quote:Op zondag 23 juni 2024 23:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, mijn moeder werkte maar liefst zes uur per week. En mijn vader de volle veertig, tot hij op zijn 58e met de welverdiende vut mocht.
Ja zeg, dat was toen, hoor, toen waren mannen van ijzer en zo.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, mijn moeder werkte maar liefst zes uur per week. En mijn vader de volle veertig, tot hij op zijn 58e met de welverdiende vut mocht.
Ik liep laatst langs twee heren op leeftijd die kritisch waren op hun kleinkinderen. De conclusie was vooral dat ze veel wilden maar er niet voor wilden werken.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de senioren wandelclub van mijn moeder is men van mening dat jongeren maar eens wat meer moeten gaan werken. Vroeger was de zaterdag immers ook gewoon een werkdag.
Dat er iets fout gaat nu is evident, vroegah kon je met een inkomen wel een woning hebben en een gezin onderhouden en hoewel je het niet een op een kan vergelijken is dat nu nauwelijks meer mogelijk en dat is geen goede zaak.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs twee heren op leeftijd die kritisch waren op hun kleinkinderen. De conclusie was vooral dat ze veel wilden maar er niet voor wilden werken.
Heb ik ze gevraagd hoeveel kleinzoon werkte, 4 dagen, partner, 4 dagen. Hoeveel ze zelf vroeger werkten, ja 50/60 uur en uw vrouw ja die werkte niet.
Het Belgische systeem kan ook. Per (vrij groot) kiesdistrict een bepaald aantal zetels toewijzen die met eigen lijsten verkozen worden. Prima evenredig maar wel meer regionale binding.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je van provincies bundeslander gaan maken, dat lijkt mij echt ridicuul in een land als Nederland.
🍿🍿🍿🍿quote:Op maandag 24 juni 2024 06:13 schreef Hanca het volgende:
Nou dacht je dat de PVV nog 1 redelijke naam van buiten had aangetrokken, lijkt ook hij totaal ongeschikt: https://www.volkskrant.nl(...)ledenraad~ba8b2ce4c/
Feitelijk ontslagen bij KHN vanwege zijn managemenstijl. Hij was te emotioneel, kon slecht om gaan met kritiek en te veel van het micromanagement. Dat zijn nou net alle 3 eigenschappen die je niet in een minister wil zien.
Boys met emotie-regulatieproblemen, daar had het vorige kabinet ook al zo'n plezier mee, maar verder lijken me dit een spijkers op laag water.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:13 schreef Hanca het volgende:
Nou dacht je dat de PVV nog 1 redelijke naam van buiten had aangetrokken, lijkt ook hij totaal ongeschikt: https://www.volkskrant.nl(...)ledenraad~ba8b2ce4c/
Feitelijk ontslagen bij KHN vanwege zijn managemenstijl. Hij was te emotioneel, kon slecht om gaan met kritiek en te veel van het micromanagement. Dat zijn nou net alle 3 eigenschappen die je niet in een minister wil zien.
Jij vindt een ontslag bij zijn vorige werkgever omdat hij niet goed functioneerde als manager (wat een minister in feite ook is) spijkers op laag water?quote:Op maandag 24 juni 2024 07:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Boys met emotie-regulatieproblemen, daar had het vorige kabinet ook al zo'n plezier mee, maar verder lijken me dit een spijkers op laag water.
Dus we hebben iemand die nazi-theorieën aanhangt, een beroerde manager die ook nog een faillissementskwestie aan z’n broek heeft én Marjolein Faber? Je verzint het niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:13 schreef Hanca het volgende:
Dat naast de enige ontslagen staatssecretaris ooit, een man wiens ervaring vooral bestaat uit muskusrattenbestrijden, een man die ooit ophef verzaakte in het EP wegens racisme, iemand die klimaatwetenschap ontkent en een vrouw die vooral bekend is van Boer zoekt vrouw van wie recruiters in het hele land zeggen dat ze haar met haar CV nooit hadden uitgenodigd.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus we hebben iemand die nazi-theorieën aanhangt, een beroerde manager die ook nog een faillissementskwestie aan z’n broek heeft én Marjolein Faber? Je verzint het niet.
Ik denk inderdaad dat ik bij PVV'ers iets heb van 'als het geen halve nazi is gebleken of een schimmige semi-crimineel is moeten we hem met open blik een kans geven'.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij vindt een ontslag bij zijn vorige werkgever omdat hij niet goed functioneerde als manager (wat een minister in feite ook is) spijkers op laag water?
Dat geeft nu precies de deflatie van de eisen bij een ministerschap aan. Waar je ooit moest uitblinken, zijn we nu allang blij als een minister niet een volkomen idioot is.
Gelukkig kunnen ze hem ernaar vragen (Beljaarts) bij hoorzitting straksquote:Op maandag 24 juni 2024 07:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus we hebben iemand die nazi-theorieën aanhangt, een beroerde manager die ook nog een faillissementskwestie aan z’n broek heeft én Marjolein Faber? Je verzint het niet.
Stijgende incompetentie (zie.. alles) + stijgende populariteit (zie polls) is het gif voor democratie. Helemaal als je weet dat het creeeren van zulk drijfzand niet is omdat men niet kan en beter wil, maar echt omdat het de bedoeling is dit te scheppen in een poging de democratie de nek om te draaien. Hoe minder sturing, hoe beter dat is voor het uiteindelijke doel tot instabiliteit, waar bepaalde machten beslist belang bij hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:13 schreef Hanca het volgende:
BNW is een deurtje verderop.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stijgende incompetentie (zie.. alles) + stijgende populariteit (zie polls) is het gif voor democratie. Helemaal als je weet dat het creeeren van zulk drijfzand niet is omdat men niet kan en beter wil, maar echt omdat het de bedoeling is dit te scheppen in een poging de democratie de nek om te draaien. Hoe minder sturing, hoe beter dat is voor het uiteindelijke doel tot instabiliteit, waar bepaalde machten beslist belang bij hebben.
Fascistisch rechts is geen BNW.quote:
Neem een bakkie koffie, zo de maandagochtend starten is niet goed voor je.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Fascistisch rechts is geen BNW.
De 'trickle down economy' van die lutser in je usericon is dat wel.
quote:Op maandag 24 juni 2024 08:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Neem een bakkie koffie, zo de maandagochtend starten is niet goed voor je.
Je zou verwachten dat dit wél precies past bij KHN, raar dat ie weggestuurd isquote:Op maandag 24 juni 2024 06:13 schreef Hanca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |