Cruciale positie en speelde echt abominabel. Vind het niet zo gek. Oostenrijk combineerde er makkelijk doorheen op het middenveld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Dit is bewust een speler kapot maken
Beter dan Chevy of dat niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef GGMM het volgende:
Die keeper keept prima
Fijn om eindelijk weer eens een beetje keeper in Oranje te hebben
Het gaat fantastisch! Malen heeft er al 1 ingeklaptquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er. Het gaat allemaal niet best begreep ik
Dat was het toch ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog goed gekeept ook volgens de commentator![]()
.
Dat dacht Veerman ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Oeps, dacht dat ze 3 uur later speelden..
Goede keepers houden hun hele carrière de stand van de tegenstanders op 0.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog goed gekeept ook volgens de commentator![]()
.
Hij stond maar wat te grabbelen anders. Ging bijna de fout in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
Bart Verbruggen is een klein lichtpuntje dit EK
Kan hem ook moeilijk laten staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef ISVV het volgende:
Wijnaldum en Depay mochten/mogen 90 min aanklooien maar Veerman wordt meteen gewisseld. Beetje lafjes.
Dat doet veerkutje helemaal zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Nederland mist zoveel types.quote:
Nee dat nietquote:
Ho ho, het B-team van Oostenrijk. De sterren zitten op de bank.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oostenrijk is gewoon een klasse beter
Klopt wel, al weet ik het bewuste niet zo zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |