Oostenrijk speelt Rangnickball.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens mist dit team een type Arne Slot als coach. Oostenrijk speelt Slotball.. daar bereik je tegenwoordig meer mee dan met het slome Koeman-gekut
HARVARDEDquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:maxi-mus ik ga nog steeds lekker
Zo speelde hij ookquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sjoerd heeft het de hele tijd over Jenny Schouten
Die kregen Wales in de halve finale.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie verliezen en het is drama man. Kijk naar Portugal in 2016. Ze waren ook beste derde
Zijn we nou toch uitgeschakeld?quote:
Blijft wel apart inderdaad dat we EK's altijd falen, en WK's vaak wel aardig lekker gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef Ericr het volgende:
Bijna ieder EK schutteren, blijft knap. 2012 was nog stuk erger maar qua voetbal is het niet veel beter.
Voordeel dat je geen Bosvelt-Robben wissel kan maken zoals in 2004. Garbage in, garbage out nu.
OK Riaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:maxi-mus ik ga nog steeds lekker
omdat ze wonnen van onsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kregen Wales in de halve finale.
Daar was vooral een stukje meer kwaliteit aanwezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie verliezen en het is drama man. Kijk naar Portugal in 2016. Ze waren ook beste derde
Ik wou het niet zeggen maar idd ja, dat was beschamend.quote:
Dat is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef littlemindy het volgende:
Dus het wordt Spanje, Engeland of Belgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |