Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Staat het huis van de buren tegen de erfgrens aan en groeit de heg hoger dan hun ramen?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)tsvaart-40/89061084/
Wat grappig. Op zolder hebben zoveel mensen wat staan, nooit gedacht aan de tuin.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin...
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/
Niets mis mee toch? Je kunt de boel wel weer volgooien met allerlei nutteloze kussentjes..quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand met een outdoor bootcamp rek in zijn tuin... die hij deelt met de buren.
[ afbeelding ]
Sowieso een echte kale mancave, dit huis https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-78/43608994/
Jij gaat een huis die al leeg staat voor de verkoop helemaal aankleden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn idee van sfeer is trouwens dit
[ afbeelding ]
Op de eerste foto staat omcirkeld wat er bij de woning hoort. Het is de benedenverdieping van twee woningen die nu 1 woning is. Dus geen buren waarmee hij de tuin deelt. Alleen bovenburen met een balkon die vanuit daar alles kunnen zien en zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog een opgemaakt bed en persoonlijke spullen staanquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij gaat een huis die al leeg staat voor de verkoop helemaal aankleden?
Bedankt voor het grondig lezen. En: wauwquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Op de eerste foto staat omcirkeld wat er bij de woning hoort. Het is de benedenverdieping van twee woningen die nu 1 woning is. Dus geen buren waarmee hij de tuin deelt. Alleen bovenburen met een balkon die vanuit daar alles kunnen zien en zo.
Denk niet dat een man dit zo heeft gewild....quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn volgens mij allemaal mannenschoenen:quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Denk niet dat een man dit zo heeft gewild....
Vrouwen zijn vaker van alles moet wit.
Er zit echt niets vrouwelijks in dat hele huis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Denk niet dat een man dit zo heeft gewild....
Vrouwen zijn vaker van alles moet wit.
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef Candaasje het volgende:
Ik ken eigenlijk best wat mannen die van kleur in huis houden, ook een aantal die meer durven dan hun vrouw.
Maar misschien selecteer ik daar mijn (schoon) familie en vrienden op
Jij hebt daar natuurlijk echt verstand van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef hoechst het volgende:
[..]
Precies.
In van die huishoudens waarbij de man niets te zeggen heeft is alles wit... Ra ra hoe komt dat?
Zeker prachtig maar het moet ook allemaal bijgehouden worden..quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:45 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.
Nou ja ik herinner me een huis dat compleet oudroze geverfd was, inclusief plafondsquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit echt niets vrouwelijks in dat hele huis.
En qua "meestal zijn het de vrouwen.." meestal zijn het mannen die dwars doen als vrouwen wat kleur op de muur willen, en bij degenen waar dat wel zo is is het ook meestal de man die hen hun gang laat gaan, die mannen zouden zelf niet veel verder komen dan RAL 9010 op de muur en RAL 9016 op het plafond.
In ieder KZK topic flippen de mannen weer over de keuzes van Roos.
Als het behang hier niet meer kan, wordt alles heerlijk wit in plaats van dit hysterische behang van ex. En dat is niet eens mijn idee, maar dat van mijn vriend (we vinden het alleen zonde geld om goed behang te gaan lopen trekken). Niet alles in het leven is zwart/Ral9010quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef hoechst het volgende:
[..]
Precies.
In van die huishoudens waarbij de man niets te zeggen heeft is alles wit... Ra ra hoe komt dat?
Prachtige tuin inderdaad. Een paradijs voor mensen die van tuinieren houden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:45 schreef OkkieTrooy het volgende:
[..]
Ik kan het niet betalen, maar qua woning zou ik het wel willen hebben. De tuin is prachtig aangelegd. Kosten noch moeite gespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |