Zeker weer een Feyenoorder jijquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dank aan het slimmigheidje van Hancko.
Uitstekend verdedigd van die jankerd.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
Duwtje van Hancko was precies genoeg
Wat een BEEST
Welke naam dan?quote:
Hazard, Kompanyquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Courtois, Nilis, De Bilde, Verelst, Nys
Britten, denk ik.quote:
Sven Nys?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Courtois, Nilis, De Bilde, Verelst, Nys
We zeggen toch ook "bij de Belg".quote:
Volgens mij zit er wel een goede lichting aan te komen. Bij de Belgen is het veel op en neer. Wij hebben eigenlijk vanaf de jaren 70 altijd meegedaan. Op begin 80na.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Starflyer het volgende:
Waar zijn al die Belgische toppers gebleven? Afgezien van De Bruyne en Lukaku staat er weinig kwaliteit op het veld.
Soduko?quote:
Daar kijken we dan ook massaalquote:
Fixedquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef Starflyer het volgende:
Waar zijn al die Belgische mods gebleven?
Ben gewoon aan het slijmen.quote:
Dat vind ik onlogisch.quote:
@KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dit was ook niet best. Sudoku.
Telt telefoon als excuus?
Nee. Sorry wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dit was ook niet best. Sudoku.
Telt telefoon als excuus?
Allemaal aangestuurd door Hancko. Hand van Slot ook hier gewoon zichtbaar.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Slowakije dat nog gewoon hoog druk zet terwijl ze voor staan
Spreekt voor zich.quote:
Hancko heeft bij zijn team de Arend-doctrine geïntroduceerdquote:Op maandag 17 juni 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
Slowakije dat nog gewoon hoog druk zet terwijl ze voor staan
Geen Big 4 mentaliteit.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland gebruikt 'ik zit mobiel' vaak als excuus.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |