst staat ‘multifunctionele ruimte’. Maar het doet wat onaf/onpraktisch aan.
Er had eigenlijk in de naastgelegen bijkeuken nog een douche in gemoeten. Zo’n indeling ken ik wel van huizen bij een bedrijf (lees kas). Dan kun je na gedane arbeid naar binnen door de bijkeuken, je daar douchen en dan hoeft er geen rommel mee in huis.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Zo dat is wel een heel vage keuken. Waarom zo scheef? Design ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)rindweg-40/43535134/
viavoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
WTF is datquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
via
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
https://www.funda.nl/deta(...)gerweg-105/43689397/
Zolder van dit huis:
Elektra creatief afgewerkt. Niks meer aan doen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En de kluis in de kelder krijg je er gratis bijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)gerweg-105/43689397/
Zolder van dit huis:
[ afbeelding ]
Elektra creatief afgewerkt. Niks meer aan doen.![]()
![]()
![]()
Zijn in zelfde huis toen (ooit) wel met hun tijd meegegaan, er moest zo'n vaatwasmachine komen:"
Zie verder de niet te definieren vlekken aan de zijkant van die inaangebouwde koelkast.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Dat zijn overigens wel de degelijkste keukens dus een vaatwasser erbij en je bent weer up-to-date. Nieuw blad idem.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:14 schreef marcel.de het volgende:
Zijn in zelfde huis toen (ooit) wel met hun tijd meegegaan, er moest zo'n vaatwasmachine komen:"
[ afbeelding ]
Zie verder de niet te definieren vlekken aan de zijkant van die inaangebouwde koelkast.
[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 02-08-2024 08:03:24 ]Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
Ik probeer dit te begrijpen. Lukt nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
via
Oehhhhh locatie!!!!!![]()
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2024 07:41:00 ]![]()
#metooquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind hier dingen van
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)kstraat-12/43688950/![]()
Je kunt wel je handen wassen iig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind hier dingen van
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inderdaad, een wandcontactdoos in een natte ruimte op die plek kan écht niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind hier dingen van
[ afbeelding ]
Haha gedverdemmequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind hier dingen van
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)kstraat-12/43688950/
Vond deze vandaag:
Lekker knus douchen. Bekeek de plattegrond maar dit is dan 90cm breedte. En volgens mij als je een beetje lengte hebt, dan pas je wat betreft hoogte er ook nauwelijks in.
Woning verder: https://www.funda.nl/deta(...)pstraat-27/89044061/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geen idee of deze al is ingebracht maar vind het opmerkelijk dat sommige mensen niet zoiets hebben van ik ruim even op of ik maak het in ieder geval toonbaar:
https://www.funda.nl/detail/89962390![]()
Sommige mensen zijn daartoe niet (meer) in staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef Thaddeus het volgende:
Geen idee of deze al is ingebracht maar vind het opmerkelijk dat sommige mensen niet zoiets hebben van ik ruim even op of ik maak het in ieder geval toonbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/detail/89962390
Aan de foto’s te oordelen denk ik niet dat de eigenaar van deze spullen er nog veel mee zal doen.
Is trouwens verkocht: https://fikkers.nl/woonsc(...)kade-1011-groningen/The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik denk het ook. Treurige foto’s als je inderdaad er niet toe in staat bent. Ook als je er wel toe in staat bent overigens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daartoe niet (meer) in staat.
Aan de foto’s te oordelen denk ik niet dat de eigenaar van deze spullen er nog veel mee zal doen.![]()
Niet alles of iedereen past binnen de keurige kadertjes, hč. Wat in jouw ogen treurig lijkt, was voor een ander wel leefbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:31 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Treurige foto’s als je inderdaad er niet toe in staat bent. Ook als je er wel toe in staat bent overigens.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet alles of iedereen past binnen de keurige kadertjes, hč. Wat in jouw ogen treurig lijkt, was voor een ander wel leefbaar.![]()
En misschien hebben ze voor hun doen al flink opgeruimd. Dat alles wat in de verhuisdozen zit eerst ook nog los lag![]()
Ja klopt. Misschien heb ik te snel geoordeeld. Het is op z’n minst opmerkelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
En misschien hebben ze voor hun doen al flink opgeruimd. Dat alles wat in de verhuisdozen zit eerst ook nog los lag![]()
Woonkamer in je zwembadkamer, opmerkelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Thaddeus het volgende:
Ok deze dan. Een zwembad in je woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/detail/89036441
![]()
Alweer, of nog steeds?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Thaddeus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/detail/89036441
Deze blijft maar langskomen...
Geen verwijt overigens, verbazing vooral.![]()
Sorry dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alweer, of nog steeds?
Deze blijft maar langskomen...
Geen verwijt overigens, verbazing vooral.
De funda advertentie is al meerdere keren vernieuwd.![]()
Ik zie dat het huis inmiddels ook al meer dan een jaar (via wisselende makelaars) te koop staat, kennelijk snappen ze inmiddels zelf ook dat ¤ 2.400.000 in Nieuw-Buinen zelfs voor zo'n villa veel te veel is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:32 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Sorry dat wist ik niet.
De funda advertentie is al meerdere keren vernieuwd.![]()
Hij staat voor 1.5 mil te koopquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie dat het huis inmiddels ook al meer dan een jaar (via wisselende makelaars) te koop staat, kennelijk snappen ze inmiddels zelf ook dat ¤ 2.400.000 in Nieuw-Buinen zelfs voor zo'n villa veel te veel is.![]()
Oh, die keuken zou ik graag willen. Ben nu naar zoiets op zoek, gaat vast lukken. De bovenkastjes kan ik niet gebruiken en er gaat ook een ander blad op komen maar ik zoek dus zo'n oude eiken keuken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:14 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
Zie verder de niet te definieren vlekken aan de zijkant van die inaangebouwde koelkast.
To BG or not to BG!![]()
Foto opslaan en alle keukenboeren mailen met de vraag of ze je een berichtje willen sturen als ze ergens zo’n keuken moeten verwijderen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:55 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Oh, die keuken zou ik graag willen. Ben nu naar zoiets op zoek, gaat vast lukken. De bovenkastjes kan ik niet gebruiken en er gaat ook een ander blad op komen maar ik zoek dus zo'n oude eiken keuken.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Kan ook rechtstreeks want ze staan af en toe nog wel op marktplaats.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:01 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Foto opslaan en alle keukenboeren mailen met de vraag of ze je een berichtje willen sturen als ze ergens zo’n keuken moeten verwijderen.To BG or not to BG!![]()
Ik vind dit wel een idee trouwens. Wel grappig, om een binnenzwembadomgeving goed droog te houden, moet je toch met luchtontvochtigers gaan werken en die maken best veel geluid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:54 schreef Thaddeus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/detail/89036441troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
was ook geen verwijt hoor, is zeker een opmerkelijke foto!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:46 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja klopt. Misschien heb ik te snel geoordeeld. Het is op z’n minst opmerkelijk![]()
Nu wel ja, het begon vorig jaar juni voor ¤ 2.400.000quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij staat voor 1.5 mil te koop![]()
Even eerste meldingen van het zwembadhuis verzamelen
30 juni 2023: 2.400.000
Iemand91 in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #231
11 oktober 2023: 1.900.000
Hiddendoe in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #233 - Zitkuilen en schrootjes
9 april 2024: 1.695.000
Geen vermelding in deze reeks
Eind juni 2024: 1.500.000
Thaddeus in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #236 - schimmels en vocht
Mijn mening blijft wel lekker stabiel over de woning![]()
![]()
Leuk overzicht. Ik denk dat 1,5 miljoen nog steeds te veel is voor deze woning. Helemaal in Nieuw-Buinen waar je twee kanten op kan. Gek inderdaad dat het niet verduurzaamd is en inderdaad die enge trap. Volgens mij woont er niemand meer. Als ik naar mijn ouders fiets kom ik er soms langs en ik zie nooit activiteit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:
Even eerste meldingen van het zwembadhuis verzamelen
30 juni 2023: 2.400.000
Iemand91 in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #231
11 oktober 2023: 1.900.000
Hiddendoe in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #233 - Zitkuilen en schrootjes
9 april 2024: 1.695.000
Geen vermelding in deze reeks
Eind juni 2024: 1.500.000
Thaddeus in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #236 - schimmels en vocht
Mijn mening blijft wel lekker stabiel over de woning![]()
Het is wel behoorlijk verduurzaamd, maar niet zoals ik het zou doen zeg maarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:12 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Leuk overzicht. Ik denk dat 1,5 miljoen nog steeds te veel is voor deze woning. Helemaal in Nieuw-Buinen waar je twee kanten op kan. Gek inderdaad dat het niet verduurzaamd is en inderdaad die enge trap. Volgens mij woont er niemand meer. Als ik naar mijn ouders fiets kom ik er soms langs en ik zie nooit activiteit.
Bij de vorige melding in het topic (oktober 2023) was er ook een heel verhaal over een emigratie, dat vind ik nu niet meer terug.
Maar de kans is dus idd groot dat er al geruime tijd niemand meer woont, of dat ze er zelfs nooit echt gewoond hebben.![]()
Deze al voorbij gekomen?
Midwolda, of all places. Je kan nog aarbevingsschade claimen.... https://www.funda.nl/deta(...)oofdweg-59/43682020/
Ging het over schimmel....:
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
Dure bouwgrond, het ligt er maar net aan wat de compensatie gaat zijn. Het moet wel platgegooid worden, je kan er niets meer mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:46 schreef blomke het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Midwolda, of all places. Je kan nog aarbevingsschade claimen.... https://www.funda.nl/deta(...)oofdweg-59/43682020/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging het over schimmel....:
[ afbeelding ]![]()
ik vind dat kleed anders ook "zum kotsen"quote:
Zonder dagelijkse hoeveelheid van deze drank zou ik het niet overleven in dit huis..
Misschien dat het er daarom ook zo kil en sfeerloos uitziet. Die slaapkamers word ik echt spontaan depressief van.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk verduurzaamd, maar niet zoals ik het zou doen zeg maar
Bij de vorige melding in het topic (oktober 2023) was er ook een heel verhaal over een emigratie, dat vind ik nu niet meer terug.
Maar de kans is dus idd groot dat er al geruime tijd niemand meer woont, of dat ze er zelfs nooit echt gewoond hebben.![]()
Die vloer vloekt gewoon ook bij dat roze.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik vind dat kleed anders ook "zum kotsen"
Zonder dagelijkse hoeveelheid van deze drank zou ik het niet overleven in dit huis..
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het lijkt net een plee-mat of hoes over de wc-deksel zoals je die vroeger had, alleen dan in het grootquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind die grote groene plant nog t ergste. Die laat het roze nog beter uitkomen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
De bank vind ik dan wel weer tof. Maar niet in het rozequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:24 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind die grote groene plant nog t ergste. Die laat het roze nog beter uitkomen.
De barkrukken komen trouwens ook zo uit de jaren '90.
Al met al een bijzondere inrichting naast al het roze.![]()
Ja daar moest ik ook aandenken. Zo'n matje rondom de toiletpot om je voetjes warm te houden, maar geel uitgeslagen omdat oom Henk wel eens over de bril liert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het lijkt net een plee-mat of hoes over de wc-deksel zoals je die vroeger had, alleen dan in het groot
Wel lekker bijkleurend profielimage heb jij @mascara-klodder![]()
En de vloekende vloer of plant? Vergeet dat koperen blok niet he waar die kleine plant op staat:
Zo dan, tante Til is flink uitgeschoten met haar kloddertje roze hier, en een kloddertje roze daar... zelfs het plafond zit onder.quote:![]()
Lol @Frutsel noemt mij altijd Tante Tilquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan, tante Til is flink uitgeschoten met haar kloddertje roze hier, en een kloddertje roze daar... zelfs het plafond zit onder.![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar voor planten zorgen kan ze wel.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Gelukkig is mijn huis niet zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:32 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aandenken. Zo'n matje rondom de toiletpot om je voetjes warm te houden, maar geel uitgeslagen omdat oom Henk wel eens over de bril liert.
Wel lekker bijkleurend profielimage heb jij @:mascara-klodder![]()
En de vloekende vloer of plant? Vergeet dat koperen blok niet he waar die kleine plant op staat:
[ afbeelding ]![]()
Zwart/groen/rood/antraciet. Het zou zo door een man ingericht zijn![]()
![]()
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou deze Barbie haar deodorant, tandpasta, shampoo enz. wat in badkamer gebruikt wordt ook op kleur kiezen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:31 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis!
Dat er op die manier toch nog wat roze (behalve de handdoeken, die vast roze zijn) in de badkamer komt?![]()
Een huis van 139.000euro met prachtige foto's.
Van de buitenkant en de omgeving...... niet van binnen............![]()
Je ziet dus niets van binnen maar doet genoeg vermoeden. De omgeving wordt wel onthuld:
Er is zelfs een speciale website voor gemaakt, dus ik dacht: daar misschien foto's van binnen? Maar nee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:26 schreef marcel.de het volgende:
Een huis van 139.000euro met prachtige foto's.
Van de buitenkant en de omgeving...... niet van binnen............![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet dus niets van binnen maar doet genoeg vermoeden. De omgeving wordt wel onthuld:
[ afbeelding ]
Je kan wel wat uit de tekst halen:quote:Ben je op zoek naar een woning met potentie?
Deze woning biedt een kans voor degenen die op zoek zijn naar een project en niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken!
De woning verkeert in een matige staat van onderhoud, maar biedt wel veel potentieel om het om te bouwen tot een modern en comfortabel thuis.
- De as is, where is-clausule is van toepassing, alsmede de niet zelfbewonersclausule."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.
Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma.Die combinatie zou verboden moeten worden.
![]()
![]()
Ik vind het vooral opmerkelijk dat beide slaapkamers een eigen badkamer hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Daantke het volgende:
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.
[ afbeelding ]
Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma.Die combinatie zou verboden moeten worden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Als je zo weinig ruimte heb, zou ik wellicht een andere keuze gemaakt hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Er zijn geen twee slaapkamers. Ze hebben allen een slaapkamer op de tweede verdieping. Die andere slaapkamer is een impressie.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Er is een eerste verdieping en een tweede verdieping en op beide verdiepingen volgens de plattegrond is er een badkamer (en een slaapkamer)?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn geen twee slaapkamers. Ze hebben allen een slaapkamer op de tweede verdieping. Die andere slaapkamer is een impressie.
Ik heb het niet over de eerste verdieping (extra)
(En ik keek dus juist op de plattegronden omdat die over het algemeen geen impressies geven, vandaar dat ik het slaapkamers noem, want dat staat er.)troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Oh zo, ik zag die eerste verdieping niet als slaapkamer.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
De eerste verdieping is nu dus ingericht als woonkamer.
Ik snap die twee badkamers wel. Anders moet er altijd iemand door de slaapkamer van een ander.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.quote:![]()
Dat ‘blinde raam’ is waar op de eerste verdieping de badkamer zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.
De dakkapel ‘zonder raam’ heeft aan de bovenkant een raam (dat ook nog open kan).
Het heet cortenstaal en die roest is geen foutje.The love you take is equal to the love you make.![]()
Van buiten ben ik er niet direct verlieft op, maar van binnen vind ik het een fantastisch huis. Slimme daglicht oplossingen, mooi ingepaste opbergmogelijkheden. Jammer dat het zo klein is.![]()
en jammer dat het 8 ton kost?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef LauriLynne het volgende:
Van buiten ben ik er niet direct verlieft op, maar van binnen vind ik het een fantastisch huis. Slimme daglicht oplossingen, mooi ingepaste opbergmogelijkheden. Jammer dat het zo klein is.
Ik vind het een prachtig huis. Heel slim ingericht waardoor er veel is gemaakt van de 95m2. Dit vind ik met name slimme ingrepen:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daardoor voelt het huis ruimer dan het is. En het ontbreken van hallen zorgt voor minder loze ruimte.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Witte Vrouwen staat toch bekend als een prima buurt dichtbij de binnenstad? Ik snap die 8 ton wel. In dezelfde buurt kan ik goedkopere huizen vinden, maar die hebben dan wel energielabel C of D.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef marcel.de het volgende:
[..]
en jammer dat het 8 ton kost?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Deze foto. Prachtig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Daardoor voelt het huis ruimer dan het is. En het ontbreken van hallen zorgt voor minder loze ruimte.Heel veel mooie stukjes in het huis.
Wat hou ik toch van dit soort unieke huizen met eigenzinnige kamers en dingen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Tegelijk is het moeilijk daar een prijskaartje aan te hangen. Prijs per vierkante meter voor een specifieke locatie is een behoorlijke duidelijke maat, net als het energielabel, maar als je meer vraagt omdat je huis onder architectuur is verbouwd moet je maar net de gek vinden die er verliefd op wordt. In dit geval lukt dat ongetwijfeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto. Prachtig.Heel veel mooie stukjes in het huis.
Wat hou ik toch van dit soort unieke huizen met eigenzinnige kamers en dingen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Een van de beste en meest gewilde buurten van Utrecht volgens mij. Dus de prijs vind ik niet verbazend. Een gemiddeld huis in NL kost al meer dan 4,5 ton.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef marcel.de het volgende:
[..]
en jammer dat het 8 ton kost?
Door het soort huis is het waarschijnlijk voor een select aantal mensen interessant, maar ik denk genoeg dink stellen zijn die daar graag willen wonen en het geld ervoor hebben.![]()
Ik zou zelf zo'n huis overwegen als de kinderen het huis uit zijn. Het enige wat me tegenstaat is het ontbreken van een tuin en de inkijk vanuit de omringende huizen. Als ik er een tweede huis op het platteland bij had, dan zou ik het perfect vinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:40 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Een van de beste en meest gewilde buurten van Utrecht volgens mij. Dus de prijs vind ik niet verbazend. Een gemiddeld huis in NL kost al meer dan 4,5 ton.
Door het soort huis is het waarschijnlijk voor een select aantal mensen interessant, maar ik denk genoeg dink stellen zijn die daar graag willen wonen en het geld ervoor hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Weet ik. Voor bepaalde toepassingen kan het best mooi zijn, sommige kunstwerken bijvoorbeeld of meer technische toepassingen zoals de bovenleidingmasten van de Deense spoorwegen. Maar een hele woonhuisgevel ermee volplakken? Voor mij nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het heet cortenstaal en die roest is geen foutje.
Het is nu hip en modern, over een paar jaar zeggen we "typisch 20-ties".![]()
Corten staal was vooral 10-20jaar geleden hipquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:13 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Weet ik. Voor bepaalde toepassingen kan het best mooi zijn, sommige kunstwerken bijvoorbeeld of meer technische toepassingen zoals de bovenleidingmasten van de Deense spoorwegen. Maar een hele woonhuisgevel ermee volplakken? Voor mij nee.
Het is nu hip en modern, over een paar jaar zeggen we "typisch 20-ties".. Maar het feit dat jij dit post geeft wel aan dat het toch minder gedateerd voelt dan je zou verwachten.
![]()
"voor de hobbyist", "voor iemand met twee rechterhanden", "opknappertje"quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:33 schreef marcel.de het volgende:
En bij DIT huis () krijg je ook geen binnenfoto's, maar kan je bijna al naar binnen kijken
![]()
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kijk, hier zou ik nou graag eens het verhaal achter weten:
De tekst op de deur dan welteverstaan.
"Niet bijten, niet slaan, niet pesten."
https://www.funda.nl/deta(...)deplein-35/43698593/"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat huis in Utrecht staat inderdaad in een van de duurdere wijken van Utrecht, en echt nét buiten de singels. Die gaat wel weg hoor, voor die prijs. Ik vind m ook tof.![]()
Denk dat ie wel voor meer dan 8 ton weg gaat."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een kachelpijp die als schoorsteen dienst doet.
https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
Volgens mij is dit niet eens toegestaan, want als iemand dit tuintje wil bekijken, loopt hij het risico een hoop rook binnen te krijgen.
Trouwens, voor de tuin lijkt het me ook niet echt gezond.![]()
Het is op de verdere foto's niet te zien, maar ik gok dat de pijp verder naar boven voert buiten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een kachelpijp die als schoorsteen dienst doet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit niet eens toegestaan, want als iemand dit tuintje wil bekijken, loopt hij het risico een hoop rook binnen te krijgen.
Trouwens, voor de tuin lijkt het me ook niet echt gezond.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Had ik in mijn vorige woning NL en huidige DLD ook. Gewoon dubbelwandige pijp aan de buitenkant, als hij maar hoog genoeg is en trekt. Schoorsteenveger in DLD meet dat, zijn normen voor qua hoogte, afstand enzovoort. Ik zie de pijp trouwens verder niet op de foto's.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens, voor de tuin lijkt het me ook niet echt gezond.
Is trouwens een pelletkachel, geen gewone houtkachel dus veel minder uitstoot en geen rook bij het opstarten. Vuur is immers mechanisch.
Aan de andere kant is dit wel dichtbevolkt gebied dus kan gezeur van komen.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Ik heb mijn hoofd er over gebroken, google maps 2014 beelden, andere kaartsensites met sateliet ook niet wijzer. Maar ik kwam er uiteindelijk op uit dat de kachel naast de voordeur zit en naar buiten steekt en daar zie ik dit rare uitstulpinkje.
Dan moet ik @Hiddendoe gelijk geven, dat kan echt niet:
Of de pijp is tijdelijk weggehaald omdat het onogenlijk is zo voor de karakteristieke gevel. Heel apart ditvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
De uitgang van die kachelpijp zit toch gewoon tussen die twee ramen rechts? Boven dat bronskleurige beeld zie je iets uit de muur steken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, ik dacht dat ik dat toch duidelijk had aangegeven in mijn bericht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef Isabeau het volgende:
De uitgang van die kachelpijp zit toch gewoon tussen die twee ramen rechts? Boven dat bronskleurige beeld zie je iets uit de muur steken.
Hier nog duidelijker te zien. Dit is dus die kachelpijp die er aan de buitenkant uit steekt en de rook over het voortuintje uit blaast.![]()
Nog een paar foto's uit deze woning: https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
De vloer in de gang loopt hartstikke schuin.![]()
![]()
Was wel meteen duidelijk hoor. Misschien dat veel mensen op een ieniemienie telefoonschermpje zitten te staren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik dat toch duidelijk had aangegeven in mijn bericht.
[ afbeelding ]
Hier nog duidelijker te zien. Dit is dus die kachelpijp die er aan de buitenkant uit steekt en de rook over het voortuintje uit blaast.
Ik heb dit wel vaker gezien, o.a. bij een woning hier in de buurt. Het valt daar op omdat de gevel er rondom flink zwart van roet is. Lijkt mij vooral een goedkope oplossing voor een incidentele gezelligheidsstoker maar verre van ideaal. Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.![]()
Nope, ik had niet door dat het aan de voorgevel zatquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Was wel meteen duidelijk hoor. Misschien dat veel mensen op een ieniemienie telefoonschermpje zitten te staren?
Ik heb dit wel vaker gezien, o.a. bij een woning hier in de buurt. Het valt daar op omdat de gevel er rondom flink zwart van roet is. Lijkt mij vooral een goedkope oplossing voor een incidentele gezelligheidsstoker maar verre van ideaal. Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.![]()
En kon het op andere foto's dus niet vinden.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Bedoel je dat de buitenmuur scheef loopt? Duidelijk te zien op de plattegrond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog een paar foto's uit deze woning: https://www.funda.nl/deta(...)sebaan-180/42391898/
De vloer in de gang loopt hartstikke schuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze oplossing is tijdelijk toegestaan danwel gedoogd geweest in Nederland voor pelletkachels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:10 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Een kachelpijp buiten aan de gevel naar boven zal niet mogen van de welstand en binnenshuis naar boven zal te duur zijn.
Dat is nu al meerdere jaren niet meer toegestaan, dergelijke geveldoorvoeren mogen alleen gebruikt worden bij gaskachels En zelfs dan is niet elke positie zomaar toegestaan.
Wat je hier ziet is niet toegestaan en zal moeten worden aangepast naar een afvoer die boven het dakvlak uit komt. Het lijkt me dat gezien de plaatsing (voorgevel) de welstandscommissie er ook wat van moet vinden.Drop you like an ill, bad habit![]()
Nope, dat is gezichtsbedrog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:
De vloer in de gang loopt hartstikke schuin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muur is scheef, tegels zijn recht (en gewoon vlak) gelegd."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Witte Vrouwen is idd een upper class wijk. Zit tussen het begin van Utrecht (als je vanuit richting Zeist/De Bilt komt)en de binnenstad in, je bent er met 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet zo goed, maar Witte Vrouwen staat toch bekend als een prima buurt dichtbij de binnenstad? Ik snap die 8 ton wel. In dezelfde buurt kan ik goedkopere huizen vinden, maar die hebben dan wel energielabel C of D.![]()
Staat het huis van de buren tegen de erfgrens aan en groeit de heg hoger dan hun ramen?
https://www.funda.nl/deta(...)tsvaart-40/89061084/![]()
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Staat het huis van de buren tegen de erfgrens aan en groeit de heg hoger dan hun ramen?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)tsvaart-40/89061084/Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.![]()
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin... die hij deelt met de buren.
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat grappig. Op zolder hebben zoveel mensen wat staan, nooit gedacht aan de tuin.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin...
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/Ik vind het wel erg leuk. (Mits je dat wat meer uit het zicht hebt.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn idee van sfeer is trouwens dit
Niets mis mee toch? Je kunt de boel wel weer volgooien met allerlei nutteloze kussentjes..quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Jij gaat een huis die al leeg staat voor de verkoop helemaal aankleden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn idee van sfeer is trouwens dit
[ afbeelding ]![]()
Op de eerste foto staat omcirkeld wat er bij de woning hoort. Het is de benedenverdieping van twee woningen die nu 1 woning is. Dus geen buren waarmee hij de tuin deelt. Alleen bovenburen met een balkon die vanuit daar alles kunnen zien en zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/![]()
Ik zie nog een opgemaakt bed en persoonlijke spullen staanquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij gaat een huis die al leeg staat voor de verkoop helemaal aankleden?
Bedankt voor het grondig lezen. En: wauwquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Op de eerste foto staat omcirkeld wat er bij de woning hoort. Het is de benedenverdieping van twee woningen die nu 1 woning is. Dus geen buren waarmee hij de tuin deelt. Alleen bovenburen met een balkon die vanuit daar alles kunnen zien en zo.buitengym walhalla.
Denk niet dat een man dit zo heeft gewild....quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/
Vrouwen zijn vaker van alles moet wit.![]()
Dit zijn volgens mij allemaal mannenschoenen:quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Denk niet dat een man dit zo heeft gewild....
Vrouwen zijn vaker van alles moet wit.
Er zit echt niets vrouwelijks in dat hele huis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Denk niet dat een man dit zo heeft gewild....
Vrouwen zijn vaker van alles moet wit.
En qua "meestal zijn het de vrouwen.." meestal zijn het mannen die dwars doen als vrouwen wat kleur op de muur willen, en bij degenen waar dat wel zo is is het ook meestal de man die hen hun gang laat gaan, die mannen zouden zelf niet veel verder komen dan RAL 9010 op de muur en RAL 9016 op het plafond.
In ieder KZK topic flippen de mannen weer over de keuzes van Roos.![]()
Ik ken eigenlijk best wat mannen die van kleur in huis houden, ook een aantal die meer durven dan hun vrouw.
Maar misschien selecteer ik daar mijn (schoon) familie en vrienden op![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef Candaasje het volgende:
Ik ken eigenlijk best wat mannen die van kleur in huis houden, ook een aantal die meer durven dan hun vrouw.
Maar misschien selecteer ik daar mijn (schoon) familie en vrienden op
In van die huishoudens waarbij de man niets te zeggen heeft is alles wit... Ra ra hoe komt dat?![]()
Jij hebt daar natuurlijk echt verstand van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef hoechst het volgende:
[..]
Precies.
In van die huishoudens waarbij de man niets te zeggen heeft is alles wit... Ra ra hoe komt dat?The love you take is equal to the love you make.![]()
Zeker prachtig maar het moet ook allemaal bijgehouden worden..quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:45 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Nou ja ik herinner me een huis dat compleet oudroze geverfd was, inclusief plafondsquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit echt niets vrouwelijks in dat hele huis.
En qua "meestal zijn het de vrouwen.." meestal zijn het mannen die dwars doen als vrouwen wat kleur op de muur willen, en bij degenen waar dat wel zo is is het ook meestal de man die hen hun gang laat gaan, die mannen zouden zelf niet veel verder komen dan RAL 9010 op de muur en RAL 9016 op het plafond.
In ieder KZK topic flippen de mannen weer over de keuzes van Roos.ik had wel een beetje medelijden met die man, want ik kan me niet voorstellen dat die echt zat te wachten op zoveel roze.
![]()
Wij (en dus ook ik als man) hebben heel veel kleur. Hebben straks zelfs licht roze tegeltjes in de nieuwe keuken. Heb niks met steriele strakke witte kamers.
Ieder zijn smaak.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, zo’n neutraal huis, in 2020 gerenoveerd, recentelijk zelfs nog vloerisolatie, gietvloer en isolerend glas aangebracht, is misschien wel zo neutraal omdat dat beter verkoopt? Zodat de nieuwe eigenaar naar hartelust zelf kleuren kan kiezen?The love you take is equal to the love you make.![]()
Als het behang hier niet meer kan, wordt alles heerlijk wit in plaats van dit hysterische behang van ex. En dat is niet eens mijn idee, maar dat van mijn vriend (we vinden het alleen zonde geld om goed behang te gaan lopen trekken). Niet alles in het leven is zwart/Ral9010quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef hoechst het volgende:
[..]
Precies.
In van die huishoudens waarbij de man niets te zeggen heeft is alles wit... Ra ra hoe komt dat?troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Prachtige tuin inderdaad. Een paradijs voor mensen die van tuinieren houden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:45 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.![]()
Zullen we het hier weer gewoon ontopic houden ? Wees welkom om een topic te openen over waar jij wel of niet je verwarming draait en welk niveau van comfort je in huis wilt hebben en waarom, dan gaan we het hier weer hebben over opmerkelijke foto's op Funda![]()
Voor wie zijn reactie mist, deze zijn inderdaad allemaal verwijderd, aangezien het allemaal vreselijk offtopic was.
[ Bericht 23% gewijzigd door Vonkenboer op 26-08-2024 21:32:45 ]![]()
(Met dank aan deze tweet: https://x.com/MartjanKuit/status/1828157462144483382 )
Als Staphorst je wel wat lijkt (ik moet er zelf niet aan denken):
https://www.funda.nl/deta(...)-kievit-12/89036522/
...enzovoort.
Toegegeven, de oud-bewoner heeft een eigen stijl. Dat wel.![]()
6 ton voor die grootte en tuin. Wel betaalbaar, dat Staphorst. ()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoop dat ze het interieur toch echt niet achterlaten als je het koopt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:55 schreef Eightyone het volgende:
(Met dank aan deze tweet: https://x.com/MartjanKuit/status/1828157462144483382 )
Als Staphorst je wel wat lijkt (ik moet er zelf niet aan denken):
https://www.funda.nl/deta(...)-kievit-12/89036522/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...enzovoort.
Toegegeven, de oud-bewoner heeft een eigen stijl. Dat wel.
(wel een gemeente waar ze niet raar opkijken als je je nicht uitwoont).![]()
![]()
![]()
In eigen huis piano concert geven:
Opvallende wc hok in de gang
En heel veel daglicht in slaapkamer
https://www.funda.nl/deta(...)erbroek-42/43586266/![]()
Heel apart. Dacht eerst dat het een toenmalig gebouw van water of gemaal was ofzo. Maar nee, gewoon een huis met veel raampartijen behalve 4 van de slaapkamers. Andere 2 hebben wel weer veel raam en licht. En dat rare hok van toilet. Heul bijzonder weer.
slaapkamer 2:
en 3:
4:
sauna met ingebouwde douche?
De gemiddelde cel heeft meer charme:
en Pieter baan waarschijnlijk ook:
aparte randjes...
Pareltje weer @Yinnyvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Zelfde huis.
Schitterend vrij uitzicht.
Vanuit de slaapkamer ook.
Die slaapkamers met de kleine raampjes zitten in het souterrain dus dat is begrijpelijk dat er dan weinig ramen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:20 schreef marcel.de het volgende:
Heel apart. Dacht eerst dat het een toenmalig gebouw van water of gemaal was ofzo. Maar nee, gewoon een huis met veel raampartijen behalve 4 van de slaapkamers. Andere 2 hebben wel weer veel raam en licht. En dat rare hok van toilet. Heul bijzonder weer.
slaapkamer 2:
[ afbeelding ]
en 3:
[ afbeelding ]
4:
[ afbeelding ]
sauna met ingebouwde douche?
[ afbeelding ]
De gemiddelde cel heeft meer charme:
[ afbeelding ]
en Pieter baan waarschijnlijk ook:
[ afbeelding ]
aparte randjes...
[ afbeelding ]
Pareltje weer @:Yinny![]()
Een YouTuber miljonair gaat verhuizen, dus:
https://www.funda.nl/deta(...)ekade-16-e/89027530/
Hopelijk wil de nieuwe eigenaar de vissen overnemen, want het is ingebouwd. Kosten onderhoud: 750 euro per maand
En als je een Ferrari bezit, dan wil je er natuurlijk zo veel mogelijk naar kijken
En ja, ik ben jaloers![]()
![]()
Fiets er vaak langs, kende de plaatjes van na de verbouwing uit 2009 al van bv herbestemming.nl, maar hij staat nu te koop![]()
![]()
![]()
Dit huis staat al een poos te koop, kom er weleens langs maar dat is wel een vreemd bazenpand hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:46 schreef Yinny het volgende:
O, je auto kan ook IN de werkruimte worden gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)dvliet-139/43672199/
Wel benieuwd of ze binnen afzienbare tijd een koper gaan vindenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:46 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hangt/staat er tegen de muur?![]()
Iets van een F1-auto?quote:Op zondag 1 september 2024 14:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hangt/staat er tegen de muur?The love you take is equal to the love you make.![]()
Funko poppenquote:Op zondag 1 september 2024 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik bedoel al die doosjes/foto's.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Ik denk games, gezien de racesimulatorquote:Op zondag 1 september 2024 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik bedoel al die doosjes/foto's.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Ik denk toch dat valentijn101 gelijk had met funkopoppen.quote:Op maandag 2 september 2024 06:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik denk games, gezien de racesimulatorThe love you take is equal to the love you make.![]()
Dit is die gozer van DoopieCash.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:46 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/chrisjdc/Uitvinder van de biersmiley.![]()
‘Gezellig’ mannenhuis.
Televisiekijken alleen met zijn tweeën:
Werkkamer / ???
Twee werkplekken:
Maar wat is de beoogde activiteit in de andere helft van de kamer? (Kijken ze daar films met een beamer?)
Ook een grote televisie op de slaapkamer…
…en op zolder, bij de cardio-apparaten.
Er zit sowieso één fanatiek gamer, ik zie hier in het kastje meerdere playstations en volgens mij ook VR:quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:07 schreef Lienekien het volgende:
‘Gezellig’ mannenhuis.
Werkkamer / ???
Twee werkplekken:
[ afbeelding ]
Maar wat is de beoogde activiteit in de andere helft van de kamer? (Kijken ze daar films met een beamer?)
[ afbeelding ]
Best kans dat de ene pc werkplek is en de andere computer een gamepc is, aangezien er in de woonkamer ook een werkplek gemaakt is.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
https://www.funda.nl/deta(...)singel-8-3/43610618/
Wel een mooi plekje in Arnhem. Genoeg te bekijken vanaf je woning met dat musispark voor je.
Maar een pisbak op je badkamer is wel iets wat ik niet eerder heb gezien:
Trappenhuis lijkt me weel beetje spookachtig zonder licht sanchts:
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: