Olijven zijn best lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik meer een hekel aan heb olijven of PSV.
Mwah ik had 2-0 1-0quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij de standen die het sowieso niet gaan worden, mijn poelstanden
Ik scrolde er te laat langs. Leek Veerman wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
uitzendt
Sorry maat, ik waardeer je mening van zojuist, maar ik ben onverbiddelijk.
Portugalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie de meest onsympathieke nationale elftallen?
Ik mot zo pissen van jou he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
bellingham is helemaal kapoet na zwaar seizoen real
daarom moet nederland engeland treffen
dit is wel een topic waardquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms vraag ik me af hoe voetbal eruit zou zien als je het aantal spelers zou verdubbelen.
Zou het dan veel tactischer zijn? minder verrassingen? minder doelpunten? of juist meer doelpunten.
De Bruine ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België hadden we ooit een wielrennencommentator als voetbalcommentator
Meer fitties.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms vraag ik me af hoe voetbal eruit zou zien als je het aantal spelers zou verdubbelen.
Zou het dan veel tactischer zijn? minder verrassingen? minder doelpunten? of juist meer doelpunten.
Bellingham is een hypequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
bellingham is helemaal kapoet na zwaar seizoen real
daarom moet nederland engeland treffen
Mongolië. Die kun je niet krenken als je ze Mongolen noemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie de meest onsympathieke nationale elftallen?
Ik zelf Engeland en Brazilië.
Dan wisselen we jou ook in de 30ste minuutquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scrolde er te laat langs. Leek Veerman wel.
Niet in dit topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag ik hier een serieuze vraag over stellen?
Ja, dat mag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag ik hier een serieuze vraag over stellen?
Eldersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 ook, gelukkig was hij elders
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
We spelen op grasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:08 schreef Wotte het volgende:
Het is ook wel bijzonder knap dat je een op papier best goed elftal zo kut kunt laten spelen.
Wellicht wat voor Ajax die Southgate.
met 42 man op het veldquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij kan er niet mee lachenquote:
Leg het hem maar uit klaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met 42 man op het veld
ook met 2 keepers
dan gaat er minder gescooord worden vriend
Daar moet je gewoon schijt aan hebben.quote:
Je kan ook weer UIT de slachtoffferrol kruipen en ons gewoon vertellen wat je te zeggen hebt. IK GELOOF IN JOU!quote:
oor die friet van gisteren zat ik vandaag ook aan de schijtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |