Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:29 schreef Viesdik het volgende:
Ik zet zo de TV uit.. het wordt helemaal niks
Een @Rambodirkdag noemen we dat.quote:
Botoxbestelling ophalen.quote:
Nou, ik zie het toch somber in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal NL wel weer gaan winnen (Oostenrijk is achterin dramatisch slecht) en zal er wel weer gezegd worden 'winnen is winnen, maakt niet uit hoe'.
Zet de blitzkrieg maar in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
40-45 minuten, goede timing voor een barrage
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Donderspeech Koeman
Vlammend uit de rust genot
In die periode zijn Oostenrijkers op hun gevaarlijkst.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Ericr het volgende:
40-45 minuten, goede timing voor een barrage
Ze spelen in Berlijn.quote:
Ik hoop/denk het nog steeds.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die dachten dat dit Oranje wel eens ver zou kunnen komen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Iemand die naar frituurvet stinkt neemt niemand serieus.
ik ben ook zwakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enorm zwak zeg, tv uitzetten als ze niet winnen
Dit is elke 2 jaar weer genietenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die dachten dat dit Oranje wel eens ver zou kunnen komen
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:42 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal NL wel weer gaan winnen (Oostenrijk is achterin dramatisch slecht) en zal er wel weer gezegd worden 'winnen is winnen, maakt niet uit hoe'.
Oostenrijk zet ook ietsje meer druk dan Polen en Frankrijk. Minmin Koeman. Dit plan sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Cruciale positie en speelde echt abominabel. Vind het niet zo gek. Oostenrijk combineerde er makkelijk doorheen op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |