Ik kan gewoon zien wie er stemt hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik stem alleen op de polls van @:RamboDirk
Je wordt er ook niet goed van dat je twee fatsoenlijke middenvelders zonodig geblesseerd moeten raken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:3rr0r wordt altijd oprecht chagrijnig als Nederland verliest
Daar gaat Schoof 1 korte metten mee maken!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De publieke omroep moet 2 minuten praten en weer naar de reclame
Je vriendin trapt daar misschien in maar dat waren niet 2 minutenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De publieke omroep moet 2 minuten praten en weer naar de reclame
@yvonne @Dannyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Ernst Happel voerde de familiedagen in, dan konden ze neuken anders kregen ze liesblessures van het rukken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Maar het is echt een duidelijker probleem voor deze generatie.
Wedstrijden verliezen kan gebeuren. Zelfs 3 finales.
Maar bij de drie wk-finaleselecties waren wel spelers die de kar konden trekken, konden aanjagen en medespelers op hun lazer konden geven. Zonder dat dat tot huilende medespelers en gekwetste ego's leidde. Johnny Rep, een broekie eigenlijk nog, schold gewoon keihard terug naar Cruijff, maar onthield de boutades wel en deed er wat mee.
En anders deed de coach het rotwerk wel.
Ernst Happel na 3 wk-wedstrijden in 1978 tegen Jongbloed, lekker met de groep wandelend in het bos: "DU, auf der Tribun!"
Invaller Pietje Schrijver raakt 3 wedstrijden later geblesseerd. Happel tegen Jongbloed: "DU, antreten!"
Dat deed Jan dan gewoon.
Nu is iedereen aardig tegen elkaar, ze schelden in de rust, daarna zijn ze weer aardig en na afloop zeggen ze allemaal in koor, van spelers tot coach: "we waren niet scherp genoeg."
Geloof maar dat je zoiets bij Neeskens, Wouters, R. Koeman (jawel!) of Nigel de Jong niet hoefde te flikken. Dan had je na 10 minuten allang een schop in je hol gehad. Plus doorgaans een handige aanwijzing of handreiking hoe het beter kon.
@tong80quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Maar het is echt een duidelijker probleem voor deze generatie.
Wedstrijden verliezen kan gebeuren. Zelfs 3 finales.
Maar bij de drie wk-finaleselecties waren wel spelers die de kar konden trekken, konden aanjagen en medespelers op hun lazer konden geven. Zonder dat dat tot huilende medespelers en gekwetste ego's leidde. Johnny Rep, een broekie eigenlijk nog, schold gewoon keihard terug naar Cruijff, maar onthield de boutades wel en deed er wat mee.
En anders deed de coach het rotwerk wel.
Ernst Happel na 3 wk-wedstrijden in 1978 tegen Jan Jongbloed, lekker met de groep wandelend in het bos: "DU, auf der Tribun!"
Invaller Pietje Schrijver raakt 3 wedstrijden later geblesseerd. Happel tegen Jongbloed: "DU, antreten!"
Dat deed Jan dan gewoon.
Nu is iedereen aardig tegen elkaar, ze schelden in de rust, daarna zijn ze weer aardig en na afloop zeggen ze allemaal in koor, van spelers tot coach: "we waren niet scherp genoeg."
Geloof maar dat je zoiets bij Neeskens, Wouters, R. Koeman (jawel!) of Nigel de Jong niet hoefde te flikken. Dan had je na 10 minuten allang een schop in je hol gehad. Plus doorgaans een handige aanwijzing of handreiking hoe het beter kon.
Ernst Happel was zelf ook een groot liefhebber van neuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ernst Happel voerde de familiedagen in, dan konden ze neuken anders kregen ze liesblessures van het rukken.
Ik voel me veilig in dit topicquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel reclames tegenwoordig wel niet inspelen op angst en de noodzaak jezelf 'veilig' te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |