Ja, prachtig zijn ze inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.
Sterker nog, alleen aan de "zichtbare" kanten, dus de deur naar de hal en de WC-deur wel aan beide kanten, maar de deur naar de garage en de trapkast alleen aan de zichtzijde, aan de ander kant gewoon een simpele "sigaar".
Dat huis is al uitgebreid besproken.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:05 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze ding aan het plafond?![]()
Indrukwekkend pand, aardige wijncollectie ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:29 schreef blomke het volgende:
Welkom bij het Fun met Funda topic!
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !
..En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
Leuke foto. En is dit een pand wat je zelf wilt verkopen of voor een vriend, of lukte het niet de foto's van het unieke gebouw hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/detail/43687867
Uniek gebouw, leuk
Inderdaad. Die omgeving is aan de noordkant van Arnhem, dicht tegen de Veluwezoom, richting Rozendaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/detail/43687867
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uniek gebouw, leuk
En ook behoorlijk dicht bij sonsbeek park en richting het winkelgebied. Als ik alleenstaande was en dit kon betalen, dan was het zeker een yes. Zou dan wel die badkamer anders verven dan dat rozequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Inderdaad. Die omgeving is aan de noordkant van Arnhem, dicht tegen de Veluwezoom, richting Rozendaal.
Ja. Overigens, zit er een gemeenschappelijke tuin bij (afgezien van Sonsbeek en de Veluwezoom)?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En ook behoorlijk dicht bij sonsbeek park en richting het winkelgebied. Als ik alleenstaande was en dit kon betalen, dan was het zeker een yes. Zou dan wel die badkamer anders verven dan dat roze
Tuin:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja. Overigens, zit er een gemeenschappelijke tuin bij (afgezien van Sonsbeek en de Veluwezoom)?
44m² en het dan nog een woning durven noemen....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.
Niet vervelend bedoeld, maar er zijn in Nederland héél veel voormalige schoolgebouwen getransformeerd naar woningen/appartementen. Idem voor kerken en kantoorgebouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.
Ik zie ze hier weinig voorbij komen iig als ik rondneus op Funda. Maar ken het wel meer, maar in die gevallen was het altijd huur.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar er zijn in Nederland héél veel voormalige schoolgebouwen getransformeerd naar woningen/appartementen. Idem voor kerken en kantoorgebouwen![]()
Desalniettemin leuk om weer eens een voorbeeld te zien
Van de tuin bijv.:quote:
Na 236 delen gaan we de naam van het topic niet veranderenquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Er was ooit een topic voor mooie huizen op Funda. Maar dat weten mensen nooit zo goed te vinden. Misschien dit topic veranderen naar 'Opmerkelijke en mooie foto's van Funda'
Nog wat "jus" voor over de aardappelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Uw adres voor zelfgemaakte sjem (sic) en siroop.
[ afbeelding ]
Bron
Bedoel je sju?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Nog wat "jus" voor over de aardappelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |