Denemarken.quote:
Liegbeestquote:
Daar moet je gewoon schijt aan hebbenquote:
Maar dat gaat ergens omquote:
Goh, het is het mokersaaie Ingerlund.quote:
Oostenrijk speelde anders wel puntgaaf voetbal.quote:
Hij staat al buitenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze vlug mogelijk die trainer van Engeland buitengooien
Dit ben ik met je eensch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk speelde anders wel puntgaaf voetbal.
Zijn er nog wel grote teams om aan te gluren dit EK?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Engeland is ook echt niet om aan te gluren..
Albanië!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog wel grote teams om aan te gluren dit EK?
Hoe is het met je gemakkelijke 10 euro weddenschapquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kut engelsen ga gewoon werken voor je geld en voor mijn pool
Spanje. Portugal soms. Frankrijk en Duitsland heel somsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er nog wel grote teams om aan te gluren dit EK?
Spanjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spanje. Portugal soms. Frankrijk en Duitsland heel soms
Ik vind dit taalkundig een rare zin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het hopen dat Slovenië onverhoopt scoort
duitsland, italie, nederland, frankrijk foutquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met je gemakkelijke 10 euro weddenschap
Ik vind Spanje het best voetballende team op dit moment. En wie heb jij in gedachte?quote:
Oostenrijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind Spanje het best voetballende team op dit moment. En wie heb jij in gedachte?
Dat ligt dan aan jouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit taalkundig een rare zin.
Zie het wel gebeurenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het hopen dat Slovenië onverhoopt scoort
Van de "grote" landenquote:
Dit is aanvechtbaar, hoe goed voetbal je als je zo moeilijk doelpunten maakt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind Spanje het best voetballende team op dit moment. En wie heb jij in gedachte?
Daarom schrijf ik dit jaar de OP's niet!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou
Ik zou geen stukjes gaan schrijven als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |