Tenzij Georgie van Portugal wint!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Slovenië vanavond met 3 of meer doelpunten verschil verliest van Engeland en Tsjechië wint morgen niet van Turkije, dan is Kroatië alsnog door naar de volgende ronde, toch?
Daar had ik effe geen rekening mee gehouden maar inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij Georgie van Portugal wint!
Lijkt mij niet. De eerzuchtige CR7 zal toch juist zijn doelpuntjes willen meepikken tegen Georgië. Hoop ik, althans.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik effe geen rekening mee gehouden maar inderdaadPortugal speelt nergens meer om dus die gaan een B elftal opstellen en de Georgiërs hebben mij eerlijk gezegd wel verrast dit toernooi.
Denk dat CR7 wel (deels) rust krijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. De eerzuchtige CR7 zal toch juist zijn doelpuntjes willen meepikken tegen Georgië. Hoop ik, althans.
Boefje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ENG - SLO nog even van 3-0 aangepast naar 0-1.
Om de brandhout cupquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef Maver24 het volgende:
Wil engeland wel eerste in de groep worden. Zo ja, spelen ze tegen Oranje.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas maar op straks is jouw hoofd dat plekje
Dat ze van Oostenrijk winnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Wat is voor Oranje vanavond de beste uitkomst.
@DombohetOlifantje1 ook, gelukkig was hij eldersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:3rr0r wordt altijd oprecht chagrijnig als Nederland verliest
Ja die vloog aardig uit de bocht zag ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 ook, gelukkig was hij elders
Koeman out.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Een beetjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze naar huis mogen op een dag dat de tickets in de aanbieding zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Gestemd, vanwege de leuke feitjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie nog even stemmen op de polls in de OP
Ik vind 7 stemmen wel erg karig
Aan mij ligt het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie nog even stemmen op de polls in de OP
Ik vind 7 stemmen wel erg karig
Jij bent af.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik stem alleen op de polls van @:RamboDirk
Dat zei ik al.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook met leiders is het niks. 3 wk finales verloren genot
Over Davids?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik kan gewoon zien wie er stemt hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Je wordt er ook niet goed van dat je twee fatsoenlijke middenvelders zonodig geblesseerd moeten raken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat Schoof 1 korte metten mee maken!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De publieke omroep moet 2 minuten praten en weer naar de reclame
Je vriendin trapt daar misschien in maar dat waren niet 2 minutenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De publieke omroep moet 2 minuten praten en weer naar de reclame
@yvonne @Dannyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Ernst Happel voerde de familiedagen in, dan konden ze neuken anders kregen ze liesblessures van het rukken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Maar het is echt een duidelijker probleem voor deze generatie.
Wedstrijden verliezen kan gebeuren. Zelfs 3 finales.
Maar bij de drie wk-finaleselecties waren wel spelers die de kar konden trekken, konden aanjagen en medespelers op hun lazer konden geven. Zonder dat dat tot huilende medespelers en gekwetste ego's leidde. Johnny Rep, een broekie eigenlijk nog, schold gewoon keihard terug naar Cruijff, maar onthield de boutades wel en deed er wat mee.
En anders deed de coach het rotwerk wel.
Ernst Happel na 3 wk-wedstrijden in 1978 tegen Jongbloed, lekker met de groep wandelend in het bos: "DU, auf der Tribun!"
Invaller Pietje Schrijver raakt 3 wedstrijden later geblesseerd. Happel tegen Jongbloed: "DU, antreten!"
Dat deed Jan dan gewoon.
Nu is iedereen aardig tegen elkaar, ze schelden in de rust, daarna zijn ze weer aardig en na afloop zeggen ze allemaal in koor, van spelers tot coach: "we waren niet scherp genoeg."
Geloof maar dat je zoiets bij Neeskens, Wouters, R. Koeman (jawel!) of Nigel de Jong niet hoefde te flikken. Dan had je na 10 minuten allang een schop in je hol gehad. Plus doorgaans een handige aanwijzing of handreiking hoe het beter kon.
@tong80quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Maar het is echt een duidelijker probleem voor deze generatie.
Wedstrijden verliezen kan gebeuren. Zelfs 3 finales.
Maar bij de drie wk-finaleselecties waren wel spelers die de kar konden trekken, konden aanjagen en medespelers op hun lazer konden geven. Zonder dat dat tot huilende medespelers en gekwetste ego's leidde. Johnny Rep, een broekie eigenlijk nog, schold gewoon keihard terug naar Cruijff, maar onthield de boutades wel en deed er wat mee.
En anders deed de coach het rotwerk wel.
Ernst Happel na 3 wk-wedstrijden in 1978 tegen Jan Jongbloed, lekker met de groep wandelend in het bos: "DU, auf der Tribun!"
Invaller Pietje Schrijver raakt 3 wedstrijden later geblesseerd. Happel tegen Jongbloed: "DU, antreten!"
Dat deed Jan dan gewoon.
Nu is iedereen aardig tegen elkaar, ze schelden in de rust, daarna zijn ze weer aardig en na afloop zeggen ze allemaal in koor, van spelers tot coach: "we waren niet scherp genoeg."
Geloof maar dat je zoiets bij Neeskens, Wouters, R. Koeman (jawel!) of Nigel de Jong niet hoefde te flikken. Dan had je na 10 minuten allang een schop in je hol gehad. Plus doorgaans een handige aanwijzing of handreiking hoe het beter kon.
Ernst Happel was zelf ook een groot liefhebber van neuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ernst Happel voerde de familiedagen in, dan konden ze neuken anders kregen ze liesblessures van het rukken.
Ik voel me veilig in dit topicquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel reclames tegenwoordig wel niet inspelen op angst en de noodzaak jezelf 'veilig' te voelen.
Ik sluit me er bij aan. Maar buiten dat hadden we altijd wereldsterren. Nu moeten de waterdragers het spel; maken en die zijn veel te bang voor hun plaats. Maar verder helemaal mee eens.quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ernst Happel was zelf ook een groot liefhebber van neuken.
Graag jouw mening over de wedstrijd van Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sluit me er bij aan. Maar buiten dat hadden we altijd wereldsterren. Nu moeten de waterdragers het spel; maken en die zijn veel te bang voor hun plaats. Maar verder helemaal mee eens.
Van Hanegem brak de kaak van Neeskens, en ging dezelfde week op ziekenbezoek met een zak pelpinda'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ernst Happel was zelf ook een groot liefhebber van neuken.
Verisured?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel reclames tegenwoordig wel niet inspelen op angst en de noodzaak jezelf 'veilig' te voelen.
Deed de gemeente daar maar eens aan mee altijd die aanslag te sturen rondom het vakantiegeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In Engeland haten ze die man.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Southgate is superieur aan Koeman
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je mist de hoogtepunten van Nederland-Oostenrijk
Hij is er weerquote:
Laten we gewoon doen alsof hij nooit is weggeweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is er weer@:maxi-mus @:kingroland
Nou koest houden allemaal anders jagen jullie hem weer weg
Wat een apenland dat Engeland @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ook bij Engeland en Slovenië talloze amoebes op de tribune, zo te horen. Dit begint een uiterst vervelende trend te worden.
Prima, maar ik heb nog wel 2 reviews van HOTD-afleveringen tegoed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we gewoon doen alsof hij nooit is weggeweest.
Genoten van Oostenrijk.quote:
Amoebesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ook bij Engeland en Slovenië talloze amoebes op de tribune, zo te horen. Dit begint een uiterst vervelende trend te worden.
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb nog wel 2 reviews van HOTD-afleveringen tegoed.
Die heb ik her en der al geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag jouw mening over de wedstrijd van Nederland
En graag je oprechte mening, niet je altijd "we gaan winnen want wij zijn Nederland!!"-gedoe
PSV kampioenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoten van Oostenrijk.
Dat dit Oranje niet ver gaat komen was wel eerder duidelijk. Matig middenveld.
Wellicht morgen bij België - Oekraïne Die 2 wisselen elkaar af.quote:
En wat denk je dat wij met deze info gaan doen??quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk Engeland op de televisie en Denemarken op de stream
Dit ter info.
Ja. De simpelste der simpele organismes.quote:
Ik ben teleurgesteld. Maar had het ook niet verwacht omdat hij er gisteren al zat. En dat was dan ook wel de wedstrijd ernaar, hoogtepunt van het EK tot nu toquote:
Rinus Israël schopte tijdens een training van Oranje Jan Mulder (in zijn Ajax-tijd) dwars door het gras en voegde een van pijn kreunende Mulder toe: "sorry Jan, volgende week wel Ajax-Feyenoord."quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem brak de kaak van Neeskens, en ging dezelfde week op ziekenbezoek met een zak pelpinda's
50 tegen 50 op het veld. Dertig tal cameras er op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk Engeland op de televisie en Denemarken op de stream
Dit ter info.
Zeker maar Peter is van zichzelf al een attractie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wellicht morgen bij België - Oekraïne Die 2 wisselen elkaar af.
Filip Joos is ook van zeer goede kwaliteit hoor
Ik kijk nu op de Belg omdat de BBC deze wedstrijd helaas niet uitzend. Goeie commentator en niet die lachgas verkoper.quote:
ik zet engerland opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Engeland op tv, Deentjes op tweede scherm.
Ik heb de tweede aflevering nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 kunnen we jou ook verwachten in het house of the dragons topic?
Schoot beter dan de Cowboys.quote:
uitzendtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de Belg omdat de BBC deze wedstrijd helaas niet uitzend. Goeie commentator en niet die lachgas verkoper.
Ach natuurlijk, het was vroeg vanmorgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. De simpelste der simpele organismes.
Die vond ik nog beter dan de eerste (die ik al goed vond)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede aflevering nog niet gezien.
Kijk je ook The Boys seizoen 4 al?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik nog beter dan de eerste (die ik al goed vond)
In België hadden we ooit een wielrennencommentator als voetbalcommentatorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de Belg omdat de BBC deze wedstrijd helaas niet uitzend. Goeie commentator en niet die lachgas verkoper.
Nee, ik wacht tot het hele seizoen uit is. Ik vind dat geen serie om wekelijks te kijken.quote:
Engeland en Portugalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie de meest onsympathieke nationale elftallen?
Ik zelf Engeland en Brazilië.
Maar voorin staat het als een huis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
Engeland gewoon weer met die draken achterin
Ik vond de eerste maar matig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik nog beter dan de eerste (die ik al goed vond)
brazilie en frankrijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zag eerder vandaag ook draken achterin, komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
Engeland gewoon weer met die draken achterin
Dit had je tegen mij al gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot het hele seizoen uit is. Ik vind dat geen serie om wekelijks te kijken.
Volgens mij heb ik dit al gezegd, maar misschien was dat tegen iemand anders
Ik ben aflevering 2 van seizoen 2 Maar door dat voetbal amper tijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond de laatste aflevering wel heftig
Zodat de rest het hier ook weet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan nog een keer?
Rare freak
IK moet maar eens alle afleveringen van GOT bekijkenquote:
Ik zou stoppen na seizoen 1.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
IK moet maar eens alle afleveringen van GOT bekijken
Zegt veel hè ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef Coco het volgende:
Zelfs @:tong80 is onverbiddelijk over Oranje
ik sta onder alles en iedereen. Mijnes zien?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij de standen die het sowieso niet gaan worden, mijn poelstanden
Olijven zijn best lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik meer een hekel aan heb olijven of PSV.
Mwah ik had 2-0 1-0quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij de standen die het sowieso niet gaan worden, mijn poelstanden
Ik scrolde er te laat langs. Leek Veerman wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
uitzendt
Sorry maat, ik waardeer je mening van zojuist, maar ik ben onverbiddelijk.
Portugalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mot zo pissen van jou he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
bellingham is helemaal kapoet na zwaar seizoen real
daarom moet nederland engeland treffen
dit is wel een topic waardquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms vraag ik me af hoe voetbal eruit zou zien als je het aantal spelers zou verdubbelen.
Zou het dan veel tactischer zijn? minder verrassingen? minder doelpunten? of juist meer doelpunten.
De Bruine ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België hadden we ooit een wielrennencommentator als voetbalcommentator
Meer fitties.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms vraag ik me af hoe voetbal eruit zou zien als je het aantal spelers zou verdubbelen.
Zou het dan veel tactischer zijn? minder verrassingen? minder doelpunten? of juist meer doelpunten.
Bellingham is een hypequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
bellingham is helemaal kapoet na zwaar seizoen real
daarom moet nederland engeland treffen
Mongolië. Die kun je niet krenken als je ze Mongolen noemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Dan wisselen we jou ook in de 30ste minuutquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scrolde er te laat langs. Leek Veerman wel.
Niet in dit topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag ik hier een serieuze vraag over stellen?
Ja, dat mag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag ik hier een serieuze vraag over stellen?
Eldersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 ook, gelukkig was hij elders
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
We spelen op grasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:08 schreef Wotte het volgende:
Het is ook wel bijzonder knap dat je een op papier best goed elftal zo kut kunt laten spelen.
Wellicht wat voor Ajax die Southgate.
met 42 man op het veldquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij kan er niet mee lachenquote:
Leg het hem maar uit klaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met 42 man op het veld
ook met 2 keepers
dan gaat er minder gescooord worden vriend
Daar moet je gewoon schijt aan hebben.quote:
Je kan ook weer UIT de slachtoffferrol kruipen en ons gewoon vertellen wat je te zeggen hebt. IK GELOOF IN JOU!quote:
oor die friet van gisteren zat ik vandaag ook aan de schijtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben.
Denemarken.quote:
Liegbeestquote:
Daar moet je gewoon schijt aan hebbenquote:
Maar dat gaat ergens omquote:
Goh, het is het mokersaaie Ingerlund.quote:
Oostenrijk speelde anders wel puntgaaf voetbal.quote:
Hij staat al buitenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze vlug mogelijk die trainer van Engeland buitengooien
Dit ben ik met je eensch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk speelde anders wel puntgaaf voetbal.
Zijn er nog wel grote teams om aan te gluren dit EK?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Engeland is ook echt niet om aan te gluren..
Albanië!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog wel grote teams om aan te gluren dit EK?
Hoe is het met je gemakkelijke 10 euro weddenschapquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kut engelsen ga gewoon werken voor je geld en voor mijn pool
Spanje. Portugal soms. Frankrijk en Duitsland heel somsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog wel grote teams om aan te gluren dit EK?
Spanjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spanje. Portugal soms. Frankrijk en Duitsland heel soms
Ik vind dit taalkundig een rare zin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het hopen dat Slovenië onverhoopt scoort
duitsland, italie, nederland, frankrijk foutquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met je gemakkelijke 10 euro weddenschap
Ik vind Spanje het best voetballende team op dit moment. En wie heb jij in gedachte?quote:
Oostenrijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind Spanje het best voetballende team op dit moment. En wie heb jij in gedachte?
Dat ligt dan aan jouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit taalkundig een rare zin.
Zie het wel gebeurenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Van de "grote" landenquote:
Dit is aanvechtbaar, hoe goed voetbal je als je zo moeilijk doelpunten maakt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind Spanje het best voetballende team op dit moment. En wie heb jij in gedachte?
Daarom schrijf ik dit jaar de OP's niet!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou
Ik zou geen stukjes gaan schrijven als ik jou was
Dat vind ik erg jammer overigensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik dit jaar de OP's niet!
Op wie hoop jij?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk krijgen we een verrassende Europees kampioen.
Ik dacht dat hij onterecht vlagdequote:
Gaat alles goed met je overigens? Hopelijk was je niet afwezig vanwege PERSOONLIJKE REDENENquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk krijgen we een verrassende Europees kampioen.
Welke saga hebben we het over?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
SAGA IDIOOT
hoeveel hersencellen heb jij
vlagdequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij onterecht vlagde
Speel niet met zijn privéquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat alles goed met je overigens? Hopelijk was je niet afwezig vanwege PERSOONLIJKE REDENEN
En als ik teveel met je privé speel negeer je deze post maar dan begin ik er nooit meer over
Het gaat uitstekend met mij hoor. Vandaar niet veel tijd voor FOK!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat alles goed met je overigens? Hopelijk was je niet afwezig vanwege PERSOONLIJKE REDENEN
En als ik teveel met je privé speel negeer je deze post maar dan begin ik er nooit meer over
Ik toon oprechte interessequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef Coco het volgende:
@:GGMM bemoeit zich weer lukraak met iemands privé.
quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik toon oprechte interesse
Zou je ook eens moeten doen, dan zou je wat menselijker overkomen
LEEF JIJ OOK NOG HAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend met mij hoor. Vandaar niet veel tijd voor FOK!
Meteen de beste poll van dit EK tot nu toe.quote:
Menselijk ZIJN.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik toon oprechte interesse
Zou je ook eens moeten doen, dan zou je wat menselijker overkomen
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Hij hield de keeper vast.quote:
Keeper beetpakken en in het doel gooien.quote:
Dat betekent dat @Mexicanobakker het in 1 keer 2 keer fout had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |