quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Hou eens op met Wijnaldum en Depay en die andere 9 opstellen.
Zijn er meer van hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gefrustreerde Nederlander gespot
Stukje tactisch bombarderenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:09 schreef Middelpunt het volgende:
Volgende ronde tegen Oekra๏ne kan ook nog.. En dan was het dus een masterplan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
neen
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=822-2
Nederlaag inderdaad vooral Blind zn schuld ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat Memphis Blind en Wijnaldum gaan stoppen
Ik sla even overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik feliciteren jou van harte
en misschien krijg je van Rene een bos bloemen!
Zelfs als je niet de wap uithangt lul je al onzin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
neen
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=822-2
Daar staat precies hetzelfde als op Teletekstquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanje, waarschijnlijk Engeland of ?
Dus meer kans op groep E dan groep C, maar omdat Engeland al zekerder is van groepswinst komen die hoger uit in de simulatie.quote:
Bizar. Wat een mokerslechte coachquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Szura het volgende:
Frankrijk dus in 3 potjes alleen een pingel zelf gescoord. Topfavoriet.
In R16 inderdaad niet, daar ben je echt gewoon bij de 3 slechtste landen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit Nederland zie ik van geen enkel ander land meer winnen zo, wat een matigheid
In theorie ook nog tegen Spanje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Viesdik het volgende:
Nederland kan nog tegen deze 7 ploegen:
1. Roemeni๋ 2- 3 ( 3- 2)
2. Belgi๋ 2- 3 ( 2- 1)
3. Slowakije 2- 3 ( 2- 2)
4. Oekra๏ne
of
1. Engeland * 2- 4 ( 2- 1)
2. Denemarken 2- 2 ( 2- 2)
3. Sloveni๋ 2- 2 ( 2- 2)
Het is zo ontzettend simpel op te lossen door zuivere speeltijd in te voeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, drie minuten in totaal (wissel en die nepblessure), maar de scheidsrechter leek die minuten te vergeten ofzo? Heel apart.
Niet dat Nederland daardoor verloor natuurlijk
Is al vanaf WK-90 is echt niks idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef QAnonn het volgende:
3 wedstrijden spelen zodat er 1 kan afvallen dat schiet ook niet op.
Sutaloquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 Ajacied in het veld bij Oranje en je had gewonnen
Ga weg, ik heb hem net van me afgeschud.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik feliciteren jou van harte
en misschien krijg je van Rene een bos bloemen!
Dit heb je nou al 17 keer gezegd op een iets andere manier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Viesdik het volgende:
Nederland kan nog tegen deze 7 ploegen:
1. Roemeni๋ 2- 3 ( 3- 2)
2. Belgi๋ 2- 3 ( 2- 1)
3. Slowakije 2- 3 ( 2- 2)
4. Oekra๏ne
of
1. Engeland * 2- 4 ( 2- 1)
2. Denemarken 2- 2 ( 2- 2)
3. Sloveni๋ 2- 2 ( 2- 2)
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In theorie ook nog tegen Spanje.
Eerder een middenvelder met techniek en klasse. Dit zijn 4/5 waterdragers.quote:
Schouten is een type die kijkt wanneer zijn vrouw genomen wordt door Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schouten de schuld van de tweede tegengoal.
okquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb je nou al 17 keer gezegd op een iets andere manier.
Gravenberch godquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder een middenvelder met techniek en klasse. Dit zijn 4/5 waterdragers.
Mnchen zou wel kut zijnquote:
En de derde.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schouten de schuld van de tweede tegengoal.
Die zit thuis met een dik enkeltje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder een middenvelder met techniek en klasse. Dit zijn 4/5 waterdragers.
Dat is idd het kutte. Ik zie ook geen perspectief. Of met z'n alle voor de goal en counteren. Voetballend komen we echtte kort.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het geen probleem dat je al direct tegen een topland moet, als je kampioen wil worden moet je ze allemaal kunnen verslaan.
Probleem is echter dat je zelf dramatisch bent en je ook geen perspectief ziet met deze spelers.
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef Scorpie het volgende:
De PSV middenvelders worden terecht met de grond gelijk gemaakt.
Liever eruit tegen een topland dan tegen een kutland. Eruit ga je toch wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is het geen probleem dat je al direct tegen een topland moet, als je kampioen wil worden moet je ze allemaal kunnen verslaan.
Probleem is echter dat je zelf dramatisch bent en je ook geen perspectief ziet met deze spelers.
Guus Meeuwisedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.
PSVers krijgen altijd de schuld
Het is voor het Nederlands elftal van belang om de goede dingen uit deze wedstrijd mee te nemen en om keihard te werken aan onze zwaktes.quote:
Ik bedoel de beste nummers drie die doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
2010 was op zich niet heel slecht qua resultaat.
Heeft nu ook een wijde poes.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker op Mikkie liggen de hele dag boh boh
Hier hebben we wat aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
NED 🇳🇱 v ENG 🏴 32%
NED 🇳🇱 v BEL 🇧🇪 16%
NED 🇳🇱 v SVK 🇸🇰 14%
NED 🇳🇱 v ROU 🇷🇴 11%
NED 🇳🇱 v DEN 🇩🇰 9%
NED 🇳🇱 v SLO 🇸🇮 9%
NED 🇳🇱 v UKR 🇺🇦 8%
NED 🇳🇱 v ESP 🇪🇸 2%
Die kunnen er niks van. Winnen we makkelijk van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Legoblokje het volgende:
Dus als Nederland straks tegen 1E moet, is het mogelijk om Oostenrijk in de kwartfinale alweer tegen te komen? Bijzonder.
Maar dan jammer genoeg in Mnchen. Had het graag tegen de grensstreek gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Duel tegen de Belgen zou wel leuk zijn, Nu een keer als underdog. Favorietenrol ligt Belgi๋ niet zo.
Doosje frikadellen erin gooien genotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft nu ook een wijde poes.
Dat lijkt me ook meer een dienende speler.quote:
Moet je wel een coach hebben die een beetje iets van tactiek begrijpt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is idd het kutte. Ik zie ook geen perspectief. Of met z'n alle voor de goal en counteren. Voetballend komen we echtte kort.
Niks op een toernooi te zoeken gelukkig zijn na dit EK Timber en Wieffer er weer bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:12 schreef Scorpie het volgende:
De PSV middenvelders worden terecht met de grond gelijk gemaakt.
Ik niet. Wel om het vertoonde spel. Zelden zo'n slecht Oranje gezien. Op alle fronten kut kut kutquote:
Idd dan kijk ik t ook op tv.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan jammer genoeg in Mnchen. Had het graag tegen de grensstreek gezien.
Dezelfde Koeman die het volgens @Caland tactisch erg sterk had neergezetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen krijgt de schuld behalve Koeman die tactisch overklast is door Ragnick..
Beide overklast door Veerman/Schouten afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks op een toernooi te zoeken gelukkig zijn na dit EK Timber en Wieffer er weer bij.
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat ik nog niemand heb gehoord over Van Dijk bij die goal die letterlijk 5 meter achter de rest van de verdediging staat en zo buitenspel opheft.quote:
Die snapt er ook niks vanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dezelfde Koeman die het volgens @:caland tactisch erg sterk had neergezet
Prima spelertje hoor, maar wel een dertien in dozijn meevoetballer. Doet het leuk in de Italiaanse top, maar er zijn ook Montenegrijnen en Slovenen die daar de sterren van de hemel spelen en die wij niet kennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet zeggen dat ik voor het toernooi begon wel iets had verwacht van b.v. zo'n Reijnders, maar die brengt ook echt helemaal niks.
Was het in Gelsenkirchen of in Dusseldorf dan had ik zeker naar zo'n EK dorp gegaan. 2.5 uurtjes rijden en ben er.quote:
Bij Big Romelu ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 lag je er al uit met dit soort resultaten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Bemoei je eens met je eigen schijtelftal, domme belg.
Albert Ferrer?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien volgende toernooi maar eens een Buitenlandse trainer proberen?
Daarom hadden bijna alle voetballers bij de sociale werkplaats gewerkt als ze niet konden voetballenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 lag je er al uit met dit soort resultaten.
En terecht. Weer vallen ze door de mand bij een echte test.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
NIks anders verwacht van de randstad oranje media.
PSVers krijgen altijd de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |