Kaarten festijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ook kans dat je Portugal tegenkomt zie ik
Ja wat dan? Die heeft wel slechtere wedstrijden van het Nederlands Elftal gezien hoor, denk je dat ie zich daarom in slaap heeft gehuild?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Je moet je toch doodschamen als je je zo laat wegspelen door fkng Oostenrijk. Als Cruijff dit zou zien..
Schouten motm tot nu toe. veerman is niveau geertruida vandaag..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Veerman en Schouten wat zijn ze aan het doen. Wie kan het mij vertellen?
Vraag het geert en malenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Koeman heeft gezegd dat het niveau-RKC zou zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Deed malen dat ook maar...quote:
Dat is helaas de waarheid, hebben na van Persie / Huntelaar geen fatsoenlijk spits meer gehad. Uberhaupt de laatste 10 jaar alleen maar middelmaat als aanvallend materiaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat een arrogantie toch steeds door altijd maar te denken dat dat Nederlandse team zo geweldig is. Dat zijn ze namelijk niet, gewoon middelmaat. Net als Oostenrijk, dus deze stand is niks bijzonders.
Veerman zit met z’n Volendamse paling te spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef CR7 het volgende:
Maar Depay is wel een LiEvE JoNgEnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is helaas de waarheid, hebben na van Persie / Huntelaar geen fatsoenlijk spits meer gehad. Uberhaupt de laatste 10 jaar alleen maar middelmaat als aanvallend materiaal.
Die hebben we wel alleen koeman houd vast aan 1 spits....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is helaas de waarheid, hebben na van Persie / Huntelaar geen fatsoenlijk spits meer gehad. Uberhaupt de laatste 10 jaar alleen maar middelmaat als aanvallend materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |