Dat is meer typisch een topperquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:00 schreef Szura het volgende:
Typisch Nederlandse troep, zelden kunnen doortrekken tegen een echte topper
Een lucky dude krijgt een praktische bye naar de tweede ronde.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Szura het volgende:
Botox automatisch toegelaten tot Wimbledon na afzeggingen. Zou het wat uitmaken?
70k cash moneyquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Szura het volgende:
Botox automatisch toegelaten tot Wimbledon na afzeggingen. Zou het wat uitmaken?
quote:Novak Djokovic is al teruggekeerd op de trainingsbaan. De 37-jarige Serviër werd begin deze maand succesvol geopereerd aan een scheur in zijn meniscus. Hij liep de blessure op Roland-Garros op.
“Tennis, ik heb je gemist! We blijven dag in dag uit werken”, schreef Djokovic bij een video waaruit blijkt dat hij zijn revalidatie is gestart. Hij is al hardlopend te zien op een hardcourtbaan, waar hij zijn eerste ballen weer heeft geslagen.
Djokovic heeft zich nog niet afgemeld voor Wimbledon, het grandslamtoernooi dat over anderhalve week begint. De 24-voudig grandslamwinnaar wil deze zomer ook meedoen aan de Olympische Spelen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft norrie onder de leden? Zo witte streep over het gezicht ziet er raar uit.
Veel toppers gaan juist naar Bastad of Gstaad. De line-up in Hamburg is echt bedroevend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:34 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me ernstig af wat er met de ATP Hamburg 500 gaat gebeuren.
Iedereen die naar de OS gaat moet wel meedoen vanwege de punten maar kan niet voluit spelen, het blessure risico is te groot.
2 jaar ja..Maar wel gewonnenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:21 schreef Szura het volgende:
Zie ineens de naam van Opelka weer opduiken op Teletekst, die is nog langer spoorloos geweest dan Van Rijthoven van wie hij destijds op Wimbledon verloor
Hij verliest over het algemeen maar weinig potjes van spelers die onder hem geplaatst staan... maar vandaag lijkt het er wel op jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Griekspoor is toch echt het perfecte voorbeeld van een eeuwige middenmoter die nooit verder komt. Af en toe een leuk ATP-toernooitje, maar ook (zoals vandaag) weer verliezen van een mindere speler.
Er doet nog wel een redelijk goede gravelspeler meequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Onnodige nederlaag wel, en een aardige kans op een toernooizege.
Apart.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Nadal wordt anaal genomen in de tie break![]()
Bizar, na een aantal enorm zware duels. Hoe krijgt hij het voor elkaar..quote:
Hij won daar al eerder..... 2 decennia terug of zoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bizar, na een aantal enorm zware duels. Hoe krijgt hij het voor elkaar..
Borges heeft alles makkelijk gewonnen. Helemaal okselfris nog. Als Rafa dat wint zou helemaal krankzinig zijn.
Mwa, zitten wel gewoon goede spelers tussen hoor. Ruud en Rublev deden ook mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:02 schreef Szura het volgende:
Beetje zielig wel, staan te worstelen op een ATP250’je tegen allemaal krabbelaars. Stop er lekker mee, wat wil hij nog bewijzen?
Ik denk niet dat Nadal dit toernooi nodig heeft om z'n hoofd financieel boven water te houden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, zitten wel gewoon goede spelers tussen hoor. Ruud en Rublev deden ook mee.
En je hij krijgt vast aardig wat geld voor zo'n finaleplaats. Er moet toch brood op de plank komen.
Ik wist niet dat er zo'n belangrijk debat gaande was tussen Nick Kyrgios en Hawk Tuah girl. Dank hiervoor.quote:
Nee, vorig jaar verloor hij ook in de eerste ronde, dus dit kost hem per saldo niets. Hij ís bij de nieuwste ranking al 12 plaatsen gezakt, doordat hij zijn finale in Washington niet heeft verdedigd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor verliest meteen van Sonego in Montreal, dat kost een bak punten. Nu virtueel naar plek 38....
Ah is dat het, ik snapte het eigenlijk al niet zo goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar verloor hij ook in de eerste ronde, dus dit kost hem per saldo niets. Hij ís bij de nieuwste ranking al 12 plaatsen gezakt, doordat hij zijn finale in Washington niet heeft verdedigd.
Ik wist oprecht niet dat er een masters toernooi bezig was. Er was ook een ander sportdingetjequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Rublev (of Rubljov blijkbaar tegenwoordig), Korda, Arnoldi en mogelijk Popyrin (of Hurkacz) in de halve finale van een Masters-toernooi..
Daar zou Rosmalen gematigd tevreden mee zijn
Ja, daarom moest het tennistoernooi, ondanks alle regen, nog in week 1 van de Spelen afgemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat er een masters toernooi bezig was. Er was ook een ander sportdingetje
Komt niet voorbij Michelsenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor in Cincinatti maar weer eens in ronde 2 tegen Sinner als ie Michelsen verslaat
REMONTADAquote:
Ach Tarrelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Tallon is het een beetje kwijt lijkt het...
Draper wist dit zeker ja. Hij kijkt meteen naar de umpire en als hij de call meekrijgt gaat hij meteen moeilijk lachen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:51 schreef Marcoss het volgende:
Dit kun je toch vrij makkelijk oplossen met een herhaling?
(en Draper voelt vast zelf ook wel dat dit niet goed was)
Zijn gezicht net na die bal zegt ook alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Draper wist dit zeker ja. Hij kijkt meteen naar de umpire en als hij de call meekrijgt gaat hij meteen moeilijk lachen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geloofwaardige sport.
En dan zeikt men over wielrennen en gewichtheffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geloofwaardige sport.
En dan zeikt men over wielrennen en gewichtheffen.
Start pas in de loop van volgende weekquote:Op donderdag 19 september 2024 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
Is de Draw al bekend van Tokyo ?
Thx !quote:Op donderdag 19 september 2024 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Start pas in de loop van volgende week
Is knap. Wist niet dat hij dit nog in zich had.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:51 schreef chufi het volgende:
Tallon wint van Kecmanovic in 3 sets in Beijing
I have 99 problems, but my ranking ain’t onequote:Op zaterdag 28 september 2024 12:25 schreef Szura het volgende:
Had hij maar een probleem, zoals een schorsing
Waarom staat die debiel Roebljov nog top tienquote:Op maandag 30 september 2024 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Bu Yunchaokete.. wie is dat nu dan weer..
Fucking Ziggy gaat schakelen naar een youth wedstrijd op een parkeerplaats. Eind derde set. Je verzint het niet.quote:
Ja eenzame hoogte, beetje zoals Nadal en Djokovicquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:23 schreef Norrage het volgende:
Die potten tussen die twee zijn altijd goud. Fantastisch. Dat er nog velen mogen volgen
Dat gaat ook zeker gebeuren, ze steken er met kop en schouders bovenuitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:23 schreef Norrage het volgende:
Die potten tussen die twee zijn altijd goud. Fantastisch. Dat er nog velen mogen volgen
Jaa, Etcheverry zat tegen kramp en geeft elke keer simpele punten weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Typerend einde van de wedstrijd. De betere zijn, sterk terugkomen en op elk cruciaal moment in de wedstrijd een simpele bal passief onderin het net geslagen.
quote:Een racket in stukken, een spookpunt en een historische gekkigheid: tennismatch van Stanislas Wawrinka had alles om van te smullen
Flavio Cobolli was op de Shanghai Masters 1000 te sterk voor Stanislas Wawrinka. Mede door een spookpunt trok de jonge Italiaan na drie zware sets aan het langste eind. Dit gebeurde 21 jaar na de overwinning van Stefano Cobolli, de vader van Flavio, tegen Wawrinka.
Na de wedstrijd was er heel wat discussie over een punt in de tweede game van de beslissende set. Hier had de umpire het punt uitgereikt aan Cobolli (ATP 30), hoewel gewezen grandslamwinnaar Wawrinka (ATP 236) dit punt had gewonnen. Niemand merkte de fout op en een paar punten later haalde Cobolli de enige break van de wedstrijd binnen.
Na ook de daaropvolgende game te verliezen, kon Wawrinka zijn frustraties niet meer bedwingen en brak hij zijn racket in twee op zijn knie. Wawrinka slaagde er niet meer in het tij te keren en verloor met 6-7 (6), 7-6 (4) en 6-3.
Zo’n 21 jaar geleden vond er een gelijkaardig scenario plaats, toen Wawrinka ook in drie sets verloor van Cobolli. Alleen ging het toen om de vader van Flavio. Stefano Cobolli won toen tijdens een Challenger-toernooi van de Zwitser in drie sets.
Tsitsipas is ziedend.quote:Sinds juni test de ATP een systeem waarbij de 25 seconden durende aftelling om te serveren precies drie seconden na het laatste punt begint. Voorheen hadden umpires de bevoegdheid om te bepalen wanneer de opslagklok moest gestart worden.
Tsitsipas kreeg een overtreding aan zijn broek in zijn partij tegen Daniil Medvedev. Hij kon daardoor fluiten naar zijn eerste service, tot woede van de Griek.
“Ik ben zo redelijk. Waarom doe je me dit aan man. Ik ben hierin de beste op tour, de meest consistente speler op tour”, sakkerde de nummer 12 van de wereld, die de partij in twee sets zou verliezen. “Wat hebben jullie tegen mij? De laatste paar maanden waren verschrikkelijk. Ik snap niet wat er in jullie omgaat.”
“Bij die service was je te langzaam. Je moet op de klok letten”, aldus umpire Fergus Murphy. Maar Tsitsipas kreeg er niet genoeg van. Hij ging dan maar op z’n stoel zitten en eiste een gesprek met de supervisor. “Ik moet met ze praten, we moeten het over die tijd hebben. Heb je nog nooit in je leven tennis gespeeld? Je hebt geen idee van wat tennis is, lijkt het wel. Tennis is een fysieke sport, dus we hebben tijd nodig. Toon wat medeleven. We zijn hier niet aan het darten. Als het oneerlijk gaat worden, heb ik de supervisor nodig. Kan ik met hem praten? Je lijkt geen idee te hebben wat je doet.
Toen de supervisor op het veld kwam, bleef Tsitsipas doorgaan: “Jouw mannetje hier besloot mij een tijdsovertreding te geven voor iets dat volkomen onredelijk na al die rally’s. Hij heeft waarschijnlijk nog nooit gevoeld hoe het is om buiten te tennissen bij 40 graden”, aldus de Griek, die daarna nog het volgende zei tegen de umpire: “Ik hoop echt dat je ontslagen wordt.”
Ik blijf het jammer vinden dat legendes als Federer en Nadal net te lang doorgaan. Het liefst zou je ze op hun top willen zien stoppen. Federer op een Wimbledon in een finale of halve finale finale. Nadal op Roland Garros..quote:
Maar ja, dan moet je wel weten wanneer dat moment is. Als het publiek dat zou mogen bepalen, waren ze waarschijnlijk beiden al gestopt voor de Australian Open van 2017quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat legendes als Federer en Nadal net te lang doorgaan. Het liefst zou je ze op hun top willen zien stoppen. Federer op een Wimbledon in een finale of halve finale finale. Nadal op Roland Garros..
Inderdaad wel een wat tragisch einde, maar hoort ook bij het leven, we zullen ze herinneren om hun schitterende finales (en het uiteindelijke afleggen tegen Djokovicquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat legendes als Federer en Nadal net te lang doorgaan. Het liefst zou je ze op hun top willen zien stoppen. Federer op een Wimbledon in een finale of halve finale finale. Nadal op Roland Garros..
Dat moment is inderdaad lastig te bepalen, maar je wil het liever niet als een worsteling zien eindigen met blessures. Sampras schoot mij ook direct door het hoofd. Of Agassi ook op de US Open. Probleem bij zowel Federer als Nadal is dat ze kort voor hun fatale blessure nog grote toernooien wonnen. Dan wil je liever nog even door. Maar als kijker vind ik het lastig om naar een aftakeling te kijken bij zulke grote sporters.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad wel een wat tragisch einde, maar hoort ook bij het leven, we zullen ze herinneren om hun schitterende finales (en het uiteindelijke afleggen tegen Djokovic).
Sampras was een goed voorbeeld van een feel good einde. Afgezakt naar plaats ~20, uit het niets US Open winnen. Toen was volledige consensus dat hij moest stoppen had ik het idee, maar twijfelde hij nog heel erg. Ook weer begrijpelijk want in de jaren daarna speelde hij nog geweldig in exhibitiewedstrijden, o.a. tegen Federer.
Bij Nadal vond ik die wedstrijd tegen Zverev op RG ook op een mooie manier tragisch. Vele toptennissers op de tribune, iedereen verwachtte de laatste wedstrijd van Nadal op RG. Toen nog een mooie battle, en waar iedereen dacht dat hij toen en daar zijn afscheid ging aankondigen was er toch weer die twijfel.
Ja, misschien is hij iets te lang door gegaan. Het moment is erg lastig te bepalen. Toen we in 2021 dachten dat het toch echt klaar was met Nadal, won hij plotseling in 2022 de Australian Open en Roland Garros weer. Zo was dat ook met Federer in 2017 toen hij in die mooie finale opeens de AO van Nadal won, en ook nog Wimbledon later dat jaar. Ook begin van dat jaar dachten we overigens al dat Nadal al niet veel meer zou kunnen gaan uitrichten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij dacht al vanaf 2008 dat Nadal niet veel zou uitrichten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, misschien is hij iets te lang door gegaan. Het moment is erg lastig te bepalen. Toen we in 2021 dachten dat het toch echt klaar was met Nadal, won hij plotseling in 2022 de Australian Open en Roland Garros weer. Zo was dat ook met Federer in 2017 toen hij in die mooie finale opeens de AO van Nadal won, en ook nog Wimbledon later dat jaar. Ook begin van dat jaar dachten we overigens al dat Nadal al niet veel meer zou kunnen gaan uitrichten.
Of en toe spreekt hij over we, maar hij zal zichzelf en Federer-fan bedoelen. Dat is ook eigenlijk ‘we’.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij dacht al vanaf 2008 dat Nadal niet veel zou uitrichten.
Dopeur Sinner heb ik niks meequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Morgen Djokovic-SinnerZin in! Ik hoop nu dat Djokovic zo lang mogelijk op top niveau door kan. De GOAT is hij toch al. En een top met Alcaraz, Sinner en Djokovic kan echt genieten zijn!
Gewoon een topspeler. Gaan we nog jaren naar glurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dopeur Sinner heb ik niks mee
Als hij gewoon een degelijke straf had gekregen voor zijn vergrijp had ik er een stuk meer vrede mee gehad (nog steeds wel voorkeur voor alcaraz).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon een topspeler. Gaan we nog jaren naar gluren
Ik vraag me af waarom het nu ineens zo’n big point is. In het tennis zijn ontelbaar veel spelers weggekomen met vage vergrijpen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij gewoon een degelijke straf had gekregen voor zijn vergrijp had ik er een stuk meer vrede mee gehad (nog steeds wel voorkeur voor alcaraz).
Gepakt op prestatiebevorderende middelen? Wie zoal?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het nu ineens zo’n big point is. In het tennis zijn ontelbaar veel spelers weggekomen met vage vergrijpen.
Om te beginnen was het middel van Sinner niet prestatie bevorderend. Maar in de tenniswereld is het een publiek geheim dat veel spelers helemaal niet officieel veroordeeld zijn voor doping gebruik maar dat ze ook konden kiezen voor ‘geblesseerd zijn’. Ik heb het dan met name over de periode waarin alleen Cilic werd veroordeeld terwijl andere spelers dat niet werden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gepakt op prestatiebevorderende middelen? Wie zoal?
Nee, in die tijd had ik echt alle vertrouwen in Nadal. Weet niet of ik toen al in ''tennis'' postte overigensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij dacht al vanaf 2008 dat Nadal niet veel zou uitrichten.
Nee, met ''we'' bedoel ik heel veel users hier. Ik weet toch zeker dat ik vanaf 2015 regelmatig voorbij heb zien komen dat het wel een beetje klaar met Nadal is, en dat het lichaam op is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Of en toe spreekt hij over we, maar hij zal zichzelf en Federer-fan bedoelen. Dat is ook eigenlijk ‘we’.
Heel mooi.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Djoko straks nog steeds maar 1 toernooizege dit jaar
En niet eens een ATP titel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Djoko straks nog steeds maar 1 toernooizege dit jaar
Dat ging toch vooral over Federer in mijn herinnering. Nadal kon sowieso elk jaar een slam zo goed als gratis ophalen. Dan zou ik ook doorgaan hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, met ''we'' bedoel ik heel veel users hier. Ik weet toch zeker dat ik vanaf 2015 regelmatig voorbij heb zien komen dat het wel een beetje klaar met Nadal is, en dat het lichaam op is.
Vooral in het begin van Nadals carrière werd dat altijd voorspeld, zonder echt veel basis imo. Al was hij vaak wel een beetje op aan het eind van het jaar (maar de ondergrond was daarbij wel een confounding factor)quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, met ''we'' bedoel ik heel veel users hier. Ik weet toch zeker dat ik vanaf 2015 regelmatig voorbij heb zien komen dat het wel een beetje klaar met Nadal is, en dat het lichaam op is.
Dat eerste statement vind ik bijzonder stellig, blijkbaar ben jij een gigantische expert op dit gebied? Volgens ChatGPT is het wel prestatiebevorderend iig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Om te beginnen was het middel van Sinner niet prestatie bevorderend. Maar in de tenniswereld is het een publiek geheim dat veel spelers helemaal niet officieel veroordeeld zijn voor doping gebruik maar dat ze ook konden kiezen voor ‘geblesseerd zijn’. Ik heb het dan met name over de periode waarin alleen Cilic werd veroordeeld terwijl andere spelers dat niet werden.
Met zijn manier van spelen is het toch ook niet zo raar dat de verwachting was dat hij geen carrière van 20 jaar zou hebben? Dat was fysiek slopend.. maar blijkbaar was zijn lichaam daar tegen bestand en ook in staat om te herstellen van de blessures die hij wel hadquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vooral in het begin van Nadals carrière werd dat altijd voorspeld, zonder echt veel basis imo. Al was hij vaak wel een beetje op aan het eind van het jaar (maar de ondergrond was daarbij wel een confounding factor)
Ik snap de redenering wel, maar het leek me wat te simplistisch. Vooral het contrast met Federer werd toen gepresenteerd als enorm. Uiteindelijk heeft Nadal ook wel wat meer blessures gehad, maar Federer had ze duidelijk ook, beiden winnen ze hun laatste GS op 36-jarige leeftijd. Djokovic' stijl lijkt me toch wat meer fysieke impact te hebben met dat geglij over het hard court dan Federers stijl, toch is Djokovic longevity beter.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met zijn manier van spelen is het toch ook niet zo raar dat de verwachting was dat hij geen carrière van 20 jaar zou hebben? Dat was fysiek slopend.. maar blijkbaar was zijn lichaam daar tegen bestand en ook in staat om te herstellen van de blessures die hij wel had
Ik wist niet eens dat hij gestopt was..quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de kumbek van Kyrgios?
Bloedambassadeur Nadal gaat eerst nog even wahhabigeld scheppen bij Bin Salman, samen met o.a. Alcaraz die onlangs nog klaagde over de oh zo volle speelkalender! @DeeBee is zeker toeschouwer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Botic spaart alle energie op om straks Nadal richting z’n pensioen te spelen
Kwataar Oliegeld Greenwashing Open is enige toernooi dat er toe doet in de regio!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Bloedambassadeur Nadal gaat eerst nog even wahhabigeld scheppen bij Bin Salman, samen met o.a. Alcaraz die onlangs nog klaagde over de oh zo volle speelkalender! @:deebee is zeker toeschouwer?
ChatGPT als bronquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat eerste statement vind ik bijzonder stellig, blijkbaar ben jij een gigantische expert op dit gebied? Volgens ChatGPT is het wel prestatiebevorderend iig.
Als jij niet begrijpt waarom het pakken van Sinner op een consensus prestatiebevorderend middel tot ophef leidt, terwijl in het geruchtencircuit ook het eea heeft plaatsgevonden, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen: oké.
Clostebol valt gewoon onder de anabole steroïden. Het is een synthetische vorm van testosteron, goed voor de spiermassa en voor het herstel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
ChatGPT als bronIk kan alleen maar zeggen: oké.
Volgens mij leeft het toernooitje gelukkig totaal niet. Graag houden zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef wimderon het volgende:
Medvedev verliest met 6-0 6-3 in iets meer dan een uur, hij verdiende daarmee 362 dollar per seconde.
Dit ja, treurigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Bloedambassadeur Nadal gaat eerst nog even wahhabigeld scheppen bij Bin Salman, samen met o.a. Alcaraz die onlangs nog klaagde over de oh zo volle speelkalender! @:deebee is zeker toeschouwer?
Ik heb de livestream opgezet maar die is niet te volgen vanwege de achterlijke hoek van de camera.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij leeft het toernooitje gelukkig totaal niet. Graag houden zo.
Maar Djokovic zijn laatste Grand Slam won hij ook op zijn 36e?quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik snap de redenering wel, maar het leek me wat te simplistisch. Vooral het contrast met Federer werd toen gepresenteerd als enorm. Uiteindelijk heeft Nadal ook wel wat meer blessures gehad, maar Federer had ze duidelijk ook, beiden winnen ze hun laatste GS op 36-jarige leeftijd. Djokovic' stijl lijkt me toch wat meer fysieke impact te hebben met dat geglij over het hard court dan Federers stijl, toch is Djokovic longevity beter.
Maar toen won hij er 3. Wel verschilletjequote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Djokovic zijn laatste Grand Slam won hij ook op zijn 36e?
Novak heeft misschien ook wel een beetje ''pech'' dat er twee exceptionele jonge talenten bij zijn gekomen, die nu al een uitzonderlijk niveau halen (Sinner en Alcaraz), anders had hij hier en daar nog best wat Slams kunnen winnen van Zverev of Medvedev bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Denk dat we uiteindelijk de conclusie kunnen trekken dat Nadal en Djokovic net zo lang door konden als Federer, waar we dat in 2016 betwijfelden..
Net hoe je het bekijkt, je kunt ook zeggen dat hij geluk heeft gehad slams te kunnen pakken tegen backhandloze clowns als Ruud, Tsitsipas, Berrettini en Kyrgiosquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Novak heeft misschien ook wel een beetje ''pech'' dat er twee exceptionele jonge talenten bij zijn gekomen, die nu al een uitzonderlijk niveau halen (Sinner en Alcaraz), anders had hij hier en daar nog best wat Slams kunnen winnen van Zverev of Medvedev bijvoorbeeld.
Dacht rug problemen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:21 schreef TjjWester het volgende:
Fokina heeft zich enkele minuten voor de wedstrijd terug getrokken.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Met een beetje geluk loopt hij ook de Finals mis, waar teert die idioot eigenlijk nog op met z’n top tien plekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Idioot Roebljov ligt er alweer uit@:szura
Kwartfinale Australian Open, finale Montréal en winst in Madrid vooral. Wel wat te verdedigen de 1e maanden volgend jaar dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Met een beetje geluk loopt hij ook de Finals mis, waar teert die idioot eigenlijk nog op met z’n top tien plek. Stuur hem daarna maar naar het front.
Boris Becker is beschikbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:57 schreef Szura het volgende:
Griekspoor laat z’n coach eruit vliegen
Nadal binnenkort ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Boris Becker is beschikbaar
Wat een baas die Humbert. Speelt ff in eigen land het toernooi van zijn leven.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
Alcaraz verliest van fransoos Humbert ...
Wilde zelf niet meer, vond dat Griekspoor toe was aan iets nieuws. Althans, dat was de verklaring.quote:Op maandag 4 november 2024 20:46 schreef Alpha0 het volgende:
Vliegen stopt als coach van Griekspoor?
Jaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:02 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit eens te kijken naar de wedstrijd Ruud tegen bonzi.
Odds zijn precies gelijk, winkans is 50-50. Terwijl de ranking mijlenver uit elkaar ligt. Alleen de locatie is in het voordeel van bonzi.
Ben ik dom als ik denk dat Ruud dit makkelijk wint?
Ik heb bij ruud en ook rune en Tsitsipas eigenlijk altijd wel het idee dat ze kunnen verliezen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik merk het, twee verschrikkelijke flop sets
Doet toch ook nog Davis Cup?quote:Op zondag 10 november 2024 11:45 schreef chufi het volgende:
ATP Finals begonnen met de dubbels en met Wesley Koolhof in zn laatste toernooi nu op de baan met zn dubbelpartner Mektic tegen Purcell en Thompson
quote:
@Wereldgozerquote:
quote:Drama op tennistoernooi van Monastir: Turkse nummer twee krijgt hersenbloeding op de baan, maar toernooi gaat gewoon verder
In de halve finale van het ITF-toernooi in Monastir kreeg de 28-jarige Turkse profspeler Altug Celikbilek een hersenbloeding op de court. Toch ging het tornooi gewoon verder. De finale werd gewonnen door de tegenstander en landgenoot van Celikbilek, Yanki Erel. Intussen zijn er hoopgevende berichten over Celikbileks gezondheidstoestand.
In de halve finales van het ITF World Tennis Tour toernooi in Monastir stonden de Turkse profspeler Altug Celikbilek, met een 451ste plaats op de ATP-ranking de nummer twee van zijn land en sinds 2016 vertegenwoordiger van Turkije in de Davis Cup, en zijn landgenoot Yanki Erel (ATP 523) tegenover elkaar.
Bij een 0-1-stand in zijn voordeel zakte de 28-jarige Celikbilek in elkaar. De bewusteloze Celikbilek moest onmiddellijk naar het ziekenhuis worden gebracht, waar hij een spoedoperatie onderging.
Volgens Turkse media is de ingreep goed verlopen. Of hij er zonder hersenschade vanaf komt, is niet gecommuniceerd, maar in een mededeling van de Turkse tennisfederatie staat wel dat “hij positief reageerde op de ingreep.” Op beIN Sports Turkije zei de voorzitster van de Turkse tennisfederatie Safak Müderrisgil dat Celikbilek opnieuw bij bewustzijn is.
Ook het feit dat hij morgen, dinsdag, terug naar Turkije wordt gebracht, is hoopgevend. De Turkse Ministeries van Gezondheid en Buitenlandse Zaken reserveren een ambulancevliegtuig om Celikbilek te repatriëren.
Ondanks het drama ging het tornooi verder en mocht Yanki Erel, tegenstander en landgenoot van Celikbilek, de finale spelen. Daarin versloeg de 24-jarige Erel de Italiaan Luca Potenza in twee sets, maar het was een titelzege met een zwarte rand.
Ja, bizarre timing dit jaar..Gaat nergens over. Maar sowieso echt een matig toernooi altijd.quote:Op maandag 16 december 2024 01:43 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Goed tijdstip om nog even de NEXT GEN-Finals te spelen. Goed veld ook
Heeft nu een nieuwe coach: ene Dennis Sporrel van de KNLTBquote:Op donderdag 26 december 2024 07:22 schreef franklop het volgende:
Griekspoor is 'nog niet ready ' om te werken en slaat de voorbereidinstoernooien voor AO over
Het jaar is nog lang. Die 100e titel komt nog wel, ook al moet het op zo’n gaar 250-toernooi in Bernardo met allemaal Balkan boys langs de baan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Einde tijdperk Djokovic.
Wat een huzarenstuk dat hij die Olympische titel nog in zijn zak heeft weten te steken vorig jaar.
https://www.omropfryslan.(...)oernooi-van-hongkongquote:Tennisser Sander Arends heeft samen met zijn partner Luke Johnson de finale gehaald van het ATP-toernooi van Hongkong.
Arends (nummer 57 van de wereld) en Johnson (nummer 58) waren met 6-2 3-6 5-10 te sterk voor Skander Mansouri uit Tunesië (nummer 56) en Joran Vliegen uit België (nummer 31).
In de finale nemen Arends en Johnson het op tegen de winnaar van het duel tussen het Franse duo Sadio Doumbia en Fabien Reboul en de Russen Karen Khachanov en Andrey Rublev. Die wedstrijd is morgen.
De finale is in de nacht van zaterdag op zondag om 3.00 uur Nederlandse tijd.
Gaat 2025 de ineenstorting van Botox van de Zandlul worden?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:48 schreef Pino112 het volgende:
Botietsj verliest meteen, van ene Basavareddy
Gestegen naar plek 83. Kei van een vent.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:03 schreef Szura het volgende:
Die semi’s in Hongkong
Bejaarde man van glas die ook weer eens aan het venster komt piepen
Speelde wel goed eigenlijk, en tegen zo’n servebot die alles of niet speelt…quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang. Die 100e titel komt nog wel, ook al moet het op zo’n gaar 250-toernooi in Bernardo met allemaal Balkan boys langs de baan.
Erg mooiquote:Op zondag 5 januari 2025 13:37 schreef monkyyy het volgende:
https://www.tennis.nl/top(...)fdprijs-in-hongkong/
Sander Arends en Luke Johnson pakken de ATP titel HD in Hong Kong @:wereldgozer
Lekker schema om ver te kunnen komen.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:43 schreef wimderon het volgende:
Griekspoor-Zandschulp in de eerste ronde in Montpellier. Dat betekent in ieder geval een NEDERLANDER in ronde 2, jawel!
Dat wordt dus een exit tegen een goede jongen in ronde 2quote:Op maandag 27 januari 2025 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Lekker schema om ver te kunnen komen.
Nee helaas, ik woon vrij ver van Rotterdam en kreeg het niet ingepland in die week. Veel plezier alvast!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg blij dat ik dopeur Sinner niet tijdens mijn avondje uit volgende week donderdag hoef te aanschouwen.
Meer mensen met kaarten trouwens?
quote:Stefanos Tsitsipas is op het laatste moment toegevoegd aan het deelnemersveld van het ABN AMRO Open. De Griekse voormalige nummer drie van de wereld komt voor de zevende keer in actie in Rotterdam Ahoy. De 52e editie van het ATP 500 toernooi gaat aanstaande zaterdag van start.
Toernooidirecteur Richard Krajicek: "We zijn blij dat we deze publiekslieveling nog kunnen toevoegen aan het spelersveld. Stefanos Tsitsipas is kind aan huis. Op zijn achttiende debuteerde hij hier op het hoogste niveau en inmiddels komt hij alweer voor de zevende keer in actie in Rotterdam. Na eerder de halve finale en finale te hebben gehaald, zou hij dit keer zomaar de titel kunnen winnen."
TSITSIPAS IN ROTTERDAM
Stefanos Tsitsipas kreeg in 2017 een wildcard in Rotterdam. Op dat moment was hij de nummer 205 van de wereld. Richard Krajicek: "Hij paste in ons beleid om jonge talentvolle spelers een wildcard te geven, zoals we dat eerder deden met Roger Federer, Felix Auger-Aliassime en Grigor Dimitrov.” In 2018 nam hij deel aan het kwalificatietoernooi en daarna kende hij een stormachtige ontwikkeling. Bij zijn derde deelname was hij al de nummer 12 van de wereld. Het succes in Rotterdam kwam in 2021, met een halve finaleplaats waarin hij verloor tegen Andrey Rublev. Een jaar later bereikte hij de finale, waarin Felix Auger-Aliassime te sterk bleek.
A+ WILDCARD
De late toelating van Tsitsipas is mogelijk dankzij de zogenaamde A+ wildcard. Het ABN AMRO Open mag jaarlijks een aantal spelers uit de top-30 aanwijzen die, als de kans zich voordoet, met deze wildcard last-minute kunnen worden toegelaten. Ieder ATP 500 toernooi beschikt over één zo’n wildcard.
Richard Krajicek: "Stefanos Tsitsipas stond natuurlijk hoog bij ons op de lijst van spelers die we graag nog naar Rotterdam wilden kunnen halen. We zijn erg blij met het feit dat we nu van deze regeling gebruik kunnen maken.”
Jawel hoor stond toch in (halve)finale jeugd wimbledonquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef superniger het volgende:
Mees Röttgering, die kent u niet.
[ x ]
In het dubbelspel daar zitten alle Nederlanders er zelfs nog in. Haase/Zandschulp en Griekspoor/Stevens zitten al in de halve finale en ook Arends lijkt die halve finale te halen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:44 schreef TornadoDK het volgende:
Overigens goede kans op een tweede Nederlands onderonsje in montpellier na de stunt van de jong.
Goed bezigquote:
Pas op hoor, straks vallen ze allebei geblesseerd uitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zit iedereen klaar vanmiddag? Halve finale ATP-toernooi gegarandeerd
Haase/Boot zijn door, 3 of 4 Nederlanders in de dubbelfinale. Colombiaans marcheerpoeder in Amstelveen @de_boswachterquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het dubbelspel daar zitten alle Nederlanders er zelfs nog in. Haase/Zandschulp en Griekspoor/Stevens zitten al in de halve finale en ook Arends lijkt die halve finale te halen.
edit: en de kwartfinale Griekspoor - de Jong![]()
Hoeren besteld, halve finale, dit kan niet meer fout!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:38 schreef franklop het volgende:
De Jong - Griekspoor begonnen
Broeken uit op het bondskantoor
Heb het niet gezien dus kan niet inschatten of Sonego z'n Australië vorm had meegenomen maar KOM OP BOTIC JE BENT VEEL BETER DAN DIT.quote:
Jammer dat ie z’n kuiten niet afgescheurd heeft, aansteller.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Szura het volgende:
[ x ]
@:de_boswachter de voormalig neuker van Azarenka
(6-1 6-0 eraf lol)
Wat zijn de verschillen met normaal?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De US Open gaat van het veredelde exho-event Mixed Dubbel een veredeld exho-event maken. De dubbelmensjes zijn alvast ziedend.
Normaal 32 teams denk ik? En soort van open inschrijvingquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen met normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |