Ik sluit me er bij aan. Maar buiten dat hadden we altijd wereldsterren. Nu moeten de waterdragers het spel; maken en die zijn veel te bang voor hun plaats. Maar verder helemaal mee eens.quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ernst Happel was zelf ook een groot liefhebber van neuken.
Graag jouw mening over de wedstrijd van Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sluit me er bij aan. Maar buiten dat hadden we altijd wereldsterren. Nu moeten de waterdragers het spel; maken en die zijn veel te bang voor hun plaats. Maar verder helemaal mee eens.
Van Hanegem brak de kaak van Neeskens, en ging dezelfde week op ziekenbezoek met een zak pelpinda'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ernst Happel was zelf ook een groot liefhebber van neuken.
Verisured?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel reclames tegenwoordig wel niet inspelen op angst en de noodzaak jezelf 'veilig' te voelen.
Deed de gemeente daar maar eens aan mee altijd die aanslag te sturen rondom het vakantiegeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel reclames tegenwoordig wel niet inspelen op angst en de noodzaak jezelf 'veilig' te voelen.
In Engeland haten ze die man.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Southgate is superieur aan Koeman
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je mist de hoogtepunten van Nederland-Oostenrijk
Hij is er weerquote:
Laten we gewoon doen alsof hij nooit is weggeweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is er weer@:maxi-mus @:kingroland
Nou koest houden allemaal anders jagen jullie hem weer weg
Wat een apenland dat Engeland @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ook bij Engeland en Slovenië talloze amoebes op de tribune, zo te horen. Dit begint een uiterst vervelende trend te worden.
Prima, maar ik heb nog wel 2 reviews van HOTD-afleveringen tegoed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we gewoon doen alsof hij nooit is weggeweest.
Genoten van Oostenrijk.quote:
Amoebesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
Ook bij Engeland en Slovenië talloze amoebes op de tribune, zo te horen. Dit begint een uiterst vervelende trend te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |