Verzengende, bloedhittequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja hier ook 28. Heerlijk weer. Met een briesje er bij, ik noem dat echt geen hitte. Bij lange na niet.
Volgens de huidige modellen duurt die “herfst” maar een week.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:41 schreef Evangelion het volgende:
Laatste mooie dag, vanaf morgen weer herfst.
We gaan het zien. Wellicht dat hier nog wat tot ontwikkeling komt. Zie wel al meer buitjes op de radar. Is ook nog steeds warm, dus wel energie aanwezig. Boven Noord-Frankrijk zitten ook forse zwarte pitten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Als alles westelijker trekt dan kun je wel een heftige avond/nacht verwachten want er was serieus noodweer verwacht voor de regio Ardennen/Limburg en vlak over de grens Duitsland in..
Helmond had en regen en donders maar niet spectaculair en nu al weer over lijkt het.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het alleen maar donker.
Als er donders zijn dan komen ze nog niet boven de muziek uit die ik aan heb staan.
Ja ze gaven ook aan rond 19.15 dat het zou gaan gieten bij mij..tjs 20 uur..niets nog.. waar blijft het danquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:23 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Datzelfde uienradar wat in weerbericht heel de tijd roept dat het alleen in zuidoosten zou gaan regenen? Terwijl het gewoon keihard naar zuidwesten en westen toekomt...
Klopt buienradar normaliter bij jou dan? Hier nooit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ze gaven ook aan rond 19.15 dat het zou gaan gieten bij mij..tjs 20 uur..niets nog.. waar blijft het dan![]()
Nee nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt buienradar normaliter bij jou dan? Hier nooit.
Ik had het juist warm (bovenop zolder was het nog steeds warm) en heb het zomerdekbed vannacht op de grond geschoptquote:Op zondag 30 juni 2024 04:02 schreef MissHobje het volgende:
Heb mijn dikke dons net gepakt had het koud en dat hield me wakker
Allicht beter dan deze week. Nu weer teringbenauwd met de zon erbijquote:Op zondag 30 juni 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
Godskolere wat een treurige pluim, terug de herfst in.
Ik woon in Midden-Brabant en hier is het "hoofdpijn-benauwd."quote:Op zondag 30 juni 2024 11:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Allicht beter dan deze week. Nu weer teringbenauwd met de zon erbij
Nooit geen woord over sporten, wat een stiekeme eindbaas, die Dirk.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
@:RamboDirk nou je bent zojuist gespot hier in Spanje met je mooie felgele speedo hoor.
[ afbeelding ]
Hij rent weg voor paardenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit geen woord over sporten, wat een stiekeme eindbaas, die Dirk.
Nou aan de foto te zien doet deze Speedo niet veel aan hardlopen.quote:
Hij weet waarschijnlijk meer van anabolen dan jij en ik bij elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou aan de foto te zien doet deze Speedo niet veel aan hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |