De bank vind ik dan wel weer tof. Maar niet in het rozequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:24 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind die grote groene plant nog t ergste. Die laat het roze nog beter uitkomen.
Ja daar moest ik ook aandenken. Zo'n matje rondom de toiletpot om je voetjes warm te houden, maar geel uitgeslagen omdat oom Henk wel eens over de bril liert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het lijkt net een plee-mat of hoes over de wc-deksel zoals je die vroeger had, alleen dan in het groot
Zo dan, tante Til is flink uitgeschoten met haar kloddertje roze hier, en een kloddertje roze daar... zelfs het plafond zit onder.quote:
Lol @Frutsel noemt mij altijd Tante Tilquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan, tante Til is flink uitgeschoten met haar kloddertje roze hier, en een kloddertje roze daar... zelfs het plafond zit onder.
Je kan zeggen wat je wil, maar voor planten zorgen kan ze wel.quote:
Gelukkig is mijn huis niet zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:32 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aandenken. Zo'n matje rondom de toiletpot om je voetjes warm te houden, maar geel uitgeslagen omdat oom Henk wel eens over de bril liert.
Wel lekker bijkleurend profielimage heb jij @:mascara-klodder![]()
En de vloekende vloer of plant? Vergeet dat koperen blok niet he waar die kleine plant op staat:
[ afbeelding ]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik vind dat kleed anders ook "zum kotsen"
Zonder dagelijkse hoeveelheid van deze drank zou ik het niet overleven in dit huis..
[ afbeelding ]
Zou deze Barbie haar deodorant, tandpasta, shampoo enz. wat in badkamer gebruikt wordt ook op kleur kiezen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:31 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Holy guac! Dit is gewoon een real life barbie huis!
Er is zelfs een speciale website voor gemaakt, dus ik dacht: daar misschien foto's van binnen? Maar nee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:26 schreef marcel.de het volgende:
Een huis van 139.000euro met prachtige foto's.
Van de buitenkant en de omgeving...... niet van binnen............![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet dus niets van binnen maar doet genoeg vermoeden. De omgeving wordt wel onthuld:
[ afbeelding ]
quote:Ben je op zoek naar een woning met potentie?
Deze woning biedt een kans voor degenen die op zoek zijn naar een project en niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken!
De woning verkeert in een matige staat van onderhoud, maar biedt wel veel potentieel om het om te bouwen tot een modern en comfortabel thuis.
- De as is, where is-clausule is van toepassing, alsmede de niet zelfbewonersclausule.
Ik vind het vooral opmerkelijk dat beide slaapkamers een eigen badkamer hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:04 schreef Daantke het volgende:
Mooi huis in Utrecht. Kan zijn dat ie hier vaker voorbij is gekomen, want hij komt me bekend voor, maar hij staat nu in elk geval nieuw op funda.
[ afbeelding ]
Wel weer typisch een gevalletje van een makelaar met een wansmaak en een 3d-programma.Die combinatie zou verboden moeten worden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is een eerste verdieping en een tweede verdieping en op beide verdiepingen volgens de plattegrond is er een badkamer (en een slaapkamer)?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn geen twee slaapkamers. Ze hebben allen een slaapkamer op de tweede verdieping. Die andere slaapkamer is een impressie.
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.quote:
Dat ‘blinde raam’ is waar op de eerste verdieping de badkamer zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Hm, ik hou het op bijzonder. De gevel is mij veel te veel roestend staal en dat 'blinde raam' en dakkapel zonder raam ziet er ook raar uit, alsof er iets ontbreekt.
en jammer dat het 8 ton kost?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef LauriLynne het volgende:
Van buiten ben ik er niet direct verlieft op, maar van binnen vind ik het een fantastisch huis. Slimme daglicht oplossingen, mooi ingepaste opbergmogelijkheden. Jammer dat het zo klein is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |