Hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan de inrichting te zien is dat momenteel op zijn hoogst een logeerkamer. Dus die lamp is een probaat middel tegen logees die zouden menen hun repertoire aan standjes tijdens hun verblijf in de praktijk te moeten brengen.
Wat een super onhandig ontworpen huis, je kunt bijna nergens fatsoenlijk gebruik maken van de ruimtequote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:07 schreef J-net het volgende:
Soms zijn sfeerfoto's mooi, soms zijn ze zooooooo overbodig
[ afbeelding ]
en zo zijn er meer
https://www.funda.nl/deta(...)hoefslag-12/43671305
De foto's van deurklinken. Waarom?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:07 schreef J-net het volgende:
Soms zijn sfeerfoto's mooi, soms zijn ze zooooooo overbodig
[ afbeelding ]
en zo zijn er meer
https://www.funda.nl/deta(...)hoefslag-12/43671305
dat wilde ik eerst plaatsen, maar toen was ik afgeleid die nagenoeg geheel onscherpe foto van van een computerwerkplek; spullen die meeverhuizen zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef benchy het volgende:
[..]
Wat een super onhandig ontworpen huis, je kunt bijna nergens fatsoenlijk gebruik maken van de ruimte
Los daarvan is het totaal niet van belang, het is niet zo dat de ontvangst daar zo beroerd is dat die vaste telefoon achter moet blijven.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso bijv zo'n foto:
[ afbeelding ]
Had ff een doekje over dat glazen tafeltje gedaan zodat je niet die stof ziet
En deurklinken!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los daarvan is het totaal niet van belang, het is niet zo dat de ontvangst daar zo beroerd is dat die vaste telefoon achter moet blijven.
Het is net zo'n BS foto als van een bos bloemen op tafel.
Dat stof geeft juist aan hoe oud die telefoon is tochquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso bijv zo'n foto:
[ afbeelding ]
Had ff een doekje over dat glazen tafeltje gedaan zodat je niet die stof ziet
Die mis ik kennelijk? Maar wat ik er van zie zijn het ook vrij lelijke en standaard deurklinken, dus dat verklaart misschien dat ze er niet (meer) tussen staan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De foto's van deurklinken. Waarom?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Dat barretje links irriteert mij. Wie wil daar nou zitten, links, met vooral muur vlak voor je neus?
[ afbeelding ]
Dat is mijn tekst.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:48 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het sowieso een moeilijk huis, neemt ook veel ruimte in op de kavel, die eigenlijk wat aan de krappe kant is voor een huis met zoveel oppervlak als begane grond.
En ik mis gewoon een garage, nou zal die wel gepland zijn geweest in de berging plus een deel van de hobbyruimte erachter, maar ik vind het wel een gemis dat je je auto niet eens binnen kunt zetten.
Tevens een gemiste kans dat de en-suite badkamer bij de master geen WC heeft.
AI gaat hard.quote:
Oh, ik de foto's al 3 keer doorzoekenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over dat huis. Gewoon in het algemeen.
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu vind ik mijn deurklinken lelijk
Buiten ook niet. Of je stuitert van een trapje af, of je gooit je eigen ramen in.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:40 schreef benchy het volgende:
[..]
Wat een super onhandig ontworpen huis, je kunt bijna nergens fatsoenlijk gebruik maken van de ruimte
Nu ben ik nieuwsgierig welke deurklinken je hebt 🫣quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.
Sterker nog, alleen aan de "zichtbare" kanten, dus de deur naar de hal en de WC-deur wel aan beide kanten, maar de deur naar de garage en de trapkast alleen aan de zichtzijde, aan de ander kant gewoon een simpele "sigaar".
Die basketbalring hangt ook echt wel op een onmogelijke plekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Buiten ook niet. Of je stuitert van een trapje af, of je gooit je eigen ramen in.
[ afbeelding ]
En die trampoline dan? Ook niet echt over nagedacht volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die basketbalring hangt ook echt wel op een onmogelijke plek
Ja, prachtig zijn ze inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze ook niet door het hele huis hoor, daar waren ze echt te duur voor, alleen beneden.
Sterker nog, alleen aan de "zichtbare" kanten, dus de deur naar de hal en de WC-deur wel aan beide kanten, maar de deur naar de garage en de trapkast alleen aan de zichtzijde, aan de ander kant gewoon een simpele "sigaar".
Dat huis is al uitgebreid besproken.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:05 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze ding aan het plafond?![]()
Indrukwekkend pand, aardige wijncollectie ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:29 schreef blomke het volgende:
Welkom bij het Fun met Funda topic!
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !
..En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
Leuke foto. En is dit een pand wat je zelf wilt verkopen of voor een vriend, of lukte het niet de foto's van het unieke gebouw hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/detail/43687867
Uniek gebouw, leuk
Inderdaad. Die omgeving is aan de noordkant van Arnhem, dicht tegen de Veluwezoom, richting Rozendaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.funda.nl/detail/43687867
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uniek gebouw, leuk
En ook behoorlijk dicht bij sonsbeek park en richting het winkelgebied. Als ik alleenstaande was en dit kon betalen, dan was het zeker een yes. Zou dan wel die badkamer anders verven dan dat rozequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Inderdaad. Die omgeving is aan de noordkant van Arnhem, dicht tegen de Veluwezoom, richting Rozendaal.
Ja. Overigens, zit er een gemeenschappelijke tuin bij (afgezien van Sonsbeek en de Veluwezoom)?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En ook behoorlijk dicht bij sonsbeek park en richting het winkelgebied. Als ik alleenstaande was en dit kon betalen, dan was het zeker een yes. Zou dan wel die badkamer anders verven dan dat roze
Tuin:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja. Overigens, zit er een gemeenschappelijke tuin bij (afgezien van Sonsbeek en de Veluwezoom)?
44m² en het dan nog een woning durven noemen....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.
Niet vervelend bedoeld, maar er zijn in Nederland héél veel voormalige schoolgebouwen getransformeerd naar woningen/appartementen. Idem voor kerken en kantoorgebouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wist niet dat je foto's moest plaatsen. Kwam het gewoon tegen tijdens mijn dagelijkse funda rondje en dacht dit is wel een unieke woning en gebouw voor een mooie prijs.
Ik zie ze hier weinig voorbij komen iig als ik rondneus op Funda. Maar ken het wel meer, maar in die gevallen was het altijd huur.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar er zijn in Nederland héél veel voormalige schoolgebouwen getransformeerd naar woningen/appartementen. Idem voor kerken en kantoorgebouwen![]()
Desalniettemin leuk om weer eens een voorbeeld te zien
Van de tuin bijv.:quote:
Na 236 delen gaan we de naam van het topic niet veranderenquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Er was ooit een topic voor mooie huizen op Funda. Maar dat weten mensen nooit zo goed te vinden. Misschien dit topic veranderen naar 'Opmerkelijke en mooie foto's van Funda'
Nog wat "jus" voor over de aardappelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Uw adres voor zelfgemaakte sjem (sic) en siroop.
[ afbeelding ]
Bron
Bedoel je sju?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Nog wat "jus" voor over de aardappelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |