Akkoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb nog wel 2 reviews van HOTD-afleveringen tegoed.
Die heb ik her en der al geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag jouw mening over de wedstrijd van Nederland
En graag je oprechte mening, niet je altijd "we gaan winnen want wij zijn Nederland!!"-gedoe
PSV kampioenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoten van Oostenrijk.
Dat dit Oranje niet ver gaat komen was wel eerder duidelijk. Matig middenveld.
Wellicht morgen bij België - Oekraïne Die 2 wisselen elkaar af.quote:
En wat denk je dat wij met deze info gaan doen??quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk Engeland op de televisie en Denemarken op de stream
Dit ter info.
Ja. De simpelste der simpele organismes.quote:
Ik ben teleurgesteld. Maar had het ook niet verwacht omdat hij er gisteren al zat. En dat was dan ook wel de wedstrijd ernaar, hoogtepunt van het EK tot nu toquote:
Rinus Israël schopte tijdens een training van Oranje Jan Mulder (in zijn Ajax-tijd) dwars door het gras en voegde een van pijn kreunende Mulder toe: "sorry Jan, volgende week wel Ajax-Feyenoord."quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem brak de kaak van Neeskens, en ging dezelfde week op ziekenbezoek met een zak pelpinda's
50 tegen 50 op het veld. Dertig tal cameras er op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ook bij Engeland en Slovenië talloze amoebes op de tribune, zo te horen. Dit begint een uiterst vervelende trend te worden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk Engeland op de televisie en Denemarken op de stream
Dit ter info.
Zeker maar Peter is van zichzelf al een attractie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wellicht morgen bij België - Oekraïne Die 2 wisselen elkaar af.
Filip Joos is ook van zeer goede kwaliteit hoor
Ik kijk nu op de Belg omdat de BBC deze wedstrijd helaas niet uitzend. Goeie commentator en niet die lachgas verkoper.quote:
ik zet engerland opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Engeland op tv, Deentjes op tweede scherm.
Ik heb de tweede aflevering nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 kunnen we jou ook verwachten in het house of the dragons topic?
Schoot beter dan de Cowboys.quote:
uitzendtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de Belg omdat de BBC deze wedstrijd helaas niet uitzend. Goeie commentator en niet die lachgas verkoper.
Ach natuurlijk, het was vroeg vanmorgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. De simpelste der simpele organismes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |