Nou nou.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
Veerstront kan het alleen tegen de RKCs van deze wereld.
Kroos moet nog maar een jaartje door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef BB-King het volgende:
Veerman mag een streep trekken door zijn transfer naar Real Madrid.
Dat is wel zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veerman zijn interlandcarrière over
Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Oeps, dacht dat ze 3 uur later speelden..
Slechter dan Nederland?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk speelt echt mensonterend slecht,
He's sailing home. Hoop dat er een Marian op hem wacht.quote:
ze staan eerste en nederland staat 0-1 achter..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk speelt echt mensonterend slecht,
Dat blauw wit gestreept staat hem niet.quote:
Luuk? Siem?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien waren we nog beter afgeweest met een De Jong zonder wedstrijdritme..
Dat domme gelul.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Er waren users die zeiden dat Frankrijk de titel makkelijk zou pakken
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.quote:
Vitesse gaat hem huren.quote:
Gelukkig is er net gewisseld, dus vanaf nu gaan wé winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben er. Het gaat allemaal niet best begreep ik
Haarband Zonder Naam.quote:
Gewoon terecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Dit is bewust een speler kapot maken
Hier ben ik het wel een beetje mee eens (afgezien van het feit dat Wijnaldum helemaal niet 90 minuten speelde, dus eigenlijk is dat totale onzin wat je zegt)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef ISVV het volgende:
Wijnaldum en Depay mochten/mogen 90 min aanklooien maar Veerman wordt meteen gewisseld. Beetje lafjes.
Nederland gaat KAPOETquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
mijn hemel
WTF ZIJN DEZE GASTEN AAAN HET DOEN
stel je niet aan manquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In een knock out wedstrijd misschien. En er waren zat andere spelers die dramatisch speelde.
Dit is bewust een speler kapot maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |