quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Hou eens op met Wijnaldum en Depay en die andere 9 opstellen.
Zijn er meer van hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gefrustreerde Nederlander gespot
Stukje tactisch bombarderenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:09 schreef Middelpunt het volgende:
Volgende ronde tegen Oekraïne kan ook nog.. En dan was het dus een masterplan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
neen
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=822-2
Nederlaag inderdaad vooral Blind zn schuld ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat Memphis Blind en Wijnaldum gaan stoppen
Ik sla even overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik feliciteren jou van harte
en misschien krijg je van Rene een bos bloemen!
Zelfs als je niet de wap uithangt lul je al onzin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
neen
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=822-2
Daar staat precies hetzelfde als op Teletekstquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanje, waarschijnlijk Engeland of ?
Dus meer kans op groep E dan groep C, maar omdat Engeland al zekerder is van groepswinst komen die hoger uit in de simulatie.quote:
Bizar. Wat een mokerslechte coachquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Szura het volgende:
Frankrijk dus in 3 potjes alleen een pingel zelf gescoord. Topfavoriet.
In R16 inderdaad niet, daar ben je echt gewoon bij de 3 slechtste landen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit Nederland zie ik van geen enkel ander land meer winnen zo, wat een matigheid
In theorie ook nog tegen Spanje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Viesdik het volgende:
Nederland kan nog tegen deze 7 ploegen:
1. Roemenië 2- 3 ( 3- 2)
2. België 2- 3 ( 2- 1)
3. Slowakije 2- 3 ( 2- 2)
4. Oekraïne
of
1. Engeland * 2- 4 ( 2- 1)
2. Denemarken 2- 2 ( 2- 2)
3. Slovenië 2- 2 ( 2- 2)
Het is zo ontzettend simpel op te lossen door zuivere speeltijd in te voeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, drie minuten in totaal (wissel en die nepblessure), maar de scheidsrechter leek die minuten te vergeten ofzo? Heel apart.
Niet dat Nederland daardoor verloor natuurlijk
Is al vanaf WK-90 is echt niks idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef QAnonn het volgende:
3 wedstrijden spelen zodat er 1 kan afvallen dat schiet ook niet op.
Sutaloquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 Ajacied in het veld bij Oranje en je had gewonnen
Ga weg, ik heb hem net van me afgeschud.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik feliciteren jou van harte
en misschien krijg je van Rene een bos bloemen!
Dit heb je nou al 17 keer gezegd op een iets andere manier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Viesdik het volgende:
Nederland kan nog tegen deze 7 ploegen:
1. Roemenië 2- 3 ( 3- 2)
2. België 2- 3 ( 2- 1)
3. Slowakije 2- 3 ( 2- 2)
4. Oekraïne
of
1. Engeland * 2- 4 ( 2- 1)
2. Denemarken 2- 2 ( 2- 2)
3. Slovenië 2- 2 ( 2- 2)
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In theorie ook nog tegen Spanje.
Eerder een middenvelder met techniek en klasse. Dit zijn 4/5 waterdragers.quote:
Schouten is een type die kijkt wanneer zijn vrouw genomen wordt door Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schouten de schuld van de tweede tegengoal.
okquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je nou al 17 keer gezegd op een iets andere manier.
Gravenberch godquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder een middenvelder met techniek en klasse. Dit zijn 4/5 waterdragers.
München zou wel kut zijnquote:
En de derde.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schouten de schuld van de tweede tegengoal.
Die zit thuis met een dik enkeltje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder een middenvelder met techniek en klasse. Dit zijn 4/5 waterdragers.
Dat is idd het kutte. Ik zie ook geen perspectief. Of met z'n alle voor de goal en counteren. Voetballend komen we echtte kort.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het geen probleem dat je al direct tegen een topland moet, als je kampioen wil worden moet je ze allemaal kunnen verslaan.
Probleem is echter dat je zelf dramatisch bent en je ook geen perspectief ziet met deze spelers.
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef Scorpie het volgende:
De PSV middenvelders worden terecht met de grond gelijk gemaakt.
Liever eruit tegen een topland dan tegen een kutland. Eruit ga je toch wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het geen probleem dat je al direct tegen een topland moet, als je kampioen wil worden moet je ze allemaal kunnen verslaan.
Probleem is echter dat je zelf dramatisch bent en je ook geen perspectief ziet met deze spelers.
Guus Meeuwisedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.
PSVers krijgen altijd de schuld
Het is voor het Nederlands elftal van belang om de goede dingen uit deze wedstrijd mee te nemen en om keihard te werken aan onze zwaktes.quote:
Ik bedoel de beste nummers drie die doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
2010 was op zich niet heel slecht qua resultaat.
Heeft nu ook een wijde poes.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker op Mikkie liggen de hele dag boh boh
Hier hebben we wat aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
NED 🇳🇱 v ENG 🏴 32%
NED 🇳🇱 v BEL 🇧🇪 16%
NED 🇳🇱 v SVK 🇸🇰 14%
NED 🇳🇱 v ROU 🇷🇴 11%
NED 🇳🇱 v DEN 🇩🇰 9%
NED 🇳🇱 v SLO 🇸🇮 9%
NED 🇳🇱 v UKR 🇺🇦 8%
NED 🇳🇱 v ESP 🇪🇸 2%
Die kunnen er niks van. Winnen we makkelijk van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Legoblokje het volgende:
Dus als Nederland straks tegen 1E moet, is het mogelijk om Oostenrijk in de kwartfinale alweer tegen te komen? Bijzonder.
Maar dan jammer genoeg in München. Had het graag tegen de grensstreek gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Duel tegen de Belgen zou wel leuk zijn, Nu een keer als underdog. Favorietenrol ligt België niet zo.
Doosje frikadellen erin gooien genotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft nu ook een wijde poes.
Dat lijkt me ook meer een dienende speler.quote:
Moet je wel een coach hebben die een beetje iets van tactiek begrijpt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is idd het kutte. Ik zie ook geen perspectief. Of met z'n alle voor de goal en counteren. Voetballend komen we echtte kort.
Niks op een toernooi te zoeken gelukkig zijn na dit EK Timber en Wieffer er weer bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef Scorpie het volgende:
De PSV middenvelders worden terecht met de grond gelijk gemaakt.
Ik niet. Wel om het vertoonde spel. Zelden zo'n slecht Oranje gezien. Op alle fronten kut kut kutquote:
Idd dan kijk ik t ook op tv.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan jammer genoeg in München. Had het graag tegen de grensstreek gezien.
Dezelfde Koeman die het volgens @Caland tactisch erg sterk had neergezetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen krijgt de schuld behalve Koeman die tactisch overklast is door Ragnick..
Beide overklast door Veerman/Schouten afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks op een toernooi te zoeken gelukkig zijn na dit EK Timber en Wieffer er weer bij.
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat ik nog niemand heb gehoord over Van Dijk bij die goal die letterlijk 5 meter achter de rest van de verdediging staat en zo buitenspel opheft.quote:
Die snapt er ook niks vanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dezelfde Koeman die het volgens @:caland tactisch erg sterk had neergezet
Prima spelertje hoor, maar wel een dertien in dozijn meevoetballer. Doet het leuk in de Italiaanse top, maar er zijn ook Montenegrijnen en Slovenen die daar de sterren van de hemel spelen en die wij niet kennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet zeggen dat ik voor het toernooi begon wel iets had verwacht van b.v. zo'n Reijnders, maar die brengt ook echt helemaal niks.
Was het in Gelsenkirchen of in Dusseldorf dan had ik zeker naar zo'n EK dorp gegaan. 2.5 uurtjes rijden en ben er.quote:
Bij Big Romelu ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 lag je er al uit met dit soort resultaten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Bemoei je eens met je eigen schijtelftal, domme belg.
Albert Ferrer?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien volgende toernooi maar eens een Buitenlandse trainer proberen?
Daarom hadden bijna alle voetballers bij de sociale werkplaats gewerkt als ze niet konden voetballenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 lag je er al uit met dit soort resultaten.
En terecht. Weer vallen ze door de mand bij een echte test.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.
PSVers krijgen altijd de schuld
Eens. Wij hebben allemaal middelmaat rondlopen. Aardige clubvoetballers die op zo'n groot toernooi door de mand vallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet zeggen dat ik voor het toernooi begon wel iets had verwacht van b.v. zo'n Reijnders, maar die brengt ook echt helemaal niks.
Wij nemen Hein Vanhazebrouck over.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zou nog eens een goede coach zijn voor jullie.quote:
Die wil wel de bal hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook meer een dienende speler.
Ja want de spelers die niet in de Eredivisie spelen waren fantastischquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Vroeger konden spelers die nog in de eredivisie speelden nog mee in dit soort wedstrijden. Tegenwoordig is het niveauverschil zo groot dat ze aan alle kanten voorbij gelopen worden.
Schouten is tactisch sterker dan Koemanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
Zetten ze Schouten voor de camera. Wees een vent en ga er als coach zitten of een routinier.
Die hadden zich nooit zo weg laten spelen door Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beide overklast door Veerman/Schouten afgelopen seizoen
Ter infoquote:Op zondag 23 juni 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Koeman eigenlijk altijd wel een uitstekend GAMEPLAN heeft
Met een Belg hadden jullie de WK-finale gehaald in 2018.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Memvis gaat voor de BOYCOTquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
Zetten ze Schouten voor de camera. Wees een vent en ga er als coach zitten of een routinier.
Doet ie goed ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Qua interviews kan je beter Schouten kapitein maken dan van Dijk.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:19 schreef KoningWouter het volgende:
Kan het oranje kleurtjes aub weer weg?
PSV middenveldje weggeblazen op een EK. Toet toetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Vroeger konden spelers die nog in de eredivisie speelden nog mee in dit soort wedstrijden. Tegenwoordig is het niveauverschil zo groot dat ze aan alle kanten voorbij gelopen worden.
Oostenrijk speelt Rangnickball.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens mist dit team een type Arne Slot als coach. Oostenrijk speelt Slotball.. daar bereik je tegenwoordig meer mee dan met het slome Koeman-gekut
HARVARDEDquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:maxi-mus ik ga nog steeds lekker
Zo speelde hij ookquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sjoerd heeft het de hele tijd over Jenny Schouten
Die kregen Wales in de halve finale.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie verliezen en het is drama man. Kijk naar Portugal in 2016. Ze waren ook beste derde
Blijft wel apart inderdaad dat we EK's altijd falen, en WK's vaak wel aardig lekker gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef Ericr het volgende:
Bijna ieder EK schutteren, blijft knap. 2012 was nog stuk erger maar qua voetbal is het niet veel beter.
Voordeel dat je geen Bosvelt-Robben wissel kan maken zoals in 2004. Garbage in, garbage out nu.
OK Riaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
omdat ze wonnen van onsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kregen Wales in de halve finale.
Daar was vooral een stukje meer kwaliteit aanwezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie verliezen en het is drama man. Kijk naar Portugal in 2016. Ze waren ook beste derde
Ik wou het niet zeggen maar idd ja, dat was beschamend.quote:
Dat is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef littlemindy het volgende:
Dus het wordt Spanje, Engeland of Belgie?
Zou inderdaad zo maar kunnen dat de 1/8 finale toch verrassend gaat worden, verwacht ook een paar andere spelers in de basis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef thedeedster het volgende:
Ik ga even over een andere boeg. Zo vaak meegemaakt dat NL een wereld partij speelt en daarna - vanwege die hardnekkige arrogantie- op zijn bakkes gaat.
Voor die arrogantie hoeven we nu niet bang te zijn.
Doe hebben een CR7quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is precies 1x voorgekomen, in 1992.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef thedeedster het volgende:
Ik ga even over een andere boeg. Zo vaak meegemaakt dat NL een wereld partij speelt en daarna - vanwege die hardnekkige arrogantie- op zijn bakkes gaat.
Zouden ze Oostenrijk onderschat hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef thedeedster het volgende:
Ik zou alles dat bij PSV speelt niet opstellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou inderdaad zo maar kunnen dat de 1/8 finale toch verrassend gaat worden, verwacht ook een paar andere spelers in de basis.
Neequote:
Je verliest van Oostenrijk en wint met de hakken over de sloot van Polen. Ik zou me als ik jou was al zorgen maken als ze tegen Slovenië moeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef littlemindy het volgende:
Dus het wordt Spanje, Engeland of Belgie?
doet Kim ook wat dat meisje bedoelt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal reels van die chick te zien nu op mijn insta
cc: @:mortaxx @:wereldgozer @:fetx
Ja, en? Shirtje trekken mag nooit, daar is niks in te schatten of af te wegen. Wij konden het zien, dan kan de VAR het ook zien en als je dan niet ingrijpt maakt de VAR het alleen maar oneerlijker. Dat Nederland slecht speelde is geen reden om je daar niet over op te winden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf genaaid, zo mokerslecht dat ze waren.
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Als België 2e wordt in de poule, krijg je de route Frankrijk, Portugal en Spanje/Duitsland richting finale
En die vriendinquote:
Misschien kan je nog wat verwarrends toevoegen over tegen wie we in de volgende ronde moeten.quote:
Ja, je gaat geen kneuzenlanden meer tegenkomen vanaf de 1/8 finale dus het maakt allemaal niet meer uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Als België 2e wordt in de poule, krijg je de route Frankrijk, Portugal en Spanje/Duitsland richting finale
Moet ik dit nou zo zien dat Nederland in de kwartfinale eventueel alweer Oostenrijk kan treffen?quote:
Mwah, in Volendam vinden ze het niet leuk als je geweld tegen je zus gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Is je vrouw slaan in Volendam net zo gewoon als paling vreten en coke snuiven?
Schuiven met de NOS.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik dit nou zo zien dat Nederland in de kwartfinale eventueel alweer Oostenrijk kan treffen?
Ja, dat krijg je met nummers 3 die niet op een vaste plek terecht komenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik dit nou zo zien dat Nederland in de kwartfinale eventueel alweer Oostenrijk kan treffen?
Vaker,quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is precies 1x voorgekomen, in 1992.
De Wiedergutmachung.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met nummers 3 die niet op een vaste plek terecht komen
Mooi was dat ja. Finale al vieren en dan er af tegen de campinggasten. Begon ook het penalty syndroom.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is precies 1x voorgekomen, in 1992.
ik wacht gewoon tot de officiele bekendmaking door de NOSquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat verwarrends toevoegen over tegen wie we in de volgende ronde moeten.
Dat lijkt de trend te zijn
2004quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vaker,
Italië 2000 na een wereld partij tegen Joegoslavië
Rusland na die poule met Frankrijk en Italië
WK 74
Dit kan toch nietquote:Bondscoach Didier Deschamps van Frankrijk was na de 1-1 tegen Polen gematigd tevreden. Hij had liever drie punten gepakt in het laatste groepsduel op het EK voetbal, maar kon uiteindelijk leven met de tweede plek in groep D, achter Oostenrijk en voor Nederland.
"We wilden graag de groep winnen, maar moeten dit accepteren", zei Deschamps kort na afloop op het veld. "We hebben voldoende kansen gecreëerd, maar hun doelman was ook goed. Voor ons is de kwalificatie voor de achtste finales het belangrijkste."
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgenavond ongeveer rond 23u weet je tegen wie NL moet.
Eerste halfuur tegen de Tsjechen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waar was die fantastische wedstrijd toen dan?
laten we hopen op Belgiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedoel 2008quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Italie was gewoon vooral pech, Rusland speelden ook andere omstandigheden mee (Boulahrouz) maar komt daarbij inderdaad wel het dichtst in de buurt. WK74 zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vaker,
Italië 2000 na een wereld partij tegen Joegoslavië
Rusland na die poule met Frankrijk en Italië
WK 74
Dat de beste moge winnen. RIP Nederland.quote:
Dan ligt @Dr_Flash al in bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet nog gespeeld worden. Dickie heeft de wissels al bedachtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is de verkeerde subpoulequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Frenkie de Jong mis je. Die Schouten kan je nog niet eens onder druk aan spelen als zou hij een gasfles zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:28 schreef Haringkop het volgende:
Hoewel we niet overlopen van kwaliteit (understatement) moet je ook gewoon constateren dat de bondscoach ook echt gefaald heeft. Tactisch stond het grote delen voor geen meter. Wijnaldum heeft al drie wedstrijden verstoppertje mogen spelen. Het middenveld klopte al bij aanvang niet en op rechts kiest hij voor de enige variant die nog niet in oefenwedstrijd was gebruikt (bij aanvang).
Doe je de moeder de groetjes van onsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Mijn moeder zegt dat Koeman en de spelers pepers in de kont nodig hebben.
Klopt. Dat was de beste wedstrijd in 2004. Maar die hebben we verloren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste halfuur tegen de Tsjechen.
Koeman haalt niet echt het beste uit de groep nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef GGMM het volgende:
Met zo'n nobuddie als coach bereik je nooit iets
Frenkie Reijnders Gravenberch hoort je middenveld te zijn en niks andersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Frenkie de Jong mis je. Die Schouten kan je nog niet eens onder druk aan spelen als zou hij een gasfles zijn.
Hebben ze bij de Afrika Cup ook gedaan en met succesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Is het toegestaan om halverwege een toernooi je coach te vervangen?
Ja heeft Ivoorkust? Nog gedaan tijdens de laatste Africa cup met succesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Koeman is een geweldige topspeler geweest maar als trainer matig.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Of een Rendac. @de_boswachterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Was 12-1quote:
oh komt er een nieuw woord voor dan of zo?quote:
Koeman OUTquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Dat is het maffe; als speler had hij dat wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Afrika Cup ook gedaan en met succes
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja heeft Ivoorkust? Nog gedaan tijdens de laatste Africa cup met succes
@KNVB lezen jullie mee?!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja heeft Ivoorkust? Nog gedaan tijdens de laatste Africa cup met succes
Hiddink is al onderweg.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Houden we er een leuk nationaal stadionnetje aan over.quote:
Eens, zo kan je als keeper toch niet fatsoenlijk een keuze makenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind overigens - kijkende naar de pingel van Lewandowski - dat het gelazer, het gehuppel en de door de speler zelf uitgedeelde stop and go penalties tijdens de aanloop eruit mogen.
Zoals bijna alle oud-topspelers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koeman is een geweldige topspeler geweest maar als trainer matig.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkie Reijnders Gravenberch hoort je middenveld te zijn en niks anders
Ivoorkust won er de Africa Cup mee, geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ja, het kan niet moeilijk zijn, zou je zeggen. En als je dat niet doet, dan kan een scheidsrechter het zelf doodsimpel oplossen: gewoon optellen hoe lang het spel stil ligt. Dit speelde zich in een tijdsbestek van een paar minuten af, dan tel je toch gewoon die drie minuten erbij en is het klaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend simpel op te lossen door zuivere speeltijd in te voeren.
Dan gaat er massaal met zweetbanden gegooid worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:34 schreef Zorro het volgende:
Kan Hansie Hansie geen bondcoach worden? Kan nooit slechter zijn.
Een topland is wellicht beter, soms komt daar nog weleens wat verrassends uit, terwijl we tegen op papier 'mindere' landen altijd falen omdat 'onze' voetballers dan lijken te denken dat ze geen moeite hoeven doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je verliest van Oostenrijk en wint met de hakken over de sloot van Polen. Ik zou me als ik jou was al zorgen maken als ze tegen Slovenië moeten.
Ja maar waarom zo moeilijk als het met zuivere speeltijd probleemloos opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het kan niet moeilijk zijn, zou je zeggen. En als je dat niet doet, dan kan een scheidsrechter het zelf doodsimpel oplossen: gewoon optellen hoe lang het spel stil ligt. Dit speelde zich in een tijdsbestek van een paar minuten af, dan tel je toch gewoon die drie minuten erbij en is het klaar?
Brazilie? Welke?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Als je als knvb ooit nog een beker wil pakken stel een buitenlandse coach aan. Zie Brazilië, België, Portugal etc die dat ook al jaren doen.
Voetbal is oorlog.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Jahr00n het volgende:
net alsof er een massamoord is gepleegd
man man man het is maar voetbal
Enige nadeel is dat we @PSVCL nog een seizoen moeten horen oreren over de Kroos van de lage landen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inteelthoofd veerman mag niet meer meedoen allen
Ook met leiders is het niks. 3 wk finales verloren genotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Toby56 het volgende:
Ronald jongen, je hebt een selectie van volgers.
Er zit geen enkele leider en aanjager tussen.
Dat is het probleem - al enige tijd - van deze generatie.
Zo is het ookquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef GGMM het volgende:
Koeman geeft vooral zijn spelers de schuld
Even voor de vorm gooit hij er een paar keer in 'daar zijn wij als staf ook verantwoordelijk voor', maar het is vooral de speler die de opdrachten niet uitvoeren
Ja maar hij speelde wel slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Middelpunt het volgende:
Veerman had achterlijk veel balverlies maar dat heeft hij bij psv nooit en toen hij er uit ging, ging het niets beter. Dus misschien had het er ook mee te maken dat het gewoon echt niet goed stond en hij de bal nauwelijks kwijt kon?
Daar luistert toch niemand naar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat we @:PSVCL nog een seizoen moeten horen oreren over de Kroos van de lage landen.
Al een jaar of 5 ookquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben zo klaar met dit Nederlands elftal.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben zo klaar met dit Nederlands elftal.
Michels heeft alles aan Cruijff te danken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het enige waar Rinus zich achter kon verschuilen.
Koeman naar huis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:34 schreef Maver24 het volgende:
Wat is voor nederland de best mogelijke uitslagen vanavond en morgen
Zulke kansen gaat zelfs Lukaku niet verneuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik lees dat de kans op België enorm is. Uitschakeling tegen hen zou het feest wel compleet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |