Stuur een foto van jezelf met een bos bloemen (die je dan zogenaamd virtueel aan haar geeft)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
GGMM Roos is boos op mij. Hoe moet ik het goed maken denk je.
Gaf die mooie pas op Malen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef RipCity het volgende:
Heeft depay uberhaupt de bal al eens gehad?
Goeie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf met een bos bloemen (die je dan zogenaamd virtueel aan haar geeft)
Ik dacht heel even dat dit de verkeerde kant op ging.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf met een bos bloemen (die je dan zogenaamd virtueel aan haar geeft)
De bal verlorenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef RipCity het volgende:
Heeft depay uberhaupt de bal al eens gehad?
Wat een arrogantie toch steeds door altijd maar te denken dat dat Nederlandse team zo geweldig is. Dat zijn ze namelijk niet, gewoon middelmaat. Net als Oostenrijk, dus deze stand is niks bijzonders.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Je moet je toch doodschamen als je je zo laat wegspelen door fkng Oostenrijk. Als Cruijff dit zou zien..
Akkoord. (En dat was het ook maar Geert vond ik ook niet sterk)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja slecht. Ik blijf erbij dat de goal de man was van Malen.
Ik corrigeerde mezelf halverwegequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit de verkeerde kant op ging.
We hebben nul wereldtoppers, al jaren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Je moet je toch doodschamen als je je zo laat wegspelen door fkng Oostenrijk. Als Cruijff dit zou zien..
Ook kans dat je Portugal tegenkomt zie ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |