qua spelbeeld een beetje, is nu niet meer het geval.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan dus zien of dit een kopie is @:psvcl
Het begint langzaam aan wat te worden.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vind dit toch wel weer een leuk potje hoor.
'SaAI Ek HOor!@'quote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vind dit toch wel weer een leuk potje hoor.
Ja wat?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint langzaam aan wat te worden.
Alleen qua kansen valt het erg tegen.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
qua spelbeeld een beetje, is nu niet meer het geval.
Belgie is minder ¨agressief¨ dan Oranje
quote:
doe normaal gastquote:Op maandag 17 juni 2024 18:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
qua spelbeeld een beetje, is nu niet meer het geval.
Belgie is minder ¨agressief¨ dan Oranje
Klaasweetallesquote:
Ze komen eigenlijk alleen tot kansen als die keeper begint te prutsen. En die 1e solo van Doku.quote:
Dat is de vraag. Maar het begint wat meer op voetbal te lijken.quote:
BIJNAquote:Op maandag 17 juni 2024 18:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
Oei, valse tussenstand. Ik wil niet stoken richting de mods hoor.... maareh...
Vvmuquote:Op maandag 17 juni 2024 18:40 schreef Xylos het volgende:
Moeten die scheidsrechters nou echt bij iedere corner een preek geven?
Dat is echt heel raar bij hem ja. En het is ook bijna nooit om tijd te rekken ofzoquote:Op maandag 17 juni 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die ligt wel gemiddeld 1x per wedstrijd met ernstige pijn op de grond om uiteindelijk geen minuut van het seizoen te missen.
Bij mij op de voetbalclub. Iemand op de plee inslaapgevallen belde om 23:00 uur zijn vader.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er niet één ploeg is buiten de 9 toplanden die een van dezelfde toplanden gaat verslaan in de KO-fase. Dan heb ik het over Italië, Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland, Nederland, Kroatië en België.
Daarom staan ze achter, die hoort altijd te spelenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal gast
bakayoko op de bank![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |