NEEEquote:
Welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerst jullie ploeg massaal afbreken, de grond in boren en dan massaal juichen
Zo werkt datquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is een act.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja de winnaar van de poule van België. Nou da's ergquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als 3e in de poule tref je waarschijnlijk wel een sterkere tegenstander.
Welke fout?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:05 schreef TornadoDK het volgende:
Geert maakt zijn fout goed nooit aan getwijfeld
Zag je goed bij wie het begon blindie.quote:
Mag ik ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Opportunisme hoort bij voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
We lijken wel Belgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo werkt het hierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent toch geen 12 meer.quote:
Geen echte kern die jaaaaarenlang met elkaar speelt. Werkt ook mee. En een kutmentaliteit.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik ook?Ik heb geen idee wat je bedoelt helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Zoek lekker zelf op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ga maar navragen dan, ik wacht wel.
Oh, we waren alweer begonnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef Toby56 het volgende:
Ha!
Dus toch een donderspeech van Koeman.
Die nog gewerkt heeft ook!
(Stiekem toch blij.)
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef Bugno3 het volgende:
Is Brubbie eigenlijk alweer fit? Graag erin ipv Memvis.
Hoe eindigt het vandaag?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef KingRoland het volgende:
ik en @:fetx @:coco waren de enigen die dit hadden zien aankomen
Ik breek niet graag af; het was echter enorm treurig om Oranje aan te zien in de eerste helft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs de spits van Kozakken Boys kan je nog beter opstellen dan Memvis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef Bugno3 het volgende:
Is Brubbie eigenlijk alweer fit? Graag erin ipv Memvis.
Zo heette Ma Flodder ook #leukweetjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
Geertruida, best een onfortuinlijke naam
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Hitlerimitatie van Koeman heeft duidelijk gewerkt
Twijfelen aan Riaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef KingRoland het volgende:
Het orakel Ria had 3-1 voor Nederland gezegdze zal echt nog gelijk krijgen wtf
Hopelijk houdt iedereen wel een broekje aan.quote:
Zahavi?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef RAVW het volgende:
Hoop dat Zavi de winnende maakt vandaag dat gun ik hem wel
ZOUDEN ze met jou ook moeten doenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:09 schreef fetX het volgende:
Geertruida heeft op zijn flikker gehad van Koeman.
Sehr sicherquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Hitlerimitatie van Koeman heeft duidelijk gewerkt
Omdat je na 20 jaar altijd nog salonfähig kan wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:09 schreef oblo het volgende:
Wat is er mis met geert en waarom speelt hij nog?
Jullie Belgjes moeten nog hé, ik zou een spreekwoordelijk toontje lager zingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zegt toch niks terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:09 schreef fetX het volgende:
Geertruida heeft op zijn flikker gehad van Koeman.
Je bent toch geen 12 meer.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Dan vergeet hij het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom heeft Simons zijn voornaam op zijn shirt staan?
Omdat Xavi cooler klinkt dan het generieke Simonsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
Je moet er niet zo om Malen.quote:
Dat doen wel meer kneuzen, Memvis, van Dijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom speelde die van jullie dan niet met Timmy op zijn shirt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Omdat Xavi cooler klinkt dan het generieke Simons
Probeer dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:12 schreef Toby56 het volgende:
Waarschijnlijk heeft Koeman in de rust gezegd: "ik neem jullie allemaal mee naar Groningen en laat jullie de rest van je leven de aardbevingsschade daar herstellen."
Depay mit zien stevels in de Groninger klei.
Schijtbakken voetbal was het toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Portugal en Spanje maken dit Frankrijk helemaal kapot.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een sneuneuzen dat publiek, 1-1
Je zou je kind zo maar noemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Omdat Xavi cooler klinkt dan het generieke Simons
Laten we eerlijk zijn, zou jij ook zingen als je 400 eurie neergelegd had voor een zitplaatsje daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is stil aan de overkant bij een 1-1 tegen het altijd gevaarlijke Oostenrijk
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom speelde die van jullie dan niet met Timmy op zijn shirt?
Misschien toch motivatie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Portugal en Spanje maken dit Frankrijk helemaal kapot.
En daar is mis mee?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wtf.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Coco het volgende:
Ik ga de airfryer maar eens aanslingeren bij deze 1-1 stand.
Weer bitterballen op het menu?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Coco het volgende:
Delletje?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Coco het volgende:
Oh als de Zwitsers het doen is het normaalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
De zwitsers liepen ook al massaal met een kaas op hun hoofd. Tijden zijn veranderd
Wel goed voor m'n Scorito.quote:
Vlammetjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weer bitterballen op het menu?
Vroeg ik me ook af, komt nooit iets uit en toch blijft hij ze nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom moet mephis elke vrije trap nemen
Hier Old Amsterdam kaasdingetjes.quote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die het niet snappen (en dat zijn er nogal wat, want dit topic hangt vol met dagjesvolk) hier even de VIRTUELE TUSSENSTAND
[ afbeelding ]
Depay vrije trap, doeltrap Oostenrijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, komt nooit iets uit en toch blijft hij ze nemen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die het niet snappen (en dat zijn er nogal wat, want dit topic hangt vol met dagjesvolk) hier even de VIRTUELE TUSSENSTAND
[ afbeelding ]
Ik heb al nooit heel veel met Oranje gehad, maar toen ik een keer bij Nederland - Kazachstan in het stadion zat en er bij een 0-1 achterstand een wave werd ingezet heb ik definitief besloten dat fans van het Nederlands elftal het kutste is dat voetbal ooit heeft voortgebracht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, zou jij ook zingen als je 400 eurie neergelegd had voor een zitplaatsje daar.
Goede timingquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Koemanquote:
UPDATE!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat die de aanval opzet daarnaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:17 schreef Toby56 het volgende:
Er worden vuile overtredingen gemaakt en dit (Wimmer) had best 2x geel mogen zijn.
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh als de Zwitsers het doen is het normaal
Ach joh doe dit nou nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent wel een beetje genaaid dat Wimmer geen rood heeft gekregen
Is trouw aan zijn maatje Veerman, Koeman heeft veel kapot gemaakt met die achterlijke wisselquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
SCHOUTEN STEEKT ZIJN POTEN NIET UIT BIJ DE ACHTERLIJK
@:PSVCL
En Malen daarvoor zet geen enkele druk bij de voorassist. En Gakpo stopt met lopen. En Ake stapt niet naar voren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
SCHOUTEN STEEKT ZIJN POTEN NIET UIT BIJ DE ACHTERLIJN
Hebben we die?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef Parafernalia het volgende:
Wat hebben we toch goede verdedigers he
Maar het gaat nu toch een stuk beter?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is trouw aan zijn maatje Veerman, Koeman heeft veel kapot gemaakt met die achterlijke wissel
Wisselen dusquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is trouw aan zijn maatje Veerman, Koeman heeft veel kapot gemaakt met die achterlijke wissel
Doe eens rustig Einsteinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
SCHOUTEN STEEKT ZIJN POTEN NIET UIT BIJ DE ACHTERLIJN
Iemand moet 'm toch in de tribune schieten!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom moet mephis elke vrije trap nemen
verassend?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef cherrycoke het volgende:
malen verliest weer eens de bal, verassend
Loopt geforceerd zichzelf voorbij.quote:
Heeft die taak van Veerman overgenomenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef cherrycoke het volgende:
malen verliest weer eens de bal, verassend
Spanje of een andere nummer 1 volgens mij is dat nog niet 100% zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Revanches het volgende:
Tegen wie moeten we als we derde worden?
Duitsland!!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wie gaan we nu aanmoedigen? Zwitserland?
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heeft die taak van Veerman overgenomen
Turkijequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wie gaan we nu aanmoedigen? Zwitserland?
Maar wat kan ie lopen he? Echt BOX TO BOXquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Loopt geforceerd zichzelf voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |