quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Afrika Cup ook gedaan en met succes
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja heeft Ivoorkust? Nog gedaan tijdens de laatste Africa cup met succes
@KNVB lezen jullie mee?!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja heeft Ivoorkust? Nog gedaan tijdens de laatste Africa cup met succes
Hiddink is al onderweg.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Is het toegestaan om halverwege een toernooi je coach te vervangen?
Houden we er een leuk nationaal stadionnetje aan over.quote:
Eens, zo kan je als keeper toch niet fatsoenlijk een keuze makenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind overigens - kijkende naar de pingel van Lewandowski - dat het gelazer, het gehuppel en de door de speler zelf uitgedeelde stop and go penalties tijdens de aanloop eruit mogen.
Zoals bijna alle oud-topspelers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koeman is een geweldige topspeler geweest maar als trainer matig.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkie Reijnders Gravenberch hoort je middenveld te zijn en niks anders
Ivoorkust won er de Africa Cup mee, geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Is het toegestaan om halverwege een toernooi je coach te vervangen?
Ja, het kan niet moeilijk zijn, zou je zeggen. En als je dat niet doet, dan kan een scheidsrechter het zelf doodsimpel oplossen: gewoon optellen hoe lang het spel stil ligt. Dit speelde zich in een tijdsbestek van een paar minuten af, dan tel je toch gewoon die drie minuten erbij en is het klaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend simpel op te lossen door zuivere speeltijd in te voeren.
Dan gaat er massaal met zweetbanden gegooid worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:34 schreef Zorro het volgende:
Kan Hansie Hansie geen bondcoach worden? Kan nooit slechter zijn.
Een topland is wellicht beter, soms komt daar nog weleens wat verrassends uit, terwijl we tegen op papier 'mindere' landen altijd falen omdat 'onze' voetballers dan lijken te denken dat ze geen moeite hoeven doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je verliest van Oostenrijk en wint met de hakken over de sloot van Polen. Ik zou me als ik jou was al zorgen maken als ze tegen Slovenië moeten.
Ja maar waarom zo moeilijk als het met zuivere speeltijd probleemloos opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het kan niet moeilijk zijn, zou je zeggen. En als je dat niet doet, dan kan een scheidsrechter het zelf doodsimpel oplossen: gewoon optellen hoe lang het spel stil ligt. Dit speelde zich in een tijdsbestek van een paar minuten af, dan tel je toch gewoon die drie minuten erbij en is het klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |