Misschien kan je nog wat verwarrends toevoegen over tegen wie we in de volgende ronde moeten.quote:
Ja, je gaat geen kneuzenlanden meer tegenkomen vanaf de 1/8 finale dus het maakt allemaal niet meer uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Als België 2e wordt in de poule, krijg je de route Frankrijk, Portugal en Spanje/Duitsland richting finale
Moet ik dit nou zo zien dat Nederland in de kwartfinale eventueel alweer Oostenrijk kan treffen?quote:
Mwah, in Volendam vinden ze het niet leuk als je geweld tegen je zus gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Is je vrouw slaan in Volendam net zo gewoon als paling vreten en coke snuiven?
Schuiven met de NOS.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik dit nou zo zien dat Nederland in de kwartfinale eventueel alweer Oostenrijk kan treffen?
Ja, dat krijg je met nummers 3 die niet op een vaste plek terecht komenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik dit nou zo zien dat Nederland in de kwartfinale eventueel alweer Oostenrijk kan treffen?
Vaker,quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is precies 1x voorgekomen, in 1992.
De Wiedergutmachung.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met nummers 3 die niet op een vaste plek terecht komen
Mooi was dat ja. Finale al vieren en dan er af tegen de campinggasten. Begon ook het penalty syndroom.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is precies 1x voorgekomen, in 1992.
ik wacht gewoon tot de officiele bekendmaking door de NOSquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat verwarrends toevoegen over tegen wie we in de volgende ronde moeten.
Dat lijkt de trend te zijn
2004quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vaker,
Italië 2000 na een wereld partij tegen Joegoslavië
Rusland na die poule met Frankrijk en Italië
WK 74
Dit kan toch nietquote:Bondscoach Didier Deschamps van Frankrijk was na de 1-1 tegen Polen gematigd tevreden. Hij had liever drie punten gepakt in het laatste groepsduel op het EK voetbal, maar kon uiteindelijk leven met de tweede plek in groep D, achter Oostenrijk en voor Nederland.
"We wilden graag de groep winnen, maar moeten dit accepteren", zei Deschamps kort na afloop op het veld. "We hebben voldoende kansen gecreëerd, maar hun doelman was ook goed. Voor ons is de kwalificatie voor de achtste finales het belangrijkste."
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgenavond ongeveer rond 23u weet je tegen wie NL moet.
Eerste halfuur tegen de Tsjechen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waar was die fantastische wedstrijd toen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |