Ik niet. Wel om het vertoonde spel. Zelden zo'n slecht Oranje gezien. Op alle fronten kut kut kutquote:
Idd dan kijk ik t ook op tv.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan jammer genoeg in München. Had het graag tegen de grensstreek gezien.
Dezelfde Koeman die het volgens @Caland tactisch erg sterk had neergezetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen krijgt de schuld behalve Koeman die tactisch overklast is door Ragnick..
Beide overklast door Veerman/Schouten afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks op een toernooi te zoeken gelukkig zijn na dit EK Timber en Wieffer er weer bij.
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat ik nog niemand heb gehoord over Van Dijk bij die goal die letterlijk 5 meter achter de rest van de verdediging staat en zo buitenspel opheft.quote:
Die snapt er ook niks vanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dezelfde Koeman die het volgens @:caland tactisch erg sterk had neergezet
Prima spelertje hoor, maar wel een dertien in dozijn meevoetballer. Doet het leuk in de Italiaanse top, maar er zijn ook Montenegrijnen en Slovenen die daar de sterren van de hemel spelen en die wij niet kennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet zeggen dat ik voor het toernooi begon wel iets had verwacht van b.v. zo'n Reijnders, maar die brengt ook echt helemaal niks.
Was het in Gelsenkirchen of in Dusseldorf dan had ik zeker naar zo'n EK dorp gegaan. 2.5 uurtjes rijden en ben er.quote:
Bij Big Romelu ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 lag je er al uit met dit soort resultaten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Bemoei je eens met je eigen schijtelftal, domme belg.
Albert Ferrer?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien volgende toernooi maar eens een Buitenlandse trainer proberen?
Daarom hadden bijna alle voetballers bij de sociale werkplaats gewerkt als ze niet konden voetballenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 lag je er al uit met dit soort resultaten.
En terecht. Weer vallen ze door de mand bij een echte test.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.
PSVers krijgen altijd de schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |