autoupdate = zwartquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM IS MIJN NAAM NIET ORANJE EN VAN DE REST WEL HIER
@:COCO UITLEG GRAAG
Schaduw banquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM IS MIJN NAAM NIET ORANJE EN VAN DE REST WEL HIER
@:COCO UITLEG GRAAG
Frankrijk ook nog niet gescoord. Wel slecht ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lachen zijn als Oostenrijk wint en Frankrijk én Nederland niet.
Lekker niks wijzigen als het mokerslecht gaat omdat je anders een waardeloos spelende speler het gevoel geeft dat ie waardeloos speelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Dit is bewust een speler kapot maken
Cruciale positie en speelde echt abominabel. Vind het niet zo gek. Oostenrijk combineerde er makkelijk doorheen op het middenveld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Beter dan Chevy of dat niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef GGMM het volgende:
Die keeper keept prima
Fijn om eindelijk weer eens een beetje keeper in Oranje te hebben
Het gaat fantastisch! Malen heeft er al 1 ingeklaptquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er. Het gaat allemaal niet best begreep ik
Dat was het toch ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog goed gekeept ook volgens de commentator![]()
.
Dat dacht Veerman ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Oeps, dacht dat ze 3 uur later speelden..
Goede keepers houden hun hele carrière de stand van de tegenstanders op 0.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog goed gekeept ook volgens de commentator![]()
.
Hij stond maar wat te grabbelen anders. Ging bijna de fout in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
Bart Verbruggen is een klein lichtpuntje dit EK
Kan hem ook moeilijk laten staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef ISVV het volgende:
Wijnaldum en Depay mochten/mogen 90 min aanklooien maar Veerman wordt meteen gewisseld. Beetje lafjes.
Dat doet veerkutje helemaal zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nederland mist zoveel types.quote:
Nee dat nietquote:
Ho ho, het B-team van Oostenrijk. De sterren zitten op de bank.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oostenrijk is gewoon een klasse beter
Klopt wel, al weet ik het bewuste niet zo zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |