Die vond ik nog beter dan de eerste (die ik al goed vond)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede aflevering nog niet gezien.
Kijk je ook The Boys seizoen 4 al?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik nog beter dan de eerste (die ik al goed vond)
In België hadden we ooit een wielrennencommentator als voetbalcommentatorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de Belg omdat de BBC deze wedstrijd helaas niet uitzend. Goeie commentator en niet die lachgas verkoper.
Nee, ik wacht tot het hele seizoen uit is. Ik vind dat geen serie om wekelijks te kijken.quote:
Engeland en Portugalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie de meest onsympathieke nationale elftallen?
Ik zelf Engeland en Brazilië.
Maar voorin staat het als een huis.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
Engeland gewoon weer met die draken achterin
Ik vond de eerste maar matig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik nog beter dan de eerste (die ik al goed vond)
brazilie en frankrijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zag eerder vandaag ook draken achterin, komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
Engeland gewoon weer met die draken achterin
Dit had je tegen mij al gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot het hele seizoen uit is. Ik vind dat geen serie om wekelijks te kijken.
Volgens mij heb ik dit al gezegd, maar misschien was dat tegen iemand anders
Ik ben aflevering 2 van seizoen 2 Maar door dat voetbal amper tijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond de laatste aflevering wel heftig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |