31.7quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die zit wel vrij hoog vind ik altijd tov de rest in de omgeving hier. Nu 31.7 gemeten hier
Sterker nog, zelfs op een afstand van 10 kilometer kan het verschillenquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eens. Knmi is leuk, maar 25km verderop kan de wereld er qua zonneschijn en neerslag vooral heel anders uitzien.
Bovendien wonen de meeste mensen in de bebouwde kom en gok ik dat veel knmi stations juist in een ruim open veld staan.
Ik zwoot?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is echt prima weer. Hier is het 32. Heb net gewoon buiten in de zon een paar uur allerlei dingen bij de paarden gedaan. Ik zwoot niet eens. Misschien ben ik er al wat aan gewend na drie weken Italië, maar het is in ieder geval helemaal geen benauwd weer. Gewoon top.
Alleen nu terug op kantoor en was vergeten de screens omlaag te doen. Toch even het aircootje aan, maar krijg het nu al weer fris (is 27 graden).
Wat is zwoot in het Spaansquote:
Oh ja krijgen we dat weer. Dat ze augustus al nazomer noemen. Dat heet gewoon zomer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
Wel fijn als de nazomer warmer verloopt dan normaal is. Sowieso mag de herfst en "winter" altijd te warm zijn
[ x ]
Ik zwoot is toch geen NLs joh. Het is toch ik zweette?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Ik zweet, ik zwoot, ik heb gezwoten.
Vierendelersdialectquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zwoot is toch geen NLs joh. Het is toch ik zweette?
Ik bel altijd @Duderinnetje voor de check.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope, sudé.
Maar goed, dit is niet het taaltopic.
Volgens mij bestaat het taaltopic niet eens
Ze woont bijna in België. Zou dat de reden zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zwoot is toch geen NLs joh. Het is toch ik zweette?
Merk je aan paarden eigenlijk dat en of ze het warm vinden?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is echt prima weer. Hier is het 32. Heb net gewoon buiten in de zon een paar uur allerlei dingen bij de paarden gedaan. Ik zwoot niet eens. Misschien ben ik er al wat aan gewend na drie weken Italië, maar het is in ieder geval helemaal geen benauwd weer. Gewoon top.
Alleen nu terug op kantoor en was vergeten de screens omlaag te doen. Toch even het aircootje aan, maar krijg het nu al weer fris (is 27 graden).
Hoeveel zoute tranen heb je vandaag gelaten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
32.9 hoogste temp van vandaag hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |