POLLquote:Na het Nederlands elftal zijn maandag de Belgen aan de beurt. De Rode Duivels zitten samen met Oekraïne, Roemenië en Slowakije in Groep E. De verwachting is dan ook dat België zonder problemen de volgende ronde zal bereiken van het EK voetbal.
Toch zullen we een vrij nieuw team zien aan de Belgische kant. Na het WK in Qatar stopten grote namen zoals Nacer Chadli, Eden Hazard, Toby Alderweireld en Simon Mignolet. Ook Axel Witsel kondigde toen aan zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale team, maar hij heeft zich bedacht en we zien hem dit EK terug bij de Rode Duivels. Uiteraard zijn ook Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen, Romelu Lukaku van de partij.
Thibaut Courtois
Wel bijzonder is, is dat keeper Thibaut Courtois, over het algemeen gezien als een van de beste keepers ter wereld, niet meegaat naar het EK. Hij werd niet geselecteerd door de nieuwe trainer Domenico Tedesco, omdat ze met elkaar in de clinch liggen.
Slowakije en België speelden in het verleden al drie keer eerder tegen elkaar. Twee daarvan eindigden in een gelijkspel en de laatste werd gewonnen door de Belgen. Deze wedstrijden waren wel allemaal vriendschappelijk, dus het is de eerste keer dat Slowakije en België op een EK toernooi tegen elkaar spelen.
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 18:00
Ketchup, is dat vloeken in de kerk?quote:
Vermakelijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:27 schreef Doevelaer het volgende:
Hoe is het Belgische commentaar? Misschien maar even schakelen voor de inkomende meltdown
Erg boos op de scheidsquote:Op maandag 17 juni 2024 18:27 schreef Doevelaer het volgende:
Hoe is het Belgische commentaar? Misschien maar even schakelen voor de inkomende meltdown
Die is fipo hunters arresterenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:25 schreef FvanS het volgende:
Waar is onze mod van dienst? Als het net zo gaat als gister bij NL is er niks aan de hand jongen.
Ik ben tegen racisme.quote:
Leuke analyse.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Zorro het volgende:
Bij Nederland konden we ons gisteren ergeren omdat al die kansen werden gemist.
De Belgen kunnen zich alleen maar ergeren dat ze geen kansen weten te krijgen.
Joden lopen altijd wegquote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar even in het zonnetje zittenWat een onzin dit weer allemaal.
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Tweede helft SauerGOD erin die de Belgjes op de counter gaat slachten
Maar dit is voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha, anal.quote:
Sjaak Afhaak.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ging sociaal doen tijdens deze wedstrijd zei hij gisterenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze stellen ook nooit teleur hè![]()
@:capuchon_jongen al gespot?
Dan mis je wel het haxball, maar prima.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is goed.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Diepe bal van Hancko naar Sauer die hem voorgeeft op Bozegodquote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Tweede helft SauerGOD erin die de Belgjes op de counter gaat slachten
Gaat z’n kelder van het slot af?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die ging sociaal doen tijdens deze wedstrijd zei hij gisteren
Ik kijk geen Star Wars dus geen ideequote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doku dat is toch van Star Wars?
Werkt als een rode lap op een stier. Erg geestig.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepe bal van Hancko naar Sauer die hem voorgeeft op Bozegod
Een Feyenoord-doelpunt
@:maxi-mus vindt deze rubriek erg leuk
Dus waarom is hij dan niet met ONS sociaal doenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan gaat max met Friese deuren en ramen gooien.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepe bal van Hancko naar Sauer die hem voorgeeft op Bozegod
Een Feyenoord-doelpunt
@:maxi-mus vindt deze rubriek erg leuk
Lees: webcamsex.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn wij voetbal?quote:
Ik voel me nu wel gekwetst eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2024 18:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dus waarom is hij dan niet met ONS sociaal doen
Dus die zit nu te vloeken en kut roepen en met bier gooien?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was het maar een act ja, die denken daadwerkelijk zo beperkt.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
'act'
Alsof die mensen niet waanzinnig droevig zijn
Wauw, iemand die "hè" goed typt.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze stellen ook nooit teleur hè![]()
@:capuchon_jongen al gespot?
En dan alleen maar ontvangen, niet zenden.quote:
quote:
Daarom draagt-ie een luier.quote:
Doe maar niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
Kut, straks weer een Belgische spookrijder verongelukt. Hij heeft de lakens uitgedeeld.
Een heel flauwe en zeeeeeeeeer vergezochte 'grap'quote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukte de slachtoffers van Marc Dutroux niet.
Hier zit een Dutroux-grap in.quote:
Laat dit maar aan Caland en Zippy over.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de weg terug naar de kelder voor het Belgisch voetbal.
Heeft wel best een prima seizoen in Portugal gehad.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij hier staat ja. Die kon er echt geen klote van
Zei ik ook. Zonde van de lakens.quote:
Hij was al basisspeler toen ie nog bij ons zatquote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Grapquote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een heel flauwe en zeeeeeeeeer vergezochte 'grap'
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Er was dus een user die België vanmiddag bij de toplanden categoriseerde.
Maakte gewoon de winnende in de stromende regen bij PECquote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
BozeGOD.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze spelen ook niet slecht. Paar echt goeie spelers.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Er was dus een user die België vanmiddag bij de toplanden categoriseerde.
Akkoord.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukte de slachtoffers van Marc Dutroux niet.
Die ligt wel gemiddeld 1x per wedstrijd met ernstige pijn op de grond om uiteindelijk geen minuut van het seizoen te missen.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:35 schreef Bugno3 het volgende:
Hancko blessa, daar gaat de miljoenentransfer.
Ok John. Het is maar net hoe je de wereld bekijkt.quote:
Door een zure, cynische brilquote:Op maandag 17 juni 2024 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je de wereld bekijkt.
qua spelbeeld een beetje, is nu niet meer het geval.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan dus zien of dit een kopie is @:psvcl
Het begint langzaam aan wat te worden.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vind dit toch wel weer een leuk potje hoor.
'SaAI Ek HOor!@'quote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vind dit toch wel weer een leuk potje hoor.
Ja wat?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint langzaam aan wat te worden.
Alleen qua kansen valt het erg tegen.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
qua spelbeeld een beetje, is nu niet meer het geval.
Belgie is minder ¨agressief¨ dan Oranje
quote:
doe normaal gastquote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
qua spelbeeld een beetje, is nu niet meer het geval.
Belgie is minder ¨agressief¨ dan Oranje
Klaasweetallesquote:
Ze komen eigenlijk alleen tot kansen als die keeper begint te prutsen. En die 1e solo van Doku.quote:
Dat is de vraag. Maar het begint wat meer op voetbal te lijken.quote:
BIJNAquote:Op maandag 17 juni 2024 18:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
Oei, valse tussenstand. Ik wil niet stoken richting de mods hoor.... maareh...
Vvmuquote:Op maandag 17 juni 2024 18:40 schreef Xylos het volgende:
Moeten die scheidsrechters nou echt bij iedere corner een preek geven?
Dat is echt heel raar bij hem ja. En het is ook bijna nooit om tijd te rekken ofzoquote:Op maandag 17 juni 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die ligt wel gemiddeld 1x per wedstrijd met ernstige pijn op de grond om uiteindelijk geen minuut van het seizoen te missen.
Bij mij op de voetbalclub. Iemand op de plee inslaapgevallen belde om 23:00 uur zijn vader.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er niet één ploeg is buiten de 9 toplanden die een van dezelfde toplanden gaat verslaan in de KO-fase. Dan heb ik het over Italië, Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland, Nederland, Kroatië en België.
Daarom staan ze achter, die hoort altijd te spelenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal gast
bakayoko op de bank![]()
![]()
Ja, België heb ik misschien toch ietwat overschat.quote:
ja en er komt meer vervolgquote:
Inmiddels staat het 9-6. Hoe ver loop je achter?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:41 schreef SemperLibertas het volgende:
Goals graag in spoiler want stream retetraag
BvD
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:41 schreef SemperLibertas het volgende:
Goals graag in spoiler want stream retetraag
BvD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Driesje Mertens.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis een Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld .. Simons??
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, België heb ik misschien toch ietwat overschat.
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Bruintje beer verneukt het weer.
Courtois, Nilis, De Bilde, Verelst, Nysquote:Op maandag 17 juni 2024 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis een Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld .. Simons??
Zeker weer een Feyenoorder jijquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dank aan het slimmigheidje van Hancko.
Uitstekend verdedigd van die jankerd.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
Duwtje van Hancko was precies genoeg
Wat een BEEST
Welke naam dan?quote:
Hazard, Kompanyquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Courtois, Nilis, De Bilde, Verelst, Nys
Britten, denk ik.quote:
Sven Nys?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Courtois, Nilis, De Bilde, Verelst, Nys
We zeggen toch ook "bij de Belg".quote:
Volgens mij zit er wel een goede lichting aan te komen. Bij de Belgen is het veel op en neer. Wij hebben eigenlijk vanaf de jaren 70 altijd meegedaan. Op begin 80na.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Starflyer het volgende:
Waar zijn al die Belgische toppers gebleven? Afgezien van De Bruyne en Lukaku staat er weinig kwaliteit op het veld.
Soduko?quote:
Daar kijken we dan ook massaalquote:
Fixedquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Starflyer het volgende:
Waar zijn al die Belgische mods gebleven?
Ben gewoon aan het slijmen.quote:
Dat vind ik onlogisch.quote:
@KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dit was ook niet best. Sudoku.
Telt telefoon als excuus?
Nee. Sorry wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dit was ook niet best. Sudoku.
Telt telefoon als excuus?
Allemaal aangestuurd door Hancko. Hand van Slot ook hier gewoon zichtbaar.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Slowakije dat nog gewoon hoog druk zet terwijl ze voor staan
Spreekt voor zich.quote:
Hancko heeft bij zijn team de Arend-doctrine geïntroduceerdquote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Geen Big 4 mentaliteit.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.
Ter info.
Klootzakquote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allemaal aangestuurd door Hancko. Hand van Slot ook hier gewoon zichtbaar.
Nederlandse schoolquote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
In dit geval; gewoon een zeer domme tikfout van mij.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.
Ter info.
je enigequote:
De Belgische Bakayoko.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is weer eens aan het speeltuinvoetballen. Het draait vaak niet.
Mijn vriendin ook maar doe je niks aanquote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef wimderon het volgende:
De Slowaakse bondscoach staat er permanent verontwaardigd bij.
Dat is echt een kutspeler, helemaal op rechts.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is weer eens aan het speeltuinvoetballen. Het draait vaak niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Terwijl hij helemaal op links een lulspeler isquote:Op maandag 17 juni 2024 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is echt een kutspeler, helemaal op rechts.
Carrasco experiment geen succes.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is echt een kutspeler, helemaal op rechts.
Also sprach Tongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |