quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de linkerkant was slecht
Tijd om met een nieuwe rechterkant te spelen
Samen met Geerttttdruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef Binge-watch het volgende:
Veerman disasterclass. Op de trein terug naar Nederland zetten.
Hier is er een. Statler en Waldorf hebben een dag vrij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAA FIPO JAAAAAA
WAAR ZIJN DE HATERS
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is wel het resultaat als je iedere keer je ploeg gaat veranderen
dat is iets wat je juist niet moet doen tijdens een eindtoernooi
Nog toto gezet?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar je bent al door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Zit wel snor voor hun.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Oostenrijk domineert. Wat is dit joh
Was te verwachten, tegen Frankrijk en in mindere mate Polen, was het ook al niksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Oostenrijk domineert. Wat is dit joh
Of de andere kant opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef Binge-watch het volgende:
Veerman disasterclass. Op de trein terug naar Nederland zetten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze arbiter slaapt in een Oostenrijke pyjama.
Dat siert jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef GGMM het volgende:
Even teruggescrolled om @:kingroland een like te geven voor zijn fipo
Dat heeft hij wel verdiend
het loopt gewoon echt niet, de basis dingen zoals een man dekken lukt nog niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
In 78 werden er 5 nieuwe spelers ingezet de tweede ronde en toen wonnen we met 5-1 van Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Gisteravond ook al, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef GGMM het volgende:
Even teruggescrolled om @:kingroland een like te geven voor zijn fipo
Dat heeft hij wel verdiend
Het lijkt me Koemans fout, door van spits Malen te verwachten de hele rechterflank te bestrijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het eens terug gezocht en de voorzet bij de eigen goal kwam van de linksback van Oostenrijk en niet de linksbuiten, derhalve kan ik als Feyenoorder zeggen dat het volledig Malen z'n fout was. Geertruida +30 miljoen.
Jonge dacht jij weet dat wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ama laat je t
Nee ik weet niet ik versta dat soort dingen nooit
Google je nu zo'n zaken of heb jij echt een tik als het gaat om voetbal?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 78 werden er 5 nieuwe spelers ingezet de tweede ronde en toen wonnen we met 5-1 van Oostenrijk.
Alles beter dan die prutsers op het middenveld nu. Veerman kan beter naar Volendam.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef butz0rs het volgende:
Wijnaldum aan het warmlopen. Alles komt goed
Eerder Veerman denk ik. Die heeft nog geen bal goed geraakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef GGMM het volgende:
Ik wil eigenlijk even koffie zetten maar ik ben bang dat Geertruida weer een fout maakt
Deze act staat je niet.quote:
En Rensenbrink op de paalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 78 werden er 5 nieuwe spelers ingezet de tweede ronde en toen wonnen we met 5-1 van Oostenrijk.
Te veel vrije tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Google je nu zo'n zaken of heb jij echt een tik als het gaat om voetbal?
Ja maar die zitten op de bankquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zouden toch ooit een voorhoede hebben die aan 1 kans genoeg heeft he...
ik had hem erin gezekenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Nober het volgende:
Malen, tuurlijk. Die hadden WIJ allemaal gemaakt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is gespeeld. We kunnen hooguit depay nog wisselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die is de verliezersvlucht vast aan het boeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar is Maurits Hendriks als je hem nodig hebt
Die spelers kunnen ook hun coach aan een spit zetten .quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is gespeeld. We kunnen hooguit depay nog wisselen
Zoals de overgewaardeerde Michels in 88.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman gaat nu weer zijn eigen blunders corrigeren
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:25 schreef LaCatastrophe het volgende:
Het moet toch wel 2-0 worden voor oranje voor de rust.
Dat wordt lastig hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:25 schreef LaCatastrophe het volgende:
Het moet toch wel 2-0 worden voor oranje voor de rust.
Dit pik ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Enige Feyenoorder hier met verstand ook.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Geertruida gaat de 1-1 maken en gaat mondjes snoeren
quote maar
"de bal is rond, het kan alle kanten op"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Je moet je toch doodschamen als je je zo laat wegspelen door fkng Oostenrijk. Als Cruijff dit zou zien..
Nee die is (ook) dramatisch jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder Veerman denk ik. Die heeft nog geen bal goed geraakt.
Punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:25 schreef michiel_merk het volgende:
Krijg je er van al je tactisch totaal geen idee hebt als koeman zijnde en maar vast houden aan depay die er al lange tijd niks van bakt volgende ronde lig je er gewoon uit als je zo blijft vasthouden aan dit team en malen hoort er gewoon niet in thuis en eigen goal en nu een mega kans gewoon naast schuiven weg er mee
Dat laatste denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Google je nu zo'n zaken of heb jij echt een tik als het gaat om voetbal?
Ook met hem worden we geen kampioenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Je moet je toch doodschamen als je je zo laat wegspelen door fkng Oostenrijk. Als Cruijff dit zou zien..
Kopbal ofzo compenseert nog niet dat je geen idee hebt wat je aan het doen bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Geertruida gaat de 1-1 maken en gaat mondjes snoeren
quote maar
dat kan Italie wordenquote:
GGMM Roos is boos op mij. Hoe moet ik het goed maken denk je.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die is (ook) dramatisch ja
Die kan dit niveau helemaal niet aan. Speelde de eerste wedstrijd ook al schandalig slecht.
Stuur een foto van jezelf met een bos bloemen (die je dan zogenaamd virtueel aan haar geeft)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
GGMM Roos is boos op mij. Hoe moet ik het goed maken denk je.
Gaf die mooie pas op Malen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef RipCity het volgende:
Heeft depay uberhaupt de bal al eens gehad?
Goeie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf met een bos bloemen (die je dan zogenaamd virtueel aan haar geeft)
Ik dacht heel even dat dit de verkeerde kant op ging.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf met een bos bloemen (die je dan zogenaamd virtueel aan haar geeft)
De bal verlorenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef RipCity het volgende:
Heeft depay uberhaupt de bal al eens gehad?
Wat een arrogantie toch steeds door altijd maar te denken dat dat Nederlandse team zo geweldig is. Dat zijn ze namelijk niet, gewoon middelmaat. Net als Oostenrijk, dus deze stand is niks bijzonders.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Akkoord. (En dat was het ook maar Geert vond ik ook niet sterk)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja slecht. Ik blijf erbij dat de goal de man was van Malen.
Ik corrigeerde mezelf halverwegequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit de verkeerde kant op ging.
We hebben nul wereldtoppers, al jaren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Kaarten festijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ook kans dat je Portugal tegenkomt zie ik
Ja wat dan? Die heeft wel slechtere wedstrijden van het Nederlands Elftal gezien hoor, denk je dat ie zich daarom in slaap heeft gehuild?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Schouten motm tot nu toe. veerman is niveau geertruida vandaag..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Veerman en Schouten wat zijn ze aan het doen. Wie kan het mij vertellen?
Vraag het geert en malenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Koeman heeft gezegd dat het niveau-RKC zou zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Deed malen dat ook maar...quote:
Dat is helaas de waarheid, hebben na van Persie / Huntelaar geen fatsoenlijk spits meer gehad. Uberhaupt de laatste 10 jaar alleen maar middelmaat als aanvallend materiaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat een arrogantie toch steeds door altijd maar te denken dat dat Nederlandse team zo geweldig is. Dat zijn ze namelijk niet, gewoon middelmaat. Net als Oostenrijk, dus deze stand is niks bijzonders.
Veerman zit met z’n Volendamse paling te spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Maar Depay is wel een LiEvE JoNgEnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is helaas de waarheid, hebben na van Persie / Huntelaar geen fatsoenlijk spits meer gehad. Uberhaupt de laatste 10 jaar alleen maar middelmaat als aanvallend materiaal.
Die hebben we wel alleen koeman houd vast aan 1 spits....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is helaas de waarheid, hebben na van Persie / Huntelaar geen fatsoenlijk spits meer gehad. Uberhaupt de laatste 10 jaar alleen maar middelmaat als aanvallend materiaal.
Oh lolquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
Maar even serieus, Koeman moet wel echt gaan wisselen
Doe dan op z'n minst Veerman eruit
Schouten is nog de beste Nederlandse middenvelder vandaag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:31 schreef fetX het volgende:
Ik kom op het punt dat ik bijna liever Wijnaldum heb
Zelden iets minder gays gelezen dan dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:31 schreef fetX het volgende:
Ik kom op het punt dat ik bijna liever Wijnaldum heb
Ik zie de schuim op zijn lippen staan.quote:
Ama is een vrouw dus dat kan bestquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden iets minder gays gelezen dan dit.
Beter Malen of Geertquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
Op zichzelf mag ik hopen.quote:
Kan bovendien nog uitstekend rappen. Dan vergeven we het hem dat ie er niet zoveel kan als voetballer.quote:
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden iets minder gays gelezen dan dit.
Dit Sierd jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter Malen of Geert
(Liever Malen, want ik ben een Feyenoorder)
Erg mooi.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:32 schreef TornadoDK het volgende:
Een troost volgende ronde sowieso naar huis ongeacht wie de tegenstander wordt.
Een deel lijkt er niet echt voor te gaan of echt veel moeite te doen. Jammer!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Er staan een stelletje beroepswerkloze voorin.... man man man.
en depay, en geertquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
een Oostenrijkse elftal dat met SSV Ulm voetbal Nederland doldraaitquote:
Dank je. Zal er nu met andere ogen naar kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
een Oostenrijkse elftal dat met SSV Ulm voetbal Nederland doldraait
Arrogant irritant mannetje ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
Mooi, die langharige beftekel krijgt geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |