Allemaal aangestuurd door Hancko. Hand van Slot ook hier gewoon zichtbaar.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Slowakije dat nog gewoon hoog druk zet terwijl ze voor staan
Spreekt voor zich.quote:
Hancko heeft bij zijn team de Arend-doctrine geïntroduceerdquote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Geen Big 4 mentaliteit.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.
Ter info.
Klootzakquote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allemaal aangestuurd door Hancko. Hand van Slot ook hier gewoon zichtbaar.
Nederlandse schoolquote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
In dit geval; gewoon een zeer domme tikfout van mij.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.
Ter info.
je enigequote:
De Belgische Bakayoko.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is weer eens aan het speeltuinvoetballen. Het draait vaak niet.
Mijn vriendin ook maar doe je niks aanquote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef wimderon het volgende:
De Slowaakse bondscoach staat er permanent verontwaardigd bij.
Dat is echt een kutspeler, helemaal op rechts.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is weer eens aan het speeltuinvoetballen. Het draait vaak niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Terwijl hij helemaal op links een lulspeler isquote:Op maandag 17 juni 2024 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is echt een kutspeler, helemaal op rechts.
Carrasco experiment geen succes.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is echt een kutspeler, helemaal op rechts.
Also sprach Tongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |