Misschien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Alsof Koeman een donderspeech kan geven....
Maar in 94 ging Oranje ten onder in de Orange Bowl van Orlandoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Brazilie was het 2 keer warmer met dat klimaat daar, en toen speelde ze de sterren van de hemel. Naja Oranje toen dan....
cc: @:tong80
Zijn psv supporters die dat roepen om de aandacht van Veerman af te leiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus nooit een fout van Geertruida, die voorzet komt van de linksback. Geertruida is met z'n eigen man mee naar het centrum, maar omdat Malen niet met die linksback mee gaat moet Geertruida erheen en dan ben je te laat ja.
Gauw klaar, zijn er maar vierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Oostenrijk laat Oranje alle hoeken van het veld zien![]()
Oranje
Twee? Jij bent optimistisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
Eigenlijk is dit EK nu al definitief een afgang, hierna nog 1 of 2 kutwedstrijden en dan is het klaar. Het overheersende beeld van tot nu bijna ronduit slecht voetbal is niet meer bij te stellen denk ik.
Geertruida moet nooit naar binnen stappen als wij in de aanval zijn ivm counters etcquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus nooit een fout van Geertruida, die voorzet komt van de linksback. Geertruida is met z'n eigen man mee naar het centrum, maar omdat Malen niet met die linksback mee gaat moet Geertruida erheen en dan ben je te laat ja.
Die likt er dan ook wel dagelijks aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn hond heeft meer balgevoel dan Depay.
Dit dus. Het staat tactisch gewoon niet goed, waardoor er op rechts een ondertal ontstaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee dat was Veerman.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geertruida is de slechtste speler ooit van het Nederlands elftal.
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geertruida is de slechtste speler ooit van het Nederlands elftal.
Logisch, die kan zijn eigen ballen likken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn hond heeft meer balgevoel dan Depay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |