Ik wist niet dat er zo'n belangrijk debat gaande was tussen Nick Kyrgios en Hawk Tuah girl. Dank hiervoor.quote:
Nee, vorig jaar verloor hij ook in de eerste ronde, dus dit kost hem per saldo niets. Hij ís bij de nieuwste ranking al 12 plaatsen gezakt, doordat hij zijn finale in Washington niet heeft verdedigd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor verliest meteen van Sonego in Montreal, dat kost een bak punten. Nu virtueel naar plek 38....
Ah is dat het, ik snapte het eigenlijk al niet zo goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar verloor hij ook in de eerste ronde, dus dit kost hem per saldo niets. Hij ís bij de nieuwste ranking al 12 plaatsen gezakt, doordat hij zijn finale in Washington niet heeft verdedigd.
Ik wist oprecht niet dat er een masters toernooi bezig was. Er was ook een ander sportdingetjequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Rublev (of Rubljov blijkbaar tegenwoordig), Korda, Arnoldi en mogelijk Popyrin (of Hurkacz) in de halve finale van een Masters-toernooi..
Daar zou Rosmalen gematigd tevreden mee zijn
Ja, daarom moest het tennistoernooi, ondanks alle regen, nog in week 1 van de Spelen afgemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet dat er een masters toernooi bezig was. Er was ook een ander sportdingetje
Komt niet voorbij Michelsenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor in Cincinatti maar weer eens in ronde 2 tegen Sinner als ie Michelsen verslaat
REMONTADAquote:
Ach Tarrelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Tallon is het een beetje kwijt lijkt het...
Draper wist dit zeker ja. Hij kijkt meteen naar de umpire en als hij de call meekrijgt gaat hij meteen moeilijk lachen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:51 schreef Marcoss het volgende:
Dit kun je toch vrij makkelijk oplossen met een herhaling?
(en Draper voelt vast zelf ook wel dat dit niet goed was)
Zijn gezicht net na die bal zegt ook alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Draper wist dit zeker ja. Hij kijkt meteen naar de umpire en als hij de call meekrijgt gaat hij meteen moeilijk lachen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geloofwaardige sport.
En dan zeikt men over wielrennen en gewichtheffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geloofwaardige sport.
En dan zeikt men over wielrennen en gewichtheffen.
Start pas in de loop van volgende weekquote:Op donderdag 19 september 2024 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
Is de Draw al bekend van Tokyo ?
Thx !quote:Op donderdag 19 september 2024 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Start pas in de loop van volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |