NEEEquote:
Welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerst jullie ploeg massaal afbreken, de grond in boren en dan massaal juichen
Zo werkt datquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is een act.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja de winnaar van de poule van België. Nou da's ergquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als 3e in de poule tref je waarschijnlijk wel een sterkere tegenstander.
Welke fout?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:05 schreef TornadoDK het volgende:
Geert maakt zijn fout goed nooit aan getwijfeld
Zag je goed bij wie het begon blindie.quote:
Mag ik ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Opportunisme hoort bij voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
We lijken wel Belgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo werkt het hierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent toch geen 12 meer.quote:
Geen echte kern die jaaaaarenlang met elkaar speelt. Werkt ook mee. En een kutmentaliteit.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik ook?Ik heb geen idee wat je bedoelt helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Zoek lekker zelf op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ga maar navragen dan, ik wacht wel.
Oh, we waren alweer begonnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef Toby56 het volgende:
Ha!
Dus toch een donderspeech van Koeman.
Die nog gewerkt heeft ook!
(Stiekem toch blij.)
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef Bugno3 het volgende:
Is Brubbie eigenlijk alweer fit? Graag erin ipv Memvis.
Hoe eindigt het vandaag?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef KingRoland het volgende:
ik en @:fetx @:coco waren de enigen die dit hadden zien aankomen
Ik breek niet graag af; het was echter enorm treurig om Oranje aan te zien in de eerste helft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs de spits van Kozakken Boys kan je nog beter opstellen dan Memvis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef Bugno3 het volgende:
Is Brubbie eigenlijk alweer fit? Graag erin ipv Memvis.
Zo heette Ma Flodder ook #leukweetjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
Geertruida, best een onfortuinlijke naam
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Hitlerimitatie van Koeman heeft duidelijk gewerkt
Twijfelen aan Riaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef KingRoland het volgende:
Het orakel Ria had 3-1 voor Nederland gezegdze zal echt nog gelijk krijgen wtf
Hopelijk houdt iedereen wel een broekje aan.quote:
Zahavi?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef RAVW het volgende:
Hoop dat Zavi de winnende maakt vandaag dat gun ik hem wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |