Nou nou.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
Veerstront kan het alleen tegen de RKCs van deze wereld.
Kroos moet nog maar een jaartje door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef BB-King het volgende:
Veerman mag een streep trekken door zijn transfer naar Real Madrid.
Dat is wel zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veerman zijn interlandcarrière over
Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Oeps, dacht dat ze 3 uur later speelden..
Slechter dan Nederland?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk speelt echt mensonterend slecht,
He's sailing home. Hoop dat er een Marian op hem wacht.quote:
ze staan eerste en nederland staat 0-1 achter..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk speelt echt mensonterend slecht,
Dat blauw wit gestreept staat hem niet.quote:
Luuk? Siem?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien waren we nog beter afgeweest met een De Jong zonder wedstrijdritme..
Dat domme gelul.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Er waren users die zeiden dat Frankrijk de titel makkelijk zou pakken
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.quote:
Vitesse gaat hem huren.quote:
Gelukkig is er net gewisseld, dus vanaf nu gaan wé winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er. Het gaat allemaal niet best begreep ik
Haarband Zonder Naam.quote:
Gewoon terecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Dit is bewust een speler kapot maken
Hier ben ik het wel een beetje mee eens (afgezien van het feit dat Wijnaldum helemaal niet 90 minuten speelde, dus eigenlijk is dat totale onzin wat je zegt)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef ISVV het volgende:
Wijnaldum en Depay mochten/mogen 90 min aanklooien maar Veerman wordt meteen gewisseld. Beetje lafjes.
Nederland gaat KAPOETquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
mijn hemel
WTF ZIJN DEZE GASTEN AAAN HET DOEN
stel je niet aan manquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
autoupdate = zwartquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM IS MIJN NAAM NIET ORANJE EN VAN DE REST WEL HIER
@:COCO UITLEG GRAAG
Schaduw banquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM IS MIJN NAAM NIET ORANJE EN VAN DE REST WEL HIER
@:COCO UITLEG GRAAG
Frankrijk ook nog niet gescoord. Wel slecht ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lachen zijn als Oostenrijk wint en Frankrijk én Nederland niet.
Lekker niks wijzigen als het mokerslecht gaat omdat je anders een waardeloos spelende speler het gevoel geeft dat ie waardeloos speelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Cruciale positie en speelde echt abominabel. Vind het niet zo gek. Oostenrijk combineerde er makkelijk doorheen op het middenveld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter dan Chevy of dat niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef GGMM het volgende:
Die keeper keept prima
Fijn om eindelijk weer eens een beetje keeper in Oranje te hebben
Het gaat fantastisch! Malen heeft er al 1 ingeklaptquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er. Het gaat allemaal niet best begreep ik
Dat was het toch ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog goed gekeept ook volgens de commentator![]()
.
Dat dacht Veerman ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Oeps, dacht dat ze 3 uur later speelden..
Goede keepers houden hun hele carrière de stand van de tegenstanders op 0.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog goed gekeept ook volgens de commentator![]()
.
Hij stond maar wat te grabbelen anders. Ging bijna de fout in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
Bart Verbruggen is een klein lichtpuntje dit EK
Kan hem ook moeilijk laten staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef ISVV het volgende:
Wijnaldum en Depay mochten/mogen 90 min aanklooien maar Veerman wordt meteen gewisseld. Beetje lafjes.
Dat doet veerkutje helemaal zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nederland mist zoveel types.quote:
Ho ho, het B-team van Oostenrijk. De sterren zitten op de bank.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oostenrijk is gewoon een klasse beter
Klopt wel, al weet ik het bewuste niet zo zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bijna fout is hetzelfde als goedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij stond maar wat te grabbelen anders. Ging bijna de fout in.
Grabbel, grabbel en geluk dat die Oostenrijker niet thuis gaf.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:39 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat was het toch ook?
Velen zouden hier een penalty hebben veroorzaakt
Godver nu al?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig is er net gewisseld, dus vanaf nu gaan wé winnen
Bedoel over een langere periode wat betreft Wijnaldum, ook al een paar jaar geleden. Niet alleen dit toernooi.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel een beetje mee eens (afgezien van het feit dat Wijnaldum helemaal niet 90 minuten speelde, dus eigenlijk is dat totale onzin wat je zegt)
Maar eens over Depay
Ja, Veerman kon echt niet.quote:
Er is geen 1 speler die vandaag ook maar het niveau van FC Bal Op Het Dak 4 overstijgt, behalve Verbrugge.quote:
Wow jeetje zo erg??quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Veerman kon echt niet.
Triest voor die jongen, maar je speelt in het Nederlands elftal, niet in het derde van Katwijk.
Oostenrijk moet even een Simunic moment hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet nu gewoon de mensen die een gele kaart hebben opzoeken
een rode kaart zit in de lucht
Het is te hopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als Oostenrijk zo door gaat, gaan die de wedstrijd niet afmaken met 11 man.
Je kan nog wel goed typen zegquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik krijg hier spontaan een beroerte van en dat komt niet omdat het zo warm is
Donderspeech Koemanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef PippenScottie het volgende:
Er gebeurt wat. Een klein beetje schwung.
Wordt nog wel een leuke tweede helft
Net een zweetband buitenspel inderdaad.quote:
We groeien naar beneden, kan dat?quote:
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef Viesdik het volgende:
Ik zet zo de TV uit.. het wordt helemaal niks
Botoxbestelling ophalen.quote:
Nou, ik zie het toch somber in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal NL wel weer gaan winnen (Oostenrijk is achterin dramatisch slecht) en zal er wel weer gezegd worden 'winnen is winnen, maakt niet uit hoe'.
Zet de blitzkrieg maar in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
40-45 minuten, goede timing voor een barrage
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Donderspeech Koeman
Vlammend uit de rust genot
In die periode zijn Oostenrijkers op hun gevaarlijkst.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
Ze spelen in Berlijn.quote:
Ik hoop/denk het nog steeds.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die dachten dat dit Oranje wel eens ver zou kunnen komen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.
ik ben ook zwakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnen
Dit is elke 2 jaar weer genietenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal NL wel weer gaan winnen (Oostenrijk is achterin dramatisch slecht) en zal er wel weer gezegd worden 'winnen is winnen, maakt niet uit hoe'.
Oostenrijk zet ook ietsje meer druk dan Polen en Frankrijk. Minmin Koeman. Dit plan sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Cruciale positie en speelde echt abominabel. Vind het niet zo gek. Oostenrijk combineerde er makkelijk doorheen op het middenveld.
Is dit een sneer naar bepaalde users?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.
Echt heel flauw dit.quote:
Geilquote:
Van die mensen die elke 2 jaar even voetbal kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Heeft toch een contract tot en met 2026?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
Trainers carrière Koeman afgelopen na dit EK (eindelijk)
Welnee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnen
Wie zijn ‘we’?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Echt heel flauw dit.
Je weet wat ik bedoel.
Tijd voor de Anschlusstorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
Welke 'we' ?quote:
Trein naar al ettifaq komt wel voorbijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
Trainers carrière Koeman afgelopen na dit EK (eindelijk)
Ik sta niet dronken op een plein te kijken, ben geen tokkie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Echt heel flauw dit.
Je weet wat ik bedoel.
Gewoon ontslaan, is ie ook wel gewend.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heeft toch een contract tot en met 2026?
Hercules vindt dit leuk.quote:
Je wordt kampioen als je slechte wedstrijden wint.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens.
Hoogstand journalismequote:
Hele wedstrijd compleet gekanteld nuquote:
Andwele Slory.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we in de historie van het Nederlands Elftal ooit wel eens zulke matige aanvallers gehad?
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een niveau dit. Niet te harden.
Als antwoord; winnen, presteren erc.quote:
Daar stopt geen trein. Ook dat gaat al mis.quote:
“Meedoen is belangrijker dan winnen”quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is primaaaaa
Ga de wedstrijd kijken.quote:
Dit doet zo enorm denken aan het afgelopen EK, met Drank de Boer lekker zwijnen tegen Tsiechie in de 8ste finale.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is elke 2 jaar weer genieten.
Gakpo is natuurlijk in principe niet matig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we in de historie van het Nederlands Elftal ooit wel eens zulke matige aanvallers gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |