Je kan nog wel goed typen zegquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik krijg hier spontaan een beroerte van en dat komt niet omdat het zo warm is
Donderspeech Koemanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef PippenScottie het volgende:
Er gebeurt wat. Een klein beetje schwung.
Wordt nog wel een leuke tweede helft
Net een zweetband buitenspel inderdaad.quote:
We groeien naar beneden, kan dat?quote:
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef Viesdik het volgende:
Ik zet zo de TV uit.. het wordt helemaal niks
Een @Rambodirkdag noemen we dat.quote:
Botoxbestelling ophalen.quote:
Nou, ik zie het toch somber in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal NL wel weer gaan winnen (Oostenrijk is achterin dramatisch slecht) en zal er wel weer gezegd worden 'winnen is winnen, maakt niet uit hoe'.
Zet de blitzkrieg maar in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
40-45 minuten, goede timing voor een barrage
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Donderspeech Koeman
Vlammend uit de rust genot
In die periode zijn Oostenrijkers op hun gevaarlijkst.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
Ze spelen in Berlijn.quote:
Ik hoop/denk het nog steeds.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die dachten dat dit Oranje wel eens ver zou kunnen komen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.
ik ben ook zwakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnen
Dit is elke 2 jaar weer genietenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal NL wel weer gaan winnen (Oostenrijk is achterin dramatisch slecht) en zal er wel weer gezegd worden 'winnen is winnen, maakt niet uit hoe'.
Oostenrijk zet ook ietsje meer druk dan Polen en Frankrijk. Minmin Koeman. Dit plan sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Cruciale positie en speelde echt abominabel. Vind het niet zo gek. Oostenrijk combineerde er makkelijk doorheen op het middenveld.
Is dit een sneer naar bepaalde users?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.
Echt heel flauw dit.quote:
Geilquote:
Van die mensen die elke 2 jaar even voetbal kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Heeft toch een contract tot en met 2026?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
Trainers carrière Koeman afgelopen na dit EK (eindelijk)
Welnee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnen
Wie zijn ‘we’?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Echt heel flauw dit.
Je weet wat ik bedoel.
Tijd voor de Anschlusstorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
Welke 'we' ?quote:
Trein naar al ettifaq komt wel voorbijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
Trainers carrière Koeman afgelopen na dit EK (eindelijk)
Ik sta niet dronken op een plein te kijken, ben geen tokkie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Echt heel flauw dit.
Je weet wat ik bedoel.
Gewoon ontslaan, is ie ook wel gewend.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heeft toch een contract tot en met 2026?
quote:
Hercules vindt dit leuk.quote:
Je wordt kampioen als je slechte wedstrijden wint.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens.
Hoogstand journalismequote:
Hele wedstrijd compleet gekanteld nuquote:
Andwele Slory.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we in de historie van het Nederlands Elftal ooit wel eens zulke matige aanvallers gehad?
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een niveau dit. Niet te harden.
quote:
Als antwoord; winnen, presteren erc.quote:
Daar stopt geen trein. Ook dat gaat al mis.quote:
“Meedoen is belangrijker dan winnen”quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is primaaaaa
Ga de wedstrijd kijken.quote:
Dit doet zo enorm denken aan het afgelopen EK, met Drank de Boer lekker zwijnen tegen Tsiechie in de 8ste finale.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is elke 2 jaar weer genieten.
Gakpo is natuurlijk in principe niet matig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we in de historie van het Nederlands Elftal ooit wel eens zulke matige aanvallers gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |