SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
je was dus bij @MissHobje stiekemquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben daar nu in de buurt, kan bevestigen dat het warm is
Heerlijk
Weet je het zeker gezien al die andere activiteitenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
Hele dag productief voor het werk, in de tuin gewerkt, alle was gedaan, lekker gekookt en net terug uit de moestuin
En nog tussendoor twee afleveringen van One Piece gekeken met de kinderen
Ik kan me vaag een dag herinneren dat het nu nog 30+ was in grote delen van Nederland. Dit is kinderspelquote:
Ik dacht dat je mij inmiddels wel beter kende... Als jij al alles serieus gaat nemen, waar moet het dan heen met dit topic?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zwoot is toch geen NLs joh. Het is toch ik zweette?
Zat er wel dik in als je ziet wat voor extreem specifieke drukverdeling er hiervoor nodig was. Blij dat het gebeurd is, geeft weer energie om dat pleurisweer te overleven tot de omegablokkade die ik besteld heb.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:22 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf maandag is de zomer weer weg. 17-19 graden. Misschien enkele keer een krappe 20. Wel sneu
Jazeker. Ze gaan dan vaak een beetje in de schaduw staan te dutten. Zijn minder fanatiek met rijden. Maar net als mensen heb je paarden die er beter en minder beter tegen kunnen. En ze wennen er aan. Mijn paard lijkt gelukkig wat dat betreft veel op mij, maar je hebt er ook bij die meer als Geschiedkundige zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merk je aan paarden eigenlijk dat en of ze het warm vinden?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij inmiddels wel beter kende... Als jij al alles serieus gaat nemen, waar moet het dan heen met dit topic?
Huidige warmte is sowieso onhoudbaar. Onze hoop moet gevestigd worden op de periode vanaf komend weekend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er nog enige kans dat het volgende week toch nog de goede kant op gaat? Heb zo'n zin in een zomers Rock Werchter. Geen zin in jassen, laarzen etc.
Hoezo? Met 17-19 graden kun je een stuk meer dan met 29-30.quote:
Opzeker, niet in de geijkte 8 uur maar dat hoefde vandaag ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weet je het zeker gezien al die andere activiteiten
Nog wel ja, vandaag draait de wind naar zuidwesten en ja dat ga je merken qua meer vocht in de lucht en dus drukkend. Gelukkig laatste dag dan terug naar normaalquote:
Is nu al te merken ja, smerig plakweerquote:Op donderdag 27 juni 2024 06:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nog wel ja, vandaag draait de wind naar zuidwesten en ja dat ga je merken qua meer vocht in de lucht en dus drukkend. Gelukkig laatste dag dan terug naar normaal
Ja begint nu wel al vlotjes vieswarm te wordenquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is nu al te merken ja, smerig plakweer
17-19 is ligt onder langjarig gemiddelde, dus niet normaal. Bij jou natuurlijk 20. Ook niet normaal. Eind volgende week warmte? Betwijfel hetquote:Op donderdag 27 juni 2024 00:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eind volgende week staat er toch best wat warmte ingetekend. Eerst ff beetje bijkomen. Temperatuur gaat naar normale waarden terug hier, 2 dagen wat frisser, dan omhoog. We gaan het zien.
Gemiddelde drie dagen op 20, daarna weer naar 23 ofzo. Gewoon normaal dus. Nu is het te warm, dan is het iets te koud, dan krijg je dus een gemiddelde. En uiteindelijk is het soms ook net zo warm als het gemiddelde.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
17-19 is ligt onder langjarig gemiddelde, dus niet normaal. Bij jou natuurlijk 20. Ook niet normaal. Eind volgende week warmte? Betwijfel het
Maar vandaag 28 hier, dus dat is wel mooi
Plakpiemel genotquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:45 schreef Xenorium het volgende:
Echt plakpiemel weer dit, maar ik geniet er wel van. Want na zaterdag is het allemaal weg en wordt het vast weer een grijze bedoeling met regen en 20c of minder. Oh ja niet te vergeten een vies windje.![]()
hoe voelt dat?quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha, kutweer is het nu ja. Alsof ik geniet nu. Hang met m'n piemel voor de airco.
Als een helikopterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |