quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de linkerkant was slecht
Tijd om met een nieuwe rechterkant te spelen
Samen met Geerttttdruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef Binge-watch het volgende:
Veerman disasterclass. Op de trein terug naar Nederland zetten.
Hier is er een. Statler en Waldorf hebben een dag vrij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAA FIPO JAAAAAA
WAAR ZIJN DE HATERS
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is wel het resultaat als je iedere keer je ploeg gaat veranderen
dat is iets wat je juist niet moet doen tijdens een eindtoernooi
Nog toto gezet?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar je bent al door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Zit wel snor voor hun.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Oostenrijk domineert. Wat is dit joh
Was te verwachten, tegen Frankrijk en in mindere mate Polen, was het ook al niksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Oostenrijk domineert. Wat is dit joh
Of de andere kant opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef Binge-watch het volgende:
Veerman disasterclass. Op de trein terug naar Nederland zetten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze arbiter slaapt in een Oostenrijke pyjama.
Dat siert jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef GGMM het volgende:
Even teruggescrolled om @:kingroland een like te geven voor zijn fipo
Dat heeft hij wel verdiend
het loopt gewoon echt niet, de basis dingen zoals een man dekken lukt nog niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
In 78 werden er 5 nieuwe spelers ingezet de tweede ronde en toen wonnen we met 5-1 van Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Gisteravond ook al, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef GGMM het volgende:
Even teruggescrolled om @:kingroland een like te geven voor zijn fipo
Dat heeft hij wel verdiend
Het lijkt me Koemans fout, door van spits Malen te verwachten de hele rechterflank te bestrijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het eens terug gezocht en de voorzet bij de eigen goal kwam van de linksback van Oostenrijk en niet de linksbuiten, derhalve kan ik als Feyenoorder zeggen dat het volledig Malen z'n fout was. Geertruida +30 miljoen.
Jonge dacht jij weet dat wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ama laat je t
Nee ik weet niet ik versta dat soort dingen nooit
Google je nu zo'n zaken of heb jij echt een tik als het gaat om voetbal?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 78 werden er 5 nieuwe spelers ingezet de tweede ronde en toen wonnen we met 5-1 van Oostenrijk.
Alles beter dan die prutsers op het middenveld nu. Veerman kan beter naar Volendam.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:23 schreef butz0rs het volgende:
Wijnaldum aan het warmlopen. Alles komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |