SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
je was dus bij @MissHobje stiekemquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben daar nu in de buurt, kan bevestigen dat het warm is
Heerlijk
Weet je het zeker gezien al die andere activiteitenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
Hele dag productief voor het werk, in de tuin gewerkt, alle was gedaan, lekker gekookt en net terug uit de moestuin
En nog tussendoor twee afleveringen van One Piece gekeken met de kinderen
Ik kan me vaag een dag herinneren dat het nu nog 30+ was in grote delen van Nederland. Dit is kinderspelquote:
Ik dacht dat je mij inmiddels wel beter kende... Als jij al alles serieus gaat nemen, waar moet het dan heen met dit topic?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zwoot is toch geen NLs joh. Het is toch ik zweette?
Zat er wel dik in als je ziet wat voor extreem specifieke drukverdeling er hiervoor nodig was. Blij dat het gebeurd is, geeft weer energie om dat pleurisweer te overleven tot de omegablokkade die ik besteld heb.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:22 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf maandag is de zomer weer weg. 17-19 graden. Misschien enkele keer een krappe 20. Wel sneu
Jazeker. Ze gaan dan vaak een beetje in de schaduw staan te dutten. Zijn minder fanatiek met rijden. Maar net als mensen heb je paarden die er beter en minder beter tegen kunnen. En ze wennen er aan. Mijn paard lijkt gelukkig wat dat betreft veel op mij, maar je hebt er ook bij die meer als Geschiedkundige zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merk je aan paarden eigenlijk dat en of ze het warm vinden?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij inmiddels wel beter kende... Als jij al alles serieus gaat nemen, waar moet het dan heen met dit topic?
Huidige warmte is sowieso onhoudbaar. Onze hoop moet gevestigd worden op de periode vanaf komend weekend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er nog enige kans dat het volgende week toch nog de goede kant op gaat? Heb zo'n zin in een zomers Rock Werchter. Geen zin in jassen, laarzen etc.
Hoezo? Met 17-19 graden kun je een stuk meer dan met 29-30.quote:
Opzeker, niet in de geijkte 8 uur maar dat hoefde vandaag ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weet je het zeker gezien al die andere activiteiten
Nog wel ja, vandaag draait de wind naar zuidwesten en ja dat ga je merken qua meer vocht in de lucht en dus drukkend. Gelukkig laatste dag dan terug naar normaalquote:
Is nu al te merken ja, smerig plakweerquote:Op donderdag 27 juni 2024 06:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nog wel ja, vandaag draait de wind naar zuidwesten en ja dat ga je merken qua meer vocht in de lucht en dus drukkend. Gelukkig laatste dag dan terug naar normaal
Ja begint nu wel al vlotjes vieswarm te wordenquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is nu al te merken ja, smerig plakweer
17-19 is ligt onder langjarig gemiddelde, dus niet normaal. Bij jou natuurlijk 20. Ook niet normaal. Eind volgende week warmte? Betwijfel hetquote:Op donderdag 27 juni 2024 00:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eind volgende week staat er toch best wat warmte ingetekend. Eerst ff beetje bijkomen. Temperatuur gaat naar normale waarden terug hier, 2 dagen wat frisser, dan omhoog. We gaan het zien.
Gemiddelde drie dagen op 20, daarna weer naar 23 ofzo. Gewoon normaal dus. Nu is het te warm, dan is het iets te koud, dan krijg je dus een gemiddelde. En uiteindelijk is het soms ook net zo warm als het gemiddelde.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
17-19 is ligt onder langjarig gemiddelde, dus niet normaal. Bij jou natuurlijk 20. Ook niet normaal. Eind volgende week warmte? Betwijfel het
Maar vandaag 28 hier, dus dat is wel mooi
Plakpiemel genotquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:45 schreef Xenorium het volgende:
Echt plakpiemel weer dit, maar ik geniet er wel van. Want na zaterdag is het allemaal weg en wordt het vast weer een grijze bedoeling met regen en 20c of minder. Oh ja niet te vergeten een vies windje.![]()
hoe voelt dat?quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, kutweer is het nu ja. Alsof ik geniet nu. Hang met m'n piemel voor de airco.
Als een helikopterquote:
Toch vind ik plakzak dan beter bekken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Plakpiemel weer. Die is nieuw. Ik ken wel zweetreet weer.
Gr gr Sylvanaquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Flinke zwarte roetveeg pitten boven Duitsland, o.a. die richting Bremen trekt
Zo breng ik letterlijk de afgelopen dagen doorquote:
lol 26..... weak.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo breng ik letterlijk de afgelopen dagen door
26 graden nu in de woonkamer
Bij jou is het andere warmte.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
lol 26..... weak.
27.5 hier
[ afbeelding ]
Ik zit nu ergens in de peel en daar zijn boeren al aardappel velden aan het besproeien.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Hebben mensen al problemen dankzij de droogte?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens in de peel en daar zijn boeren al aardappel velden aan het besproeien.
Die is ook meer genderneutraal.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Plakpiemel weer. Die is nieuw. Ik ken wel zweetreet weer.
Moet wel flink sproeien. Plantjes niet diep geworteld door de vele neerslag. Zijn teveel verwend geweest de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Hebben mensen al problemen dankzij de droogte?
Aardappelen zijn niet niet diep geworteld en kunnen heel slecht tegen te veel water.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zag ik hier ook. Logisch ook.
29.9 in je huiskamer. Hoe dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:00 schreef kilon het volgende:
Het is vandaag dan misschien drie graden minder warm, het is veel minder aangenaam buiten dan gisteren. En dan staat er nu nog een licht briesje ook.
In huis is het ook bagger. In de huiskamer is het nu 29,9 graden dus de mijlpaal wordt wel aangetikt straks.
Die zomer mag wel dagen als gisteren hebben, niet zoveel als vandaag. Dank.
Klopt en ook slecht tegen droogte. De boeren zullen vast beter weten wat ze doen dan een gemiddeld FOK!-lid.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aardappelen zijn niet niet diep geworteld en kunnen heel slecht tegen te veel water.
Geen zomer dit. Toch sneuquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Pluim voor het westen is ronduit fris voor mid volgende week.
Gemiddelde lange termijn is gewoon prima voor zomets weer. Komende week iets frisser dan gemiddeld, balen voor velen, opluchting voor velen. Zoners gaan de eerste dagen niet aanvoelen nee komende week, dat is een feit. Al zal de zon zelf wel mokerheet zijn.quote:
gewoon rijst gaan verbouwenquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aardappelen zijn niet niet diep geworteld en kunnen heel slecht tegen te veel water.
Gemiddeldes zijn precies dat: gemiddeldes. Het is normaal dat warme periodes worden afgewisseld met mindere periodes. Continu gemiddeld weer is niet normaal, dus het is weer tijd om te kappen met dat cijfertjesfetjisme.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gemiddelde lange termijn is gewoon prima voor zomets weer. Komende week iets frisser dan gemiddeld, balen voor velen, opluchting voor velen. Zoners gaan de eerste dagen niet aanvoelen nee komende week, dat is een feit. Al zal de zon zelf wel mokerheet zijn.
Maar ik stel je de vraag nogmaals, gezien ik geen antwoord kreeg vanmorgen: je vind 17 graden voor juni niet normaal, maar geldt dat ook voor 25 graden? Of 18 <> 26 voor juli.
Ligt boven langjarig gemiddelde, maar het is zomer, dus lekker aangenaam. Je zit toch gvd niet te wachten op 17/18 graden in de zomer. Man man manquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gemiddelde lange termijn is gewoon prima voor zomets weer. Komende week iets frisser dan gemiddeld, balen voor velen, opluchting voor velen. Zoners gaan de eerste dagen niet aanvoelen nee komende week, dat is een feit. Al zal de zon zelf wel mokerheet zijn.
Maar ik stel je de vraag nogmaals, gezien ik geen antwoord kreeg vanmorgen: je vind 17 graden voor juni niet normaal, maar geldt dat ook voor 25 graden? Of 18 <> 26 voor juli.
Dat is dus precies wat ik stel. Het is beide normaal. @INViCTuS stelde vanmorgen dat 17-19 graden niet normaal is. Maar dat zou betekenen dat 25 graden ook niet normaal is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddeldes zijn precies dat: gemiddeldes. Het is normaal dat warme periodes worden afgewisseld met mindere periodes. Continu gemiddeld weer is niet normaal, dus het is weer tijd om te kappen met dat cijfertjesfetjisme.
Juni is van oudsher ongeveer 50/50 verdeeld wat mooi en slecht weer betreft, en deze week is echt de grote redding van hele trieste statistieken geweest.
Klopt, daarom was het recentelijk ook vaak ondergemiddeldquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Continu gemiddeld weer is niet normaal
Huurappartement op het oosten onder het platte dak met energielabel G, weinig doorluchtingsmogelijkheden waardoor het snachts ook niet snel af kan koelen. Geen airco. Ach, je went eraan zolang het niet te lang duurt zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
29.9 in je huiskamer. Hoe dan?
17-19 is normaal, 3,28 van de 4,28 weken in juni 17-19 niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik stel. Het is beide normaal. @:INViCTuS stelde vanmorgen dat 17-19 graden niet normaal is. Maar dat zou betekenen dat 25 graden ook niet normaal is.
Ik denk dat beide volkomen normaal zijn.
Maar je stelde dat 17-19 graden niet normaal is. Dat is het dus wel, net als 25 graden of zelfs een dertiger. Het gemiddelde is de som van alles gedeeld door de dagen. Je stelt nu dat vrijwel alles onder gemiddeld warm 'niet normaal is'. Dat betekent dat alles 'boven gemiddeld warm ook 'niet normaal' is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ligt boven langjarig gemiddelde, maar het is zomer, dus lekker aangenaam. Je zit toch gvd niet te wachten op 17/18 graden in de zomer. Man man man
Onderstaand is gewoon echt bijzonder karig/matig en geen zomer
[ x ]
De tering. Sterkte pffquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Huurappartement op het oosten onder het platte dak met energielabel G, weinig doorluchtingsmogelijkheden waardoor het snachts ook niet snel af kan koelen. Geen airco. Ach, je went eraan zolang het niet te lang duurt zullen we maar zeggen.
Toen ik vanochtend alles weer dicht ging doen dacht ik "dit heeft ook weinig zin gehad"quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:13 schreef Elan het volgende:
Ik was vannacht even op en in de woonkamer was alles open (slaapkamer airco) maar volgens mij was het best benauwd buiten toen en volledig windstil (uur of 4) ?
Doet me denken aan mijn eerste flatje in Utrecht Zuilen. Bovenste verdieping, pal op zuid. Jaren 70 bouw slecht geïsoleerde gehorige kutflat. En in de zomer was het gewoon standaard soms weken achtereen 30 graden binnen, ook al gooide je de ramen open.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Huurappartement op het oosten onder het platte dak met energielabel G, weinig doorluchtingsmogelijkheden waardoor het snachts ook niet snel af kan koelen. Geen airco. Ach, je went eraan zolang het niet te lang duurt zullen we maar zeggen.
Het enige dat écht teltquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn eerste flatje in Utrecht Zuilen. Bovenste verdieping, pal op zuid. Jaren 70 bouw slecht geïsoleerde gehorige kutflat. En in de zomer was het gewoon standaard soms weken achtereen 30 graden binnen, ook al gooide je de ramen open.
Maar wel veel goed gefeest en geneukt daar
Ik zeg vooral dat het geen zomer weer is en erg karig, matig en dat dat beter in mei of eind september kan. In Nederland is het normaal dat het een keer kan gebeuren, maar helaas valt dat te vaak met grijs en wisselvallig weer in de zomer, dus beter gewoon zomer weer en 24-26 graden. Ondermaats en wisselvallig weer al genoeg gehad. Maar hee, het is Nederland. Genieten kan je beter doen van de spaarzame mooie en zomerse dagen zoals deze week. Of zonnige 18 graden dagen begin mei.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar je stelde dat 17-19 graden niet normaal is. Dat is het dus wel, net als 25 graden of zelfs een dertiger. Het gemiddelde is de som van alles gedeeld door de dagen. Je stelt nu dat vrijwel alles onder gemiddeld warm 'niet normaal is'. Dat betekent dat alles 'boven gemiddeld warm ook 'niet normaal' is.
De reinste onzin dus, aangezien weer zich nooit beperkt tot het gemiddelde. Dat JIJ en velen ongetwijfeld met jou iets anders wensen, maakt het weer dat 'afwijkt' de andere kant op nog niet abnormaal.
Nele het was niet normaal zei jequote:Op donderdag 27 juni 2024 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zeg vooral dat het geen zomer weer is en erg karig, matig en dat dat beter in mei of eind september kan. In Nederland is het normaal dat het een keer kan gebeuren, maar helaas valt dat te vaak met grijs en wisselvallig weer in de zomer, dus beter gewoon zomer weer en 24-26 graden. Ondermaats en wisselvallig weer al genoeg gehad. Maar hee, het is Nederland. Genieten kan je beter doen van de spaarzame mooie en zomerse dagen zoals deze week. Of zonnige 18 graden dagen begin mei.
Hier vandaag 30 in Annecy. 50 km gefietst. Enigszins warm wel. Nu poar neem'n
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
17-19 is ligt onder langjarig gemiddelde, dus niet normaal. Bij jou natuurlijk 20. Ook niet normaal.
Hier is de bewolking al gearriveerd, ik mag nuquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:30 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind wel dat we wat meer mogen genieten van het mooie weer, ipv dat geklaag over hoe de pluim er over een week uitziet.
Zaterdag rijden wij weer terug, helaas. Mis ik de level 2quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar is de verfrissende wind uit het westen
Simpele fix: Pak een kouwe rakker en ga lekker op je balkon/ in je tuin zitten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:17 schreef THEFXR het volgende:
windstil, 30 gr binnen, warmte zit in de muren
Dat ie eens doortuft.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar is de verfrissende wind uit het westen
Ik persoonlijk heb genoten van de zomer, echt even bijtanken na al die maanden somberte.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem dan. Terug naar de herfst.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb genoten van de zomer, echt even bijtanken na al die maanden somberte.
Weekend nog 24-26 (in het zuiden iig)quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Terug naar slaapgenot.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuk zeg, veel plezier!quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef BlackLining het volgende:
Haha, ik sta op een festivalletje in Tilburg. Hier is zich ook wat aan het ontwikkelen
Straks Massive Attack met dikke onweer
Leip, ik hoop ze op 29 augustus in Madrid te zienquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef BlackLining het volgende:
Haha, ik sta op een festivalletje in Tilburg. Hier is zich ook wat aan het ontwikkelen
Straks Massive Attack met dikke onweer
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Net al even wat gespetter gehad, de tuin had het nodig!
Ik heb 20 jaar lang een kilometer of 12 verderop gewoond. Iedere zomer was het raak. Meerdere malen echt extreem vet onweer per zomer.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Het glazen front...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag wel met iets meer vuurwerk.
Wij moeten nog een paar uurtjes wachten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou kom maar door met die verdomde verkoeling
zeg dat, binnen een minuut veel water binnen, was ff op de wc....quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis alles open gelaten, blij dat ik geen storm heb gehad
Wees blij dat je niet aan het schijten was.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeg dat, binnen een minuut veel water binnen, was ff op de wc....
Het waren drie fantastische dagenquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef Mrmime het volgende:
Flink onweer trekt hier vlak langs. Lekker flitsen en donderen maar hier blijft het droog
@Elanquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:14 schreef MissHobje het volgende:
Afkoelingsgenot![]()
Uur geleden de toko opengegooid, zaaaalig.
Sterker nog heb net een trui aangedaan want de wind is fris en kreeg het gewoon koud
Ik zou niet gaan als je pro-Israel bentquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Leip, ik hoop ze op 29 augustus in Madrid te zien
Hebben we hier veel aan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:00 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdag weer prijs in Deutschland
[ x ]
Graag vasthouden tot richting eind augustus, bvd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot mid juli een graad of 20-24 met af en toe wat regen. Heerlijk
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot mid juli een graad of 20-24 met af en toe wat regen. Heerlijk
We leven weerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heerlijk
Veel beter dan die hete dagen, ik voel me nu ook vele malen beter en fitter nu het niet meer zo warm is.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Graag vasthouden tot richting eind augustus 2025, bvd.
Toch wel weer absurd dat de normale hoeveelheid zonneschijn alsnog in zicht begint te komen jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:07 schreef INViCTuS het volgende:
1-22 juni waren veel te grijs. Wel sneu 119 uur![]()
De verschillen tussen de periode 1-22 juni en daarna zijn opmerkelijk. Van 1 t/m 22 juni scheen de zon slechts 119 uur; gedurende de afgelopen 5 dagen (23-27 juni) 67 uur.
Heerlijk dagje maatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
och wel weer absurd dat de normale hoeveelheid zonneschijn alsnog in zicht begint te komen ja
Juni is echt gered door deze toevallige samenloop van omstandigheden.
Welnee. Elk excuus aangrijpen om die korte broek te dragenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:24 schreef PzKpfw het volgende:
De korte broek was wat optimistisch voor vandaag.
Zodra ik in het vroege voorjaar de lange broek verruil voor de korte broek, blijf ik de korte broek dragen tot het najaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Elk excuus aangrijpen om die korte broek te dragen
Beestquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra ik in het vroege voorjaar de lange broek verruil voor de korte broek, blijf ik de korte broek dragen tot het najaar
Ook op dagen dat het wat frisser en natter is.
Dat ben ik ook meerdere keren geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:09 schreef S_E het volgende:
Wat een godenweer. Graad of 22, zon, lekker windje. Uur gewandeld en niet kapot van het zweet terug gekomen. Mag wel een poos zo blijven![]()
Weg met die pleurishitte
Gewoon jaarrond joh, went vanzelfquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra ik in het vroege voorjaar de lange broek verruil voor de korte broek, blijf ik de korte broek dragen tot het najaar
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef Blik het volgende:
Ik vind vandaag eigenlijk wat te fris, zeker icm het frisse windje (wel even lekker om het huis mee te koelen).
Morgen wordt volgens mij fantastisch, ~25 graden met zon
Liep je hier eigenlijk niet langs een concentratiekamp?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
Verlaten (???) hut van seriemoordenaar 😱
[ link | afbeelding ]
Zag geen auto's met witte kentekens, dus waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Liep je hier eigenlijk niet langs een concentratiekamp?
Heb je al zeehondjes gespot?quote:
Ja ik ben daar nu maar nog niet gespot helaaaschquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al zeehondjes gespot?Of ben je er niet zelf.
Wel al een paar keer mogen aanschouwen, net als de zogenaamde bijzinnen (wespzonnenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier net irisatie waargenomen
https://www.noodweer.be/irisatie-zeldzaam-optisch-verschijnsel/
Nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
Niet zo helder als irl te zien maar je kan het bij de zon nog wel zien.
Hier was de max vandaag 25,6 maar nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie dag vandaag. Bijna 25 graden nog, maar was wel enigszinsvte doen door wat wind en lage lv gelukkig.
Morgen nog ff en dan weer richting de betere temperaturen
Ik ken iemand die daar vast ook wel naartoe wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:34 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu naar reizen Waes.
Hij is in Ijsland en degene waar hij mee is zegt dat hij het daar geweldig vindt, vooral de kou. Hij vindt 15 graden al warm.
Ik dacht dat ik erg was
15 graden met zon is dan ook al vrij warmquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:34 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu naar reizen Waes.
Hij is in Ijsland en degene waar hij mee is zegt dat hij het daar geweldig vindt, vooral de kou. Hij vindt 15 graden al warm.
Ik dacht dat ik erg was
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
15 graden met zon is dan ook al vrij warm
Genot dusquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:48 schreef lily het volgende:
[..]
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.
Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
de regen schuift ook steeds verder op. benieuwd naar de weekend runs
Broodnodig voor de plantjes hierquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:59 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Zondag lijkt er regen te komen. Hoeft voor mij niet.
Dus mijn gekke idee om daar de zonsverduistering te bekijken moet ik uit m'n hoofd zetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:48 schreef lily het volgende:
[..]
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.
Vast niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mijn gekke idee om daar de zonsverduistering te bekijken moet ik uit m'n hoofd zetten?
jij bent iceman 2.0quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Van mij mag het 15 graden in december zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is het wel eens geweest al. Bijna 16 graden zelfs, op 31 december 2022quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het 15 graden in december zijn
Sowieso mag het de hele winter mild blijven. 8-12 graden vind ik helemaal prima. Ik moet toch door met werk, dus heb echt niks aan en met kouquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is het wel eens geweest al. Bijna 16 graden zelfs, op 31 december 2022
Spannende tuinman.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso mag het de hele winter mild blijven. 8-12 graden vind ik helemaal prima. Ik moet toch door met werk, dus heb echt niks aan en met kou
Voor mij ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso mag het de hele winter mild blijven. 8-12 graden vind ik helemaal prima. Ik moet toch door met werk, dus heb echt niks aan en met kou
Ik doe 5/7 in de week meequote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik doe 5/7 in de week meequote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij doet zeker altijd boodschappen bij de Duitsers?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer gruun
[ link | afbeelding ]
En allemaal een paar honderd meter buiten de stadsgrens van Nijmegen en pal naast de snelweg.
Mag ik deze en andere foto's gebruiken voor het weerbericht op de FP? Kan ze altijd wel goed gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer gruun
[ link | afbeelding ]
En allemaal een paar honderd meter buiten de stadsgrens van Nijmegen en pal naast de snelweg.
Ja hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag ik deze en andere foto's gebruiken voor het weerbericht op de FP? Kan ze altijd wel goed gebruiken
De kou is onderweg, knul. Dinsdag 16/17 gradenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Goed warm alweer. 24 gepasseerd.
En weer regenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 08:02 schreef Bocaj het volgende:
Volgende week gelukkig niet zoooooooo warm meer.
Laat maar komen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En weer regen![]()
![]()
Je zou het bijna gaan missen
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De kou is onderweg, knul. Dinsdag 16/17 graden
Dat is toch zo'n intercontinentale raket voor kernwapens 😱quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Broodnodig. Veel sproeien deze week, IBC's moeten aangevuld worden.
Dat is een ICBMquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n intercontinentale raket voor kernwapens 😱
Ik reken het toch goedquote:
Datzelfde uienradar wat in weerbericht heel de tijd roept dat het alleen in zuidoosten zou gaan regenen? Terwijl het gewoon keihard naar zuidwesten en westen toekomt...quote:
Ja ineens verdwijnt de regenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:23 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Datzelfde uienradar wat in weerbericht heel de tijd roept dat het alleen in zuidoosten zou gaan regenen? Terwijl het gewoon keihard naar zuidwesten en westen toekomt...
Ja de eerste serieuze neerslag valt inderdaad niet in het zuidoosten lijkt het. Zwarte pitten onderweg naar Brabant.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:23 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Datzelfde uienradar wat in weerbericht heel de tijd roept dat het alleen in zuidoosten zou gaan regenen? Terwijl het gewoon keihard naar zuidwesten en westen toekomt...
Verzengende, bloedhittequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja hier ook 28. Heerlijk weer. Met een briesje er bij, ik noem dat echt geen hitte. Bij lange na niet.
Volgens de huidige modellen duurt die “herfst” maar een week.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:41 schreef Evangelion het volgende:
Laatste mooie dag, vanaf morgen weer herfst.
We gaan het zien. Wellicht dat hier nog wat tot ontwikkeling komt. Zie wel al meer buitjes op de radar. Is ook nog steeds warm, dus wel energie aanwezig. Boven Noord-Frankrijk zitten ook forse zwarte pitten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Als alles westelijker trekt dan kun je wel een heftige avond/nacht verwachten want er was serieus noodweer verwacht voor de regio Ardennen/Limburg en vlak over de grens Duitsland in..
Helmond had en regen en donders maar niet spectaculair en nu al weer over lijkt het.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het alleen maar donker.
Als er donders zijn dan komen ze nog niet boven de muziek uit die ik aan heb staan.
Ja ze gaven ook aan rond 19.15 dat het zou gaan gieten bij mij..tjs 20 uur..niets nog.. waar blijft het danquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:23 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Klopt buienradar normaliter bij jou dan? Hier nooit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ze gaven ook aan rond 19.15 dat het zou gaan gieten bij mij..tjs 20 uur..niets nog.. waar blijft het dan![]()
Nee nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt buienradar normaliter bij jou dan? Hier nooit.
Ik had het juist warm (bovenop zolder was het nog steeds warm) en heb het zomerdekbed vannacht op de grond geschoptquote:Op zondag 30 juni 2024 04:02 schreef MissHobje het volgende:
Heb mijn dikke dons net gepakt had het koud en dat hield me wakker
Allicht beter dan deze week. Nu weer teringbenauwd met de zon erbijquote:Op zondag 30 juni 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
Godskolere wat een treurige pluim, terug de herfst in.
Ik woon in Midden-Brabant en hier is het "hoofdpijn-benauwd."quote:Op zondag 30 juni 2024 11:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Allicht beter dan deze week. Nu weer teringbenauwd met de zon erbij
Nooit geen woord over sporten, wat een stiekeme eindbaas, die Dirk.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
@:RamboDirk nou je bent zojuist gespot hier in Spanje met je mooie felgele speedo hoor.
[ afbeelding ]
Hij rent weg voor paardenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geen woord over sporten, wat een stiekeme eindbaas, die Dirk.
Nou aan de foto te zien doet deze Speedo niet veel aan hardlopen.quote:
Hij weet waarschijnlijk meer van anabolen dan jij en ik bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou aan de foto te zien doet deze Speedo niet veel aan hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |