Of en toe spreekt hij over we, maar hij zal zichzelf en Federer-fan bedoelen. Dat is ook eigenlijk ‘we’.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij dacht al vanaf 2008 dat Nadal niet veel zou uitrichten.
Dopeur Sinner heb ik niks meequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Morgen Djokovic-SinnerZin in! Ik hoop nu dat Djokovic zo lang mogelijk op top niveau door kan. De GOAT is hij toch al. En een top met Alcaraz, Sinner en Djokovic kan echt genieten zijn!
Gewoon een topspeler. Gaan we nog jaren naar glurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dopeur Sinner heb ik niks mee
Als hij gewoon een degelijke straf had gekregen voor zijn vergrijp had ik er een stuk meer vrede mee gehad (nog steeds wel voorkeur voor alcaraz).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon een topspeler. Gaan we nog jaren naar gluren
Ik vraag me af waarom het nu ineens zo’n big point is. In het tennis zijn ontelbaar veel spelers weggekomen met vage vergrijpen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij gewoon een degelijke straf had gekregen voor zijn vergrijp had ik er een stuk meer vrede mee gehad (nog steeds wel voorkeur voor alcaraz).
Gepakt op prestatiebevorderende middelen? Wie zoal?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het nu ineens zo’n big point is. In het tennis zijn ontelbaar veel spelers weggekomen met vage vergrijpen.
Om te beginnen was het middel van Sinner niet prestatie bevorderend. Maar in de tenniswereld is het een publiek geheim dat veel spelers helemaal niet officieel veroordeeld zijn voor doping gebruik maar dat ze ook konden kiezen voor ‘geblesseerd zijn’. Ik heb het dan met name over de periode waarin alleen Cilic werd veroordeeld terwijl andere spelers dat niet werden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gepakt op prestatiebevorderende middelen? Wie zoal?
Nee, in die tijd had ik echt alle vertrouwen in Nadal. Weet niet of ik toen al in ''tennis'' postte overigensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij dacht al vanaf 2008 dat Nadal niet veel zou uitrichten.
Nee, met ''we'' bedoel ik heel veel users hier. Ik weet toch zeker dat ik vanaf 2015 regelmatig voorbij heb zien komen dat het wel een beetje klaar met Nadal is, en dat het lichaam op is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Of en toe spreekt hij over we, maar hij zal zichzelf en Federer-fan bedoelen. Dat is ook eigenlijk ‘we’.
Heel mooi.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Djoko straks nog steeds maar 1 toernooizege dit jaar
En niet eens een ATP titel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Djoko straks nog steeds maar 1 toernooizege dit jaar
Dat ging toch vooral over Federer in mijn herinnering. Nadal kon sowieso elk jaar een slam zo goed als gratis ophalen. Dan zou ik ook doorgaan hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, met ''we'' bedoel ik heel veel users hier. Ik weet toch zeker dat ik vanaf 2015 regelmatig voorbij heb zien komen dat het wel een beetje klaar met Nadal is, en dat het lichaam op is.
Vooral in het begin van Nadals carrière werd dat altijd voorspeld, zonder echt veel basis imo. Al was hij vaak wel een beetje op aan het eind van het jaar (maar de ondergrond was daarbij wel een confounding factor)quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, met ''we'' bedoel ik heel veel users hier. Ik weet toch zeker dat ik vanaf 2015 regelmatig voorbij heb zien komen dat het wel een beetje klaar met Nadal is, en dat het lichaam op is.
Dat eerste statement vind ik bijzonder stellig, blijkbaar ben jij een gigantische expert op dit gebied? Volgens ChatGPT is het wel prestatiebevorderend iig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Om te beginnen was het middel van Sinner niet prestatie bevorderend. Maar in de tenniswereld is het een publiek geheim dat veel spelers helemaal niet officieel veroordeeld zijn voor doping gebruik maar dat ze ook konden kiezen voor ‘geblesseerd zijn’. Ik heb het dan met name over de periode waarin alleen Cilic werd veroordeeld terwijl andere spelers dat niet werden.
Met zijn manier van spelen is het toch ook niet zo raar dat de verwachting was dat hij geen carrière van 20 jaar zou hebben? Dat was fysiek slopend.. maar blijkbaar was zijn lichaam daar tegen bestand en ook in staat om te herstellen van de blessures die hij wel hadquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vooral in het begin van Nadals carrière werd dat altijd voorspeld, zonder echt veel basis imo. Al was hij vaak wel een beetje op aan het eind van het jaar (maar de ondergrond was daarbij wel een confounding factor)
Ik snap de redenering wel, maar het leek me wat te simplistisch. Vooral het contrast met Federer werd toen gepresenteerd als enorm. Uiteindelijk heeft Nadal ook wel wat meer blessures gehad, maar Federer had ze duidelijk ook, beiden winnen ze hun laatste GS op 36-jarige leeftijd. Djokovic' stijl lijkt me toch wat meer fysieke impact te hebben met dat geglij over het hard court dan Federers stijl, toch is Djokovic longevity beter.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met zijn manier van spelen is het toch ook niet zo raar dat de verwachting was dat hij geen carrière van 20 jaar zou hebben? Dat was fysiek slopend.. maar blijkbaar was zijn lichaam daar tegen bestand en ook in staat om te herstellen van de blessures die hij wel had
Ik wist niet eens dat hij gestopt was..quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de kumbek van Kyrgios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |